Mijn kinderen douchen inmiddels vrijwillig. Zonder timer. Met zeep. Meerdere keren per week.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:11 schreef exode het volgende:)
B had vanochtend sport'dag', die was ingekort en met rustigere spellen. Hij was ZEIKnat toen ie thuiskwam en niet willen douchen he
B doucht het liefste elke dag, of 2x per dag. Maar hij had een bui dat alles nee was.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kinderen douchen inmiddels vrijwillig. Zonder timer. Met zeep. Meerdere keren per week.
O wat naarquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
Pff, kind heeft mond-hand-voetzeer, echt geen pretje! Lopen doet pijn, schrijven doet pijn, eten doet pijn... iemand tips? Vooral voor eten, want zelf zuigen aan een rietje of een ijsje likken doet al pijn.
Boh, wat pijnlijkquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
Pff, kind heeft mond-hand-voetzeer, echt geen pretje! Lopen doet pijn, schrijven doet pijn, eten doet pijn... iemand tips? Vooral voor eten, want zelf zuigen aan een rietje of een ijsje likken doet al pijn.
Ach wat sneu!quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
Thanks! Dat lukt inderdaad nog net, maar ook zuigen aan een rietje is al een beetje pijnlijk. Hopelijk is het snel overquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:49 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ach wat sneu!
Misschien goed gevulde smoothies zoals dit?
Ingrediënten(Voor een persoon)
1 (bevroren) banaan
200 ml (plantaardige) melk
1 eetlepel pindakaas
Paar eetlepels havermout
Paar snufjes kaneel
Benodigdheden
Blender
Bereiding
1. Haal de banaan uit de vriezer en laat deze vijf minuten ontdooien. Zo wordt de banaan wat makkelijker te blenden.
2. Snijd de banaan in plakjes en voeg daarna de pindakaas, plantaardige melk en kaneel toe. Mix tot een romige smoothie.
Tip: Voeg een paar eetlepels havermout toe als je deze smoothie wilt eten als ontbijt. Door havermout toe te voegen vult de smoothie iets beter.
Ijsjes, en waterpokken soft brush crème hielp hierquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:40 schreef exode het volgende:
Pfoeh nou, nog 3 weken tot ik volledig vakantie heb, maar ik ga in spaarstand, zet mijn werk op een waakvlam, hoe je het ook wil noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En yay hilliePrima toch op deze manier, geen gedoe verder
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Beterschap!quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:40 schreef exode het volgende:
Pfoeh nou, nog 3 weken tot ik volledig vakantie heb, maar ik ga in spaarstand, zet mijn werk op een waakvlam, hoe je het ook wil noemen.Goedzo exode! Fijn dat het zo kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Ach jemig, dat zou wel een heel vervelende samenloop van omstandigheden zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:51 schreef TolstoiFan het volgende:
@:SaskiaR, beterschap! Hopelijk is er wat verlichting te vinden voor kind!
@:exode, klinkt als een hele goede beslissing om het even wat rustiger aan te doen. Het zijn pittige jaren, dus let ook op jezelf!
Pfff, in de klas van Simon heeft er iemand waterpokken. Simon heeft ze nog niet gehad. Mocht ie het krijgen, dan hoop ik dat de incubatietijd wat langer duurt, want volgende week mag hij waarschijnlijk afzwemmen voor B. Ik zou het zo sneu vinden als dat niet door kan gaan, na zijn vele oefenen. Hij heeft eindelijk zelf er ook vertrouwen in.
Wellicht voor een volgende keer emla zalf vragen? James was ook panisch voor prikken door alle ervaringen, maar met emla gaat hij bijna fluitend prikken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:42 schreef exode het volgende:
Ik ga duimen Tolstoi!
Wij hebben vanmiddag kinderfeestje van Juul en ze heeft vanochtend uitgedeeld in de klasZe had er zoveeeeel zin in, in prinsessenjurk naar school.
Maar ik was ondertussen in het ziekenhuis met B, bloedprikken en een rontgenfoto van zijn hand. Check vanwege zijn vroege puberteit. Hij was zo zenuwachtig en gespannen voor het bloedprikken. Paar jaar geleden moest ie ook en was ik zo dom om naar een lokaal Saltro ding te gaan. Dat was echt niet handig. Dus dat had ie ook in zijn hoofd.
Hij stond stijf van de zenuwen en dat kwam er na het prikken allemaal uit. Hij zat tegen flauwvallen aan. Maar ze waren ontzettend lief en behulpzaam in het ziekenhuis. Spierwit was ie, tijdje daar op zo'n behandelbank gelegen, sterke limo gedronken en daarna ging het weer. Toen nog die foto, alles ging in slow motion bij hem. Zware benen en heel stilletjes.
Net nog een uur thuis op de bank gelegen, appel op en mijnheer kreeg weer praatjes. Kleur op zijn wangen dus hij is naar school.
Na school komt ie nog naar Juul haar feestje, hij is pas om 2 uur uit en feestje is tot 3 uur maar hij wilde absoluut komen.Onze reus van 1.60m tussen die kleuters
Die kregen we aangeboden maar moest een uur (?) intrekken. Een uur extra wachten met een gespannen jochie leek me niet ideaal.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Wellicht voor een volgende keer emla zalf vragen? James was ook panisch voor prikken door alle ervaringen, maar met emla gaat hij bijna fluitend prikken.
Emla heeft ook pleisters, die hebben wij gebruikt voor de vaccinatie werkte prima. Ik zag van de week dat deze tegenwoordig ook bij de Etos verkrijgbaar zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:53 schreef exode het volgende:
[..]
Die kregen we aangeboden maar moest een uur (?) intrekken. Een uur extra wachten met een gespannen jochie leek me niet ideaal.
Wie weet als hij ooit weer moetquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:56 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Emla heeft ook pleisters, die hebben wij gebruikt voor de vaccinatie werkte prima. Ik zag van de week dat deze tegenwoordig ook bij de Etos verkrijgbaar zijn.
Dan kun je dus thuis alvast plakken.
#ongevraagdetip
Wat doet dat dan? Hier namelijk ook een kind dat ziek wordt na bloedprikken (overgeven, dreigen tot flauwvallen). Bij vaccinatie ook dreigen tot flauwvallen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:56 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Emla heeft ook pleisters, die hebben wij gebruikt voor de vaccinatie werkte prima. Ik zag van de week dat deze tegenwoordig ook bij de Etos verkrijgbaar zijn.
Dan kun je dus thuis alvast plakken.
#ongevraagdetip
Dure optie wellicht, maar volgens mij kun je birckenstocks zelfs met je eigen voetbed laten maken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:28 schreef Phaidra het volgende:
Veel plezier vanmiddag @:exode. En wat sneu voor B.
En hebben jullie tips voor sandalen? Sinds een paar maanden heb ik orthopedische inlegzooltjes. Ik merk dat dat me erg helpt. Maar ik heb momenteel eigenlijk maar 1 paar gympen waar ze goed inpassen en die draag ik dus bijna elke dag. De sandalen die ik heb (ok, met uitzondering van mijn teva's) zijn heel platte dingen en ik kan daar helaas niet meer op lopen. Elke keer als ik klachten heb, komt dat door die sandalen. Dus die zijn exit. Maar in sandalen kan ik ook de inlegzooltjes niet gebruiken. Welke sandalen zijn qua ondersteuning enigzins ok en zien er ook nog een beetje leuk uit?
Ik heb van de week nog 2 paar sandalen van Gabor gekocht, vind ik heerlijk lopen, maar of dat voldoende voetbed is weet ik niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:28 schreef Phaidra het volgende:
En hebben jullie tips voor sandalen? Sinds een paar maanden heb ik orthopedische inlegzooltjes. Ik merk dat dat me erg helpt. Maar ik heb momenteel eigenlijk maar 1 paar gympen waar ze goed inpassen en die draag ik dus bijna elke dag. De sandalen die ik heb (ok, met uitzondering van mijn teva's) zijn heel platte dingen en ik kan daar helaas niet meer op lopen. Elke keer als ik klachten heb, komt dat door die sandalen. Dus die zijn exit. Maar in sandalen kan ik ook de inlegzooltjes niet gebruiken. Welke sandalen zijn qua ondersteuning enigzins ok en zien er ook nog een beetje leuk uit?
Gabor heeft sandalen met een verwijderbaar voetbed. Volgens mij die met "rolling soft".quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:28 schreef Phaidra het volgende:
Panama Jack.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:28 schreef Phaidra het volgende:
Ik zie op de website wel dat je (betere) inlegzooltjes hebt voor birkenstocks. Maar die blijven er los in liggen, dat lijkt me niet werken voor open schoenen. Er zijn ook vervangende voetbedden, maar dat zijn alsnog de 'standaard' birkenstocks. Helemaal op maat zie ik niet terug.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:55 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dure optie wellicht, maar volgens mij kun je birckenstocks zelfs met je eigen voetbed laten maken.
Maar dat ziet er toch niet uit? Ik heb zwarte inlegzolen, gemaakt op een 3D-printer. Lijkt me in sandalen echt geen gezicht.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gabor heeft sandalen met een verwijderbaar voetbed. Volgens mij die met "rolling soft".
Ik heb zwarte rolling soft sandalen van Gabor. Met een zwart voetbed.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar dat ziet er toch niet uit? Ik heb zwarte inlegzolen, gemaakt op een 3D-printer. Lijkt me in sandalen echt geen gezicht.
Ik wil het wel eens uitproberen iigquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb zwarte rolling soft sandalen van Gabor. Met een zwart voetbed.
Ook blauwe met een wit voetbed trouwens.
Vind de rolling softs sowieso erg comfortabel. Dus zelfs al je geen voetbed-swap wil doen kan ik ze aanraden.
De schoenen die ik had werden gewoon keihard afgekeurd door de podotherapeutquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:44 schreef Hupje het volgende:
@:Phaidra Tip voor de volgende keer: neem de paren schoenen mee waar je de zooltjes veel in wilt dragen en laat ze zo bijsnijden dat ze in die schoenen passen.
Sandalen draag ik niet door mijn zooltjes, nooit iets geschikts gevonden.
Wolkyquote:Op vrijdag 28 juni 2024 14:44 schreef Hupje het volgende:
@:Phaidra Tip voor de volgende keer: neem de paren schoenen mee waar je de zooltjes veel in wilt dragen en laat ze zo bijsnijden dat ze in die schoenen passen.
Sandalen draag ik niet door mijn zooltjes, nooit iets geschikts gevonden.
Kun je ook bij de huisarts aanvragen en dan thuis al aanbrengenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:53 schreef exode het volgende:
[..]
Die kregen we aangeboden maar moest een uur (?) intrekken. Een uur extra wachten met een gespannen jochie leek me niet ideaal.
Emla verdoofd de huid waardoor ze het prikken niet voelen, maar als hij geen pijn heeft klinkt dat niet heel zinvol...quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:08 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat doet dat dan? Hier namelijk ook een kind dat ziek wordt na bloedprikken (overgeven, dreigen tot flauwvallen). Bij vaccinatie ook dreigen tot flauwvallen.
Maar hij heeft er geen schrik voor en pijn doet het hem ook niet zegt ie.
Ik heb ooit eens gehoord dat dat ook een lichamelijke reactie kan zijn waarbij de bloedvaten zich samentrekken en daardoor een onwel gevoel veroorzaken. Maar hoe het precies zit weet ik niet. #klok #klepel #misschielweltotaleonzinquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:08 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat doet dat dan? Hier namelijk ook een kind dat ziek wordt na bloedprikken (overgeven, dreigen tot flauwvallen). Bij vaccinatie ook dreigen tot flauwvallen.
Maar hij heeft er geen schrik voor en pijn doet het hem ook niet zegt ie.
Moest je wel een half uur wachten ipv 15 minutenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:10 schreef Troel het volgende:
Liggend prikken! En ja, dat werd bij corona ook veelvuldig gedaan. Wellicht spuit elf, maar daar waren speciale hokjes voor waar wij dan mensen naar konden doorverwijzen in plaats van zittend spuiten meteen in dezelfde lijn
(heb een aantal maanden voor de ggd gewerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja. En alles in je onderlijf goed aanspannen als je langer staat en het voelt aankomen. Heeft me vaker gered bij de kassa in de supermarktquote:Op zaterdag 29 juni 2024 08:53 schreef Candaasje het volgende:
Vasovagale syncope, ontzettend veelvoorkomende vorm van flauwvallen. (1 op de 3 mensen maakt het zelf mee, soms enkel keren, soms vaker).
Ik heb het tig keer gezien toen ik nog prikte op de poli (niet op de afdeling, daar ligt vrijwel iedereen al), tijdens het vaccineren voor de GGD en op mijn huidige werk wanneer emoties hoog zitten bij cliënten, of collega’s te weinig eten of (zoals ikzelf ook) niet lang steriel kunnen staan. (Ik ga gewoon na 5 minuten tegen de vlakte. Standaardcombinatie van warmte, stil staan en lage bloeddruk)
Deze pagina van het LUMC legt het wel goed uit :
https://www.lumc.nl/afdel(...)-vasovagale-syncope/
Kan dus helpen om vlak tevoren nog even goed te drinken, of iets met zout te eten. (Of suiker, dat staat niet in het artikel maar wij hebben dextrose in de buurt liggen.) En bovendien liggend prikken als, zoals ze dat zo mooi zeggen op die pagina, je bloeddrukreflex wat los zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloed kan ik prima tegen. Alleen naalden die net het lichaam ingaan (bij mij/kind/op tv) en dingen met oogballen. Bleh.
Maar ik heb geen enkel probleem dat er volgende week een moedervlek verwijderd moet worden en daarvoor verdovingen moet krijgen. Daar zie ik toch niks van.
Da's ook spannend als je nog eens een keer onder narcose moet dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:48 schreef exode het volgende:
Ik kan dan niet tegen bloed enzo, maar zelf geprikt worden vind ik geen issue. Zelfs de slagaders prikken die niet goed gingen, doen niets met mijn gesteldheid.
Ik heb wel een aantekening in mijn medische dossier dat ik als kind helemaal niet goed werd van algehele verdoving. Via zo'n mondkapje, ik weet er zelf niets van, maar mijn moeder werd blijkbaar zelfs de operatiekamer in geroepen. Ik ging hoesten en stopte niet meer. Sindsdien nooit meer verdoofd geweest, maar er staat een rood vlaggetje in mijn dossier.
Verloofde loopt met een pasje op zak dat ze antistoffen in haar bloed heeft, ook een leuke, want het is een medisch mirakel hoe ze daaraan is gekomen. Het bleek bij 1 van de vele testen toen we voor KID werden ingeschreven en beperkte de zwanger worden mogelijkheden behoorlijk.
Ik heb die een poosje geslikt, dat was geen grapje bij te snel opstaan en warmte enzoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:42 schreef Troel het volgende:
Voor mijn tremor kunnen ze betablockers voorschrijven. Side effect: bloeddruk omlaag. Laten we dat maar niet doenHier ook altijd al een vies lage bloeddruk.
Roesje is handig. Ik schijn gewoon de hele tijd bij geweest te zijn en zinvol gepraat te hebben. Man heeft 1,5 uur na de ingreep afscheid van me genomen. En ik was 2 uur na de ingreep boos dat hij weg was. Ik kon helemaal niks herinneren van begin roesje tot 2 uur erna. En hij dacht echt dat ik vol bij wasquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:51 schreef -Spring het volgende:
[..]
Da's ook spannend als je nog eens een keer onder narcose moet dan.
Ik krijg binnenkort waarschijnlijk een coloscopie ivm verdenken van crohn of colitis. Dat gaat onder een roesje. Nog nooit eerder gehad, dus ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb die een poosje geslikt, dat was geen grapje bij te snel opstaan en warmte enzo![]()
Ik ben dus heel dol op ziekenhuizen, dat is vast ook een afwijkingIk heb ook wel (hersen)operatie bijgewoond, zo fascinerend
Een roesje is een lichte sedatie volgens mij.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Een roesje/sedatie (of is dat iets helemaal anders?) had ik bij mijn slaapendoscopie.
Kan me niks herinneren.
Tis nu nog steeds een rode vlek, geen bult. Misschien mazzel gehad dat ie nog geen gif heeft kunnen inspuiten ofzo. Ik wacht het wel af.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Oeh, Daas kan echt een rotplek geven. Succes
Gruwel iddquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Hier nooit last van gehad gelukkig, maar de tandarts lacht me nog altijd uit als ik lig te piepen bij een verdovingKomt er 1.80m aan stoere vrouw binnen met tattoo's en piercings en dan janken om een verdovingsprikje.
Maar terecht natuurlijk, die prikken zijn hels!
Dat heeft de tandarts gebruikt toen mn kies getrokken moest worden en hij weigerde het zonder verdoving te doenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:43 schreef oh-oh het volgende:
De tandarts heeft altijd van die verdovende gel, dat scheelt echt 80%
Als je gevoelige tandhalzen hebt, kan de tandarts er een spulletje op doen. Geen idee hoe het heet, het wordt iig niet vergoed. Maar het werkt wél. Doet de mondhygiënist er bij mij op na de behandeling en daar ben ik heel blij meequote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Tandarts verdoving kan me niks schelen. En hoe jonger de tandarts is, hoe beter de technieken. De laatste zat echt heel mal te wiebelen op het tandvlees, maar dan voel je dus nauwelijks iets van de prik.
Sowieso, alles beter dan het gevoel van het boren. Ik zit met hun koude water al vaak op de grens van 'te doen'.
Al was dat water de laatste keer ook al lauw
Ik heb het af en toe gebruikt, maar dat was tijdelijk en noodzakelijk om overeind te blijven. Maar voor langere tijd zoiets gebruiken ben ik nog niet ver genoeg voor ben ik van mening.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:56 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb die een poosje geslikt, dat was geen grapje bij te snel opstaan en warmte enzo![]()
Ik ben dus heel dol op ziekenhuizen, dat is vast ook een afwijkingIk heb ook wel (hersen)operatie bijgewoond, zo fascinerend
Oefquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:28 schreef Mushanga71 het volgende:
Naalden, geen problemen mee. Ben echter net geprikt door een daas. Das wat minder
Voelde wat prikken maar had ruzie met de parasol op de buggy van kleinzoon. Voelde wel een prik maar schonk er geen aandacht aan. Tot we in de schaduw waren en ik keek. Zat ie vast aan mn vinger en hield vast. Er maar vanaf afgemeptNu een rode plek. Kijken of dat ook zo'n enorme blauwe plek gaat worden als van een muggensteek. Ohnee, kan niet. Vinger
Ah, vandaar de 2 gaatjes. Dit beest bleef met zn kop vastzitten, met zn kaken dus😖 op mn ringvinger. Voor nu jeukt het niet eens en is het nog steeds een vlek.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oef. Dazen zijn echt nare beesten, ze bijten ipv prikken. Op het moment dat ze op je zitten, ben je eigenlijk te laat al. In Zweden had ik een beet op mijn been. Ik krijg al grote bulten van muggen, maar dit was next level. Enorme harde schijf, het werd ook warm en dik. Deed goed zeer ook. Hopelijk valt het bij jou mee, op je vinger is dat helemaal niet tof.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:32 schreef livelink het volgende:
Ik ben een keer door een daas in mijn gezicht gebeten. Hij kwam onder mijn helm tijdens het motorrijden![]()
Het leek mee te vallen, maar de volgende dag op mijn werk werd mijn gezicht dikker en dikker. Uiteindelijk hebben ze me op mijn werk weggestuurd en ben ik naar de ha gegaan. Maar die kon verder ook niks doen. De volgende dag had mijn gezicht weer normale afmetingen.
Auw😳 in je gezicht😳quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:32 schreef livelink het volgende:
Ik ben een keer door een daas in mijn gezicht gebeten. Hij kwam onder mijn helm tijdens het motorrijden![]()
Het leek mee te vallen, maar de volgende dag op mijn werk werd mijn gezicht dikker en dikker. Uiteindelijk hebben ze me op mijn werk weggestuurd en ben ik naar de ha gegaan. Maar die kon verder ook niks doen. De volgende dag had mijn gezicht weer normale afmetingen.
Wat een kutbeesten zijn dit dan. Had er nog nooit van gehoord, tot vandaag. Laat morgen wel weten of mn vinger er nog aan zit. Ben er niet gerust opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:48 schreef LeNeHe het volgende:
[..]daar ben je ook klaar mee
![]()
Ben ooit eens op vakantie in Canada door een daas (of meerdere) te pakken genomen. Mennn had echt ook 3 enorme bulten op mijn been, voelde aan alsof het helemaal ontstoken was en de volgende dag vlogen we naar huis. Was echt niet fijn.
En? Zit je vinger er nog aan?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wat een kutbeesten zijn dit dan. Had er nog nooit van gehoord, tot vandaag. Laat morgen wel weten of mn vinger er nog aan zit. Ben er niet gerust op
Er zijn verschillende namen voor de daas. Mogelijk ken je het wel onder een andere naamquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Wat een kutbeesten zijn dit dan. Had er nog nooit van gehoord, tot vandaag. Laat morgen wel weten of mn vinger er nog aan zit. Ben er niet gerust op
Oh, boh, das kutquote:Op zondag 30 juni 2024 13:29 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
En? Zit je vinger er nog aan?
Ik heb vannacht belabberd geslapen… werd om half 4 wakker vanwege luidruchtige figuren onder het slaapkamerraam (wij wonen in een flat dus dat weerkaatst nogal) maar ik durfde er niets van te zeggen want ze waren lijntjes coke aan het snuiven![]()
Toen ik eindelijk weer wat in slaap viel zat er weer een mugen nu ben ik gaar
Jup, paardenvlieg maar dacht dat dát een horzel werd genoemd. Dus nietquote:Op zondag 30 juni 2024 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn verschillende namen voor de daas. Mogelijk ken je het wel onder een andere naam
Gek genoeg heb ik de beet niet opgemerkt op het moment zelf. Ik dacht eerst dat het een muggenbult was, maar na 2 dagen werd dat ding dus zo enorm (15-20 cm doorsnedequote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:29 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ah, vandaar de 2 gaatjes. Dit beest bleef met zn kop vastzitten, met zn kaken dus😖 op mn ringvinger. Voor nu jeukt het niet eens en is het nog steeds een vlek.
Omdat ie bleef vastzitten kon zoon um goed zien dat we weten dat het een daas was. Ik dacht een horzel![]()
Het bloedde wel wat maar heb het meteen uitgezogen met mn mond. Handig wel![]()
![]()
Hoelang duurde het bij jou voor het zo'n megabult werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |