abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 juli 2024 @ 11:54:40 #126
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214141243
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 10:48 schreef LeNeHe het volgende:
Wow een klaplong door ve-tsin :o

Ik zit op kantoor en heb echt een concentratie van 0 terwijl ik echt veel te doen heb. Maar mijn hoofd zit zo vol met gedachten en dingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je spoiler is deels herkenbaar. Wij zaten in dezelfde situatie zo'n 3 weken geleden. Inmiddels hebben wij een plek gevonden en was de verhuizing vorige week. Dat gaf opluchting en minder stress, maar ook veel verdriet. En inderdaad gaat al het andere ook gewoon door. Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 3 juli 2024 @ 11:59:18 #127
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214141293
Mijn ouders wachten ook al sinds feb op een aanleunwoning maar als het zo doorgaat moet mijn moeder eerder naar een verzorgingstehuis :{
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214141335
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 10:35 schreef Mushanga71 het volgende:
Ananas door de zoetzure kip :9
Tosti met ananas. :9
  woensdag 3 juli 2024 @ 12:15:37 #129
176471 oh-oh
pi_214141515
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 12:02 schreef vencodark het volgende:

[..]
Tosti met ananas. :9
Daar brand ik echt standaard mn mond aan :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214141731
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juli 2024 10:48 schreef LeNeHe het volgende:
Wow een klaplong door ve-tsin :o

Ik zit op kantoor en heb echt een concentratie van 0 terwijl ik echt veel te doen heb. Maar mijn hoofd zit zo vol met gedachten en dingen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, probeer wat tijd voor jezelf te pakken ergens. Sterkte.
pi_214142032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 12:15 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Daar brand ik echt standaard mn mond aan :')
Blow it! :P
pi_214142489
Thanks allemaal O+

@oh-oh; zo dat is ook lang wachten zeg! Triest als het dan toch moet aankomen op het feit dat het helemaal niet meer gaat en je moeder naar een verpleeghuis zou moeten. Ook jij sterkte :*

Ah irritant phaidra, meteen je nieuwe coupe verregend -O-

Fijn om te lezen dat het rust gaf en er snel een plekje was livelink (los van het verdriet uiteraard).
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  woensdag 3 juli 2024 @ 14:05:31 #133
176471 oh-oh
pi_214142665
Oh dat is echt niet heel lang natuurlijk tegenwoordig, mijn vader kreeg een hersenbloeding en het was al een wankel kaartenhuis, ze weigerden dat zelf te erkennen, maar ze gaan nu gewoon heel hard achteruit beiden helaas.
We riepen al jaren dat ze hulp moesten zoeken.
( Groucho Marx )
pi_214143152
Zo, ik ben weer los hoor, nou ja soort van. Fijne massagesessie gehad. Veeeeeeel te lang geleden, ik ging eens per maand maar was al 2 jaar niet geweest. Ga volgende week gewoon lekker weer :) en de week erna ook. Wie weet ben ik dan echt los voor de vakantie :D
  woensdag 3 juli 2024 @ 15:54:28 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214143660
@LeNeHe @oh-oh @livelink :* Moeilijk hoor, zulke dingen.
pi_214143777
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 15:05 schreef exode het volgende:
Zo, ik ben weer los hoor, nou ja soort van. Fijne massagesessie gehad. Veeeeeeel te lang geleden, ik ging eens per maand maar was al 2 jaar niet geweest. Ga volgende week gewoon lekker weer :) en de week erna ook. Wie weet ben ik dan echt los voor de vakantie :D
heerlijk he!
ik deed net een rondje chiropractor. Was hard nodig.
@LeNeHe :*
@BE hoe is het je moeder?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214143802
Fake it till you make it...
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:22:22 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214144040
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 16:02 schreef Vicky het volgende:

[..]
heerlijk he!
ik deed net een rondje chiropractor. Was hard nodig.
@:LeNeHe :*
@:BE hoe is het je moeder?
Niet zo goed...
SPOILER
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:27:24 #139
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_214144102
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 16:22 schreef BE het volgende:

[..]
Niet zo goed...
SPOILER
Ah wat vreselijk naar lijkt me dat. ;( Wel fijn dat ze niet zoveel pijn heeft. Sterkte ermee! :*
in de haak.
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:29:11 #140
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214144115
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 16:27 schreef trui het volgende:

[..]
Ah wat vreselijk naar lijkt me dat. ;( Wel fijn dat ze niet zoveel pijn heeft. Sterkte ermee! :*
:* Tx!
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:29:12 #141
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_214144116
LeNeHe, livelink & oho ook veel sterkte!
in de haak.
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:36:00 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_214144187
He wat een nare verhalen allemaal.

Ik kom eigenlijk een beetje om wat ervaringen.

Vandaag bij de gyn geweest, blijkbaar blijft er ergens toch wel bloed achter. Er zijn een aantal opties:

• nieuwe behandeling waarbij ze proberen een gangetje te maken naar het stuk baarmoeder waar dus bloed achter blijft
• bovenstaande en dan een mirena plaatsen, zodat het bloedverlies daarna hopelijk weer niks wordt zoals nu
• bovenstaande en dan een kylena, want minder hormonen, maar dan hopelijk ook nog steeds geen bloed verlies

Ik heb het na mijn essure niet zo op implantaten en zit eigenlijk ook niet te wachten op hormonen. Dat is wel waar ze eigenlijk op aansturen. Ik vind het inmiddels bijna jammer dat ik vorig jaar niet meteen in ben gegaan op "ruk de hele boel er maar uit".

Maarja: nu de baarmoeder en/of eierstokken verwijderen heeft natuurlijk ook zijn tegens.

Het enige wat ik wil is gewoon geen gezeik meer. Geen krampen die alleen met huilend met een dubbele dosis tramadol in bed op te vangen zijn, maar ook geen bloedverlies meer. Ik ben er gewoon zo klaar mee.

Dus ja, ik zoek ervaringen. Voors, tegens. En zulks. Want ik weet het niet meer.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 3 juli 2024 @ 16:38:41 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214144210
quote:
2s.gif Op woensdag 3 juli 2024 16:36 schreef Troel het volgende:
He wat een nare verhalen allemaal.

Ik kom eigenlijk een beetje om wat ervaringen.

Vandaag bij de gyn geweest, blijkbaar blijft er ergens toch wel bloed achter. Er zijn een aantal opties:

• nieuwe behandeling waarbij ze proberen een gangetje te maken naar het stuk baarmoeder waar dus bloed achter blijft
• bovenstaande en dan een mirena plaatsen, zodat het bloedverlies daarna hopelijk weer niks wordt zoals nu
• bovenstaande en dan een kylena, want minder hormonen, maar dan hopelijk ook nog steeds geen bloed verlies

Ik heb het na mijn essure niet zo op implantaten en zit eigenlijk ook niet te wachten op hormonen. Dat is wel waar ze eigenlijk op aansturen. Ik vind het inmiddels bijna jammer dat ik vorig jaar niet meteen in ben gegaan op "ruk de hele boel er maar uit".

Maarja: nu de baarmoeder en/of eierstokken verwijderen heeft natuurlijk ook zijn tegens.

Het enige wat ik wil is gewoon geen gezeik meer. Geen krampen die alleen met huilend met een dubbele dosis tramadol in bed op te vangen zijn, maar ook geen bloedverlies meer. Ik ben er gewoon zo klaar mee.

Dus ja, ik zoek ervaringen. Voors, tegens. En zulks. Want ik weet het niet meer.
En de boel frituren? Of heb je dat al eens gehad? Hoeheethetookalweer...
pi_214144923
quote:

[..]
Niet zo goed...
-O- ;(

[ Bericht 19% gewijzigd door Phaidra op 03-07-2024 18:02:45 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214145124
quote:

[..]
Niet zo goed...

😘😘
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214145199
quote:

[..]
Niet zo goed...
SPOILER
Och, wat rot. Continue benauwd zijn lijkt me heel naar. Ik hoop dat morfine op deze manier gaat werken. Sterkte voor jullie allemaal.
pi_214145237
Ff een crosspost uit het crohn-topic:

Dit is mijn verhaal, m'n naam is gefingeerd, en zo heb ik er nog tig.

SPOILER
Hoewel zulke ervaringen in het moment natuurlijk vrij naar zijn, kon ik er altijd de humor wel van inzien. (Behalve dan die ene keer dat ik op m'n werk achter de receptie m'n bureaustoel helemaal onder diarreede. Gelukkig had ik een panty aan voor de stukjes. :') )

Ik dacht altijd dat ik gewoon gevoelige darmen had en dat ik vast weer iets gegeten had waar ik slecht op reageerde. Brood bijvoorbeeld. En die vermoeidheid was waarschijnlijk gewoon een gebrek aan doorzettingsvermogen.

De laatste maanden heb ik alleen veel buikpijn, dagelijks meerdere keren diarree, veel slijm en af en toe bloed. M'n vermoeidheid is inmiddels zo heftig dat ik na een nachtrust van negen uur elke middag nog vier uur extra slaap.

Doorverwezen naar de mdl-arts. M'n calprotectine is 202. Pas na de vakantie is er plek voor een coloscopie maar om die tijd te overbruggen heb ik cholestyramine meegekregen. Dat werkt goed gelukkig.

De arts gaf aan dat het naast ibd ook kan zijn dat m'n gal niet terug geabsorbeerd wordt en dat dat m'n darm irriteert.

We gaan het zien!
pi_214145297
Oef, Spring, dat is ook naar. Mijn nichtje heeft ook Crohn, dus ik weet hoeveel narigheid dat kan geven. Hopelijk gaat het traject bij de mdl-arts wat opleveren!
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 3 juli 2024 @ 18:27:48 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214145485
Tx ladies! O+

@Spring :*
pi_214145512
Dikke knuffel voor iedereen.

Ik ga vanavond mijn nieuwe citronella body spray testen.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')