abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214162414
@vencodark breng dat fluitje maar naar mij. Dan verdwijnt het in mn zwartegatenkeuken, net zoals het oortje wat zoon liet vallen. Poef. Weg :')
Kan het écht nergens vinden he, niet tussen de muur en wasmasjien, niet bij de koelkast. Lag zelfs op mn buik om te kijken achter de keukenplint. Nope. Gewoon weg :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214162426
Zoon heeft 52 dagen vakantie. 52! dagen😳
If they say
pi_214162470
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Hier hebben we nog 2 weken tot de vakantie. Al hebben die pubers niet veel actie meer op school.

Gelukkig zijn die jongens de beste vrienden, die hebben tegenwoordig zelden gedoe. En vermaken ze zich samen ook prima.
En mochten ze wel ruzie krijgen, gaat de ene maar een rondje fietsen en de ander naar de boulderhal waar hij gratis kan boulderen. Dan ga ik een kop thee drinken op de bank. Voordeel van oudere kinderen :P
Hier volgende week activiteitenweek, dan maandag erop boeken brengen en dan vrij.
En echt hoor, oudere kinderen. Hij gaat gamen en ik ga Vikings O+ kijken.
If they say
pi_214162493
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:47 schreef Mushanga71 het volgende:
@:vencodark breng dat fluitje maar naar mij. Dan verdwijnt het in mn zwartegatenkeuken, net zoals het oortje wat zoon liet vallen. Poef. Weg :')
Kan het écht nergens vinden he, niet tussen de muur en wasmasjien, niet bij de koelkast. Lag zelfs op mn buik om te kijken achter de keukenplint. Nope. Gewoon weg :')
Wij zijn, tijdens thuisonderwijs, eens een half jaar een setje oordoppen kwijt geweest. Het ene moment lag het op de bar, waar hij werkte, de volgende dag was het weg.
Knalrode dopjes met snoer!
Lag het is de jaszak van mijn man. Hij hing altijd zijn jas aan de barkruk en daar is het blijkbaar een keer ingegleden. :')
  vrijdag 5 juli 2024 @ 09:59:28 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214162511
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 08:32 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter had gisteren van school een toetertje gekregen maar het was al kapot.

Goh, jammer hè. :+ :W

Had mijn man het gisteravond, toen ik naar werk was, voor haar gemaakt.
}:|
:D _O_
pi_214162632
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Wij zijn, tijdens thuisonderwijs, eens een half jaar een setje oordoppen kwijt geweest. Het ene moment lag het op de bar, waar hij werkte, de volgende dag was het weg.
Lag het is de jaszak van mijn man. Hij hing altijd zijn jas aan de barkruk en daar is het blijkbaar een keer ingegleden. :')
Oh, kak :D
Maar zoon wil geen half jaar wachten met nieuwe :+
Gaat ie zn pa vragen voor nieuwe want van mij krijgt ie ze niet :')
If they say
pi_214162660
Oh boy. Ik moet nog zóveel doen. Heel de boekhouding van 2023 :'( en ik kom nergens aan toe. Ben mn focus kwijt :')
Zal ook wel in het zwarte gat liggen }:|
If they say
pi_214162705
Ik moet achter elkaar 2x hetzelfde online formulier invullen. 1e keer... Vlotjes. 2e keer... 'uw antwoord klopt niet'. En ik meen dus echt dat ik hetzelfde heb ingevuld als de vorige keer :')
pi_214162749
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 10:19 schreef Hupje het volgende:
Ik moet achter elkaar 2x hetzelfde online formulier invullen. 1e keer... Vlotjes. 2e keer... 'uw antwoord klopt niet'. En ik meen dus echt dat ik hetzelfde heb ingevuld als de vorige keer :')
Volgende keer ff een foto maken ;)

Oortje ligt niet achter/onder de koelkast. Wat er wel lag, was de onderkant van een duplo auto. Ik verdenk kleinzoon :D
If they say
pi_214162925
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 10:22 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Volgende keer ff een foto maken ;)
Het gaat om overtyp dingen. Ik vraag vriend dadelijk wel *)
pi_214163111
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 10:32 schreef Hupje het volgende:

[..]
Het gaat om overtyp dingen. Ik vraag vriend dadelijk wel *)
Das nog een betere optie :D
If they say
pi_214163302
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:48 schreef Mushanga71 het volgende:
Zoon heeft 52 dagen vakantie. 52! dagen😳
Wat een leven. _O_
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214163355
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 09:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zo stopte de oudste vorige week even zijn beugel in zijn broekzak omdat hij wat ging eten. Na het eten: onderbeugel weg. Hele huis afgezocht, niet te vinden. Hij is naar de keuken gelopen, heeft daar zijn beugel uitgedaan en is vervolgens naar de bank gelopen om daar te gaan zitten. Kussens zijn eraf geweest, onder de bank gekeken, niks. Echt. Hoe dan! :') Gelukkig was het bijna zijn wisseldag en kon hij de volgende beugel vast indoen zonder problemen. Maar nu wel gezegd dat hij al-tijd zijn beugelbakje moet gebruiken. Anders eet hij maar niet }:|.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator vrijdag 5 juli 2024 @ 13:05:10 #189
447051 crew  Peejtur
MierAlsHuisdier
pi_214164917
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juli 2024 22:18 schreef Troel het volgende:
Ik had de mug! Hij is nu doodt.
:W
Gek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
pi_214166184
O ja zo’n Bermuda driehoek hebben wij thuis ook. Van alles verdwijnt erin.

Oef Phaidra, dat is wel even balen! Gelukkig dat het bijna wisseldag was dan.

E. heeft sinds kort zo’n hyraxbeugel (waar ik eerst dacht dat het een heel gedoe zou zijn, maar valt alleszins mee) en die legt hem echt overal en nergens neer. Die zie ik ook nog eens verdwijnen ondanks het feit dat ik 100x roep dat ie in het beugelbakje moet :X

[ Bericht 0% gewijzigd door LeNeHe op 05-07-2024 14:53:04 (Typo) ]
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_214166203
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 14:52 schreef LeNeHe het volgende:

E. heeft sinds kort zo’n hyraxbeugel (waar ik eerst dacht dat het een heel gedoe zou zijn, maar valt alleszins mee) en die legt hem echt overal en nergens neer. Die zie ik ook nog eens verdwijnen ondanks het feit dat ik 100x roep dat ie in het beugelbakje moet :X

Mushanga, lekker lang 52 dagen!
I found myself alone,
pi_214166222
Jemig… lekker bezig, quote mezelf ipv post wijzigen oO< 8)7
I found myself alone,
pi_214166598
Oortje gevonden. Achter de wasmachine.

Niet quoten. Haal het straks weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 60% gewijzigd door Mushanga71 op 05-07-2024 22:39:02 ]
If they say
pi_214166624
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 14:55 schreef LeNeHe het volgende:
Jemig… lekker bezig, quote mezelf ipv post wijzigen oO< 8)7
:D
If they say
pi_214166756
quote:

Ik had een vaste beugel, die kon ik niet kwijtraken.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_214167206
Gelukkig weer terecht @mushanga en w.b. je spoiler; :{ en knuffel
I found myself alone,
  vrijdag 5 juli 2024 @ 16:43:59 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_214167481
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 13:05 schreef Peejtur het volgende:

[..]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 5 juli 2024 @ 18:01:29 #198
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214168766
Ach mush, zo hoort het toch ook niet te gaan he... Ene oor in, andere oor uit voor zo ver dat gaat.

Mijn dochter heeft 45 dagen vakantie (ik 40) en dat vind ik al lang. Laat staan 52. Gelukkig gaat ze af en toe een dagje naar de bos-bso.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214169590
quote:

Hyrax zit toch vast? Althans dat zat 'ie bij mijn kinderen wel, die moesten we elke ochtend een slagje uitdraaien. En moest ook toen het draaien klaar was nog volgens mij een half jaar blijven zitten zodat de boel weer stevig aan elkaar zat of iets dergelijks. Dus vandaar mijn vraag, kan me dan niet zo goed voorstellen dat je zo'n beugel in en uit kan doen zelf.

@Mushanga71 :*
Fake it till you make it...
pi_214169625
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2024 18:01 schreef Tink89 het volgende:
Ach mush, zo hoort het toch ook niet te gaan he... Ene oor in, andere oor uit voor zo ver dat gaat.

Mijn dochter heeft 45 dagen vakantie (ik 40) en dat vind ik al lang. Laat staan 52. Gelukkig gaat ze af en toe een dagje naar de bos-bso.
Doe mn best om het te laten. Het erge is, ik heb nog geen traan gelaten om mijn beslissing :@

Zijn maar 51 dagen want ipv vrijdag is hij nu komende maandag vrij :D
Is toch prima in de vakantie af en toe naar de bso. Heb jij even je handen vrij en zij kan heerlijk met andere kinderen spelen. Win win hoor :)

Again, niet quoten :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net wél wat aan de boekhouding gedaan. Dat wat ik kon doen, is nu gedaan. De rest ligt overal en nergens :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Mushanga71 op 05-07-2024 22:39:45 ]
If they say
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')