Novasure. Dat heb ik dus gehad en daarmee is dus waarschijnlijk het bovenste stukje overgeslagen, maar kan het dus nu niet meer naar beneden. En omdat mijn eileiders weg zijn vanwege verwijderen van de essure, kan het bloed dus nergens heen, dus spanning.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:38 schreef BE het volgende:
[..]
En de boel frituren? Of heb je dat al eens gehad? Hoeheethetookalweer...
Ik heb dat dus ook af en toe. Maar dan als gevolg van mijn bar. operatiequote:Op woensdag 3 juli 2024 18:08 schreef -Spring het volgende:
De arts gaf aan dat het naast ibd ook kan zijn dat m'n gal niet terug geabsorbeerd wordt en dat dat m'n darm irriteert.
Oja, de eeuwige "ja maar ik vind het zo knap wat je doet". Ik snap het gevoel van je moeder helemaal. En hopelijk kun je je lach hier een beetje kwijtquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:57 schreef BE het volgende:
Ok, ik zit me hier mega in te houden maar ik moet eigenlijk zo lachen!
Mijn moeder zat een beetje te tutten over ‘75 jaar en dan heb je een legging aan’
Dus ik zeg ‘ach joh… het is iig geen witte. Dat kan echt niet, dat is net als witte sportsokken.’
Drie keer raden wat de collega van de buurtzorg aan heeft… 🙄😭🤣
Ze heet iets dat heel erg op Gerda lijkt en zelf lijkt ze op Brunhilde. 🤣
[ afbeelding ]
Ze vind mijn moeder heel dapper dus die gaf me ook al een blik van ‘rot op met je dapper, ik heb toch geen keuze!’
Knuffelquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:16 schreef Troel het volgende:
Net gebeld door de arts van gisteren. Overleg gehad met collega's en er zijn minder opties dan waar hij het gisteren over had. Het is OF het spiraaltje, OF de boel eruit.
Als ik dan kijk hoe ik overstuur was omdat ik het gevoel had dat ik weer hormonen en vooral weer een implantaat kreeg, was de keuze snel gemaakt. De arts zei zelf ook al wel dat hij het gevoel had dat het voor mij geen optie zou zijn, dus hij voelde dat goed aan. Nu afwachten op een nieuwe afspraak omdat allemaal door te spreken en kijken wat er kan.
Boh, jammer dat er nu eigenlijk maar 1 optie is. Misschien ook makkelijker kiezen, maar toch wel heel ingrijpend.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:16 schreef Troel het volgende:
Net gebeld door de arts van gisteren. Overleg gehad met collega's en er zijn minder opties dan waar hij het gisteren over had. Het is OF het spiraaltje, OF de boel eruit.
Als ik dan kijk hoe ik overstuur was omdat ik het gevoel had dat ik weer hormonen en vooral weer een implantaat kreeg, was de keuze snel gemaakt. De arts zei zelf ook al wel dat hij het gevoel had dat het voor mij geen optie zou zijn, dus hij voelde dat goed aan. Nu afwachten op een nieuwe afspraak omdat allemaal door te spreken en kijken wat er kan.
Dan ga je toch nadenken over je levenskeuzes hequote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:32 schreef vencodark het volgende:
Mijn dochter had gisteren van school een toetertje gekregen maar het was al kapot.
Goh, jammer hè.![]()
![]()
Had mijn man het gisteravond voor haar gemaakt.
Hebben ze sensitive pleisters gebruikt? Anders kan het heel goed een reactie op de latex zijn in de pleister.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:33 schreef Deepfreeze het volgende:
Yeah! Dode mug![]()
Go @:Troel
Wel balen van die 2 brakke opties![]()
Hier geen muggen, wel jeuk. Heb dinsdag 2 plekjes laten verwijderen, een kleintje op mijn rug en een dikke moedervlek in mijn nek. Nu heb ik geen last van het plekje of de hechtingen. Maar overal waar de pleister zat jeukt als een malle. Zelfs na een nacht zonder pleisters![]()
Ben ik wel mooi van die plekken af. De kapper bleef af en toe haken achter die in mijn nek. Die andere bloedde af en toe door mijn bh bandje. Dag plekjes
Die had ik er zelf al opgedaan. Ook keirood. Mijn huid is gewoon wazig, snel geprikkeld. Sieraden, ziekenhuisbandjes, tape van het bloedprikken. Zodra de huid is afgesloten is het drama. Maar lekker aan de lucht drogen is toch beter.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 08:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Hebben ze sensitive pleisters gebruikt? Anders kan het heel goed een reactie op de latex zijn in de pleister.
Gelukkig hebben daar nog een heeeeele zomervakantie voor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:35 schreef Deepfreeze het volgende:
@:vencodark
Dan vandaag maar samen een liedje instuderen voor een show vanavond?![]()
#if you can't beat them, join them
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |