Oooh, kut is dat toch en dan altijd zónder waarschuwingquote:
Iets met ipad kapot en dochter boos.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Karateklap en ipad? Of mug pletten met ipad?
Dat ze een nieuwe versie uitbrachten was wel een hint.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:10 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, kut is dat toch en dan altijd zónder waarschuwing
Aaah.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:28 schreef Troel het volgende:
Dus als we hem nog tegenkomen dan slaan we hem groot in voor je!
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op maandag 1 juli 2024 15:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Iets met ipad kapot en dochter boos.
Nieuw is niet altijd beter nee😖quote:Op maandag 1 juli 2024 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ze een nieuwe versie uitbrachten was wel een hint.
Hier hadden ze het helaas niet meer. Heel raar is dat niet, want ze hadden wel de nieuwe variant van de Flaming hot. Maarja, wie weet ergens nog?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah.![]()
Ik kocht ze altijd per doos van 9 zakken want de plaatselijke Appie verkocht ze niet meer los.
Laatst waren ze al niet meer te bestellen.
Heb je die review van de nieuwe bij Bol gelezen?quote:Op maandag 1 juli 2024 16:09 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik heb online gekeken bij ah en foodello maar ook niet
Bol ook niet.
Ik ga vanaf nu elke supermarkt die ik tegenkom even checkenquote:Op maandag 1 juli 2024 15:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier hadden ze het helaas niet meer. Heel raar is dat niet, want ze hadden wel de nieuwe variant van de Flaming hot. Maarja, wie weet ergens nog?
Ik ga ff loeren...quote:Op maandag 1 juli 2024 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je die review van de nieuwe bij Bol gelezen?![]()
Die man snapte het niet helemaal, geloof ik.
Ik heb je een link gedmt, geloof alleen dat ie 2x gingquote:Op maandag 1 juli 2024 16:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu elke supermarkt die ik tegenkom even checken
Ik gooide deze door webshopchecker maar die site zélf is ineens verkrektquote:Op maandag 1 juli 2024 16:27 schreef vencodark het volgende:
I noticed.
Deze site geeft aan ze ook te hebben maar ik gooi er eerst even een mailtje tegenaan.![]()
Do. Not. Trust.
https://www.noahfoodmarke(...)itos-flamin-hot-170g
Whaaaaquote:Op maandag 1 juli 2024 16:31 schreef vencodark het volgende:
Ergens maar goed trouwens. Dat was de enige chips waar ik de zak van leeg at.![]()
En dan met een flinke fles water en tranen in de ogen doorgaaaaan.
Vraag het eens aan de servicebalie. Kan dat de winkel ze niet zelf verkoopt maar nog wel in de bestellijst heeft staan. Zo kwam ik aan mijn hotties.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:21 schreef Phaidra het volgende:
Ik vond de Kettle Honey barbecue erg lekker. In theorie zou Jumbo die nog moeten verkopen, in de praktijk zie ik ze nooit meer in ons (best grote) filiaal. Ook geen leeg vak ofzo. Online wel verkrijgbaar (en zelfs in de aanbieding nu…).
Minder zout?quote:Op maandag 1 juli 2024 15:44 schreef Mushanga71 het volgende:
Ik weet ook niet wat ze met de ringlings hebben gedaan. Of de mama mia's. Sinds lays het heeft overgenomen is het bagger
Dat is volgens mij het hele idee van die laag in kcal dingen, door de smaak laat je ze wel staan = minder calorieën... briljant tochquote:Op maandag 1 juli 2024 17:11 schreef exode het volgende:
Ik heb al 1,5 jaar geen chips op, tenzij je de Lentil chips van 'Bites we love' meetelt. Heb een tijd geleden 1 of andere laag in kcal dorito look a like op. Gadverdamme, was net alsof ik papier zat te eten.
Onze kinderen zijn niet echt chips liefhebbers, echt rare wezens, bij mij gaat een zak gewoon leeg als ie eenmaal open is. Vandaar dat ik er niet aan begin.
Gelukkig is dat niet waar anders zou ik het niet al 1,5 jaar volhoudenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:35 schreef Nijna het volgende:
[..]
Minder zout?
De nibbits zijn ook nog maar matig...
[..]
Dat is volgens mij het hele idee van die laag in kcal dingen, door de smaak laat je ze wel staan = minder calorieën... briljant toch.
@:Phaidra, volgens mij zag ik ze hier onlangs nog liggen.
Jup, minder zout. En de nibbits zijn idd ook niet zo lekker meer. Zullen nu wel linksdraaiendeverantwoordestoffen in zitten. Vroeger was het gewoon lekkerder.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:35 schreef Nijna het volgende:
[..]
Minder zout?
De nibbits zijn ook nog maar matig...
[..]
Dat is volgens mij het hele idee van die laag in kcal dingen, door de smaak laat je ze wel staan = minder calorieën... briljant toch.
@:Phaidra, volgens mij zag ik ze hier onlangs nog liggen.
Vind ik best wel knap. Goed bezigquote:Op maandag 1 juli 2024 18:39 schreef exode het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet waar anders zou ik het niet al 1,5 jaar volhouden
Ik eet echt nog wel eens 'slechte' dingen maar chips was/is voor mij vreten. Daar geniet ik niet van. Of zoals een collega het zegt 'loze calorien'. Vrijdag aten we frietjes dan tel ik echt geen calorien. Frietje oorlog en frikandel speciaal, HEERLIJK.quote:
Das ook weer zoquote:Op maandag 1 juli 2024 19:20 schreef vencodark het volgende:
Als al het slechte niet te vreten was, zouden vele mensen veel strakker in het velletje zitten.
Dan is het toch prima hoe je het doet?quote:Op maandag 1 juli 2024 19:28 schreef exode het volgende:
[..]
Ik eet echt nog wel eens 'slechte' dingen maar chips was/is voor mij vreten. Daar geniet ik niet van. Of zoals een collega het zegt 'loze calorien'. Vrijdag aten we frietjes dan tel ik echt geen calorien. Frietje oorlog en frikandel speciaal, HEERLIJK.
Haha fucking hoarder!quote:Op maandag 1 juli 2024 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aaah.![]()
Ik kocht ze altijd per doos van 9 zakken want de plaatselijke Appie verkocht ze niet meer los.
Laatst waren ze al niet meer te bestellen.
Het gaat nu makkelijk, maar de eerste weken waren echt vervelend. Niet omdat ik wilde snoepen maar mijn lichaam reageerde behoorlijk. Ik had het koud, was heel moe etc etc. Mijn lichaam moest echt afkicken van al het vreten.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:50 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Das ook weer zo
[..]
Dan is het toch prima hoe je het doet?
Ik heb dat vooral met drinken, heb alleen nog zero in huis. Vind het zo zonde om zo tig calo's weg te drinken. Overigens is de zero peer van raak heel erg lekker![]()
En oorlog uiMoet af en toe gewoon kunnen
![]()
Ik wil zó graag van die buik af. Kont en bovenbenen boeien me niet. Die buik echter![]()
Zooo, dat is wel knap! Dat had ik echt niet gekundquote:
Maar das ook het geniepige van al dat lekkers. Er zit iets in waardoor je blijft eten. M&M`s is er ook zo eenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:12 schreef exode het volgende:
[..]
Het gaat nu makkelijk, maar de eerste weken waren echt vervelend. Niet omdat ik wilde snoepen maar mijn lichaam reageerde behoorlijk. Ik had het koud, was heel moe etc etc. Mijn lichaam moest echt afkicken van al het vreten.
Letterlijk calorieen tellen doe ik niet meer, ik weet wel wat goed en slecht is. En wat ik niet lekker vind, eet/drink ik niet ook al is het gezond of beter.
Qua drinken is geen issue voor mij, ik drink de meeste dagen van de week alleen maar water, koffie en thee omdat ik dat gewoon lekker vind. In het weekend pak ik wel eens een 0.0 cocktail of 0.0 biertje.
Maar chips is wel echt een valkuil, niet omdat ik het nou zo lekker vind, maar omdat ik dat echt achter elkaar door loop te vreten als ik begin. Dus daar blijf ik volledig vanaf. Als ik zin heb in iets zouts, eet ik gekruide crackers of dus van die lage calorie chipsvervangers. Wel alleen die ik lekker vind en dat waren die nep Doritos duidelijk niet.
Succes morgen!quote:Op maandag 1 juli 2024 21:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
Morgen douchegordijn herstellen met de hulp. Korte armen en zware stang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder: laatste werkdag op kantoor! Nog twee halfjes thuis en dan ruim 5 weken vrijJammer van het ongelooflijke kutweer wel
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Was ook met een knipoogquote:Op maandag 1 juli 2024 18:39 schreef exode het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet waar anders zou ik het niet al 1,5 jaar volhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |