Mijn kinderen douchen inmiddels vrijwillig. Zonder timer. Met zeep. Meerdere keren per week.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:11 schreef exode het volgende:)
B had vanochtend sport'dag', die was ingekort en met rustigere spellen. Hij was ZEIKnat toen ie thuiskwam en niet willen douchen he
B doucht het liefste elke dag, of 2x per dag. Maar hij had een bui dat alles nee was.quote:Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn kinderen douchen inmiddels vrijwillig. Zonder timer. Met zeep. Meerdere keren per week.
O wat naarquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
Pff, kind heeft mond-hand-voetzeer, echt geen pretje! Lopen doet pijn, schrijven doet pijn, eten doet pijn... iemand tips? Vooral voor eten, want zelf zuigen aan een rietje of een ijsje likken doet al pijn.
Boh, wat pijnlijkquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
Pff, kind heeft mond-hand-voetzeer, echt geen pretje! Lopen doet pijn, schrijven doet pijn, eten doet pijn... iemand tips? Vooral voor eten, want zelf zuigen aan een rietje of een ijsje likken doet al pijn.
Ach wat sneu!quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
Thanks! Dat lukt inderdaad nog net, maar ook zuigen aan een rietje is al een beetje pijnlijk. Hopelijk is het snel overquote:Op donderdag 27 juni 2024 10:49 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ach wat sneu!
Misschien goed gevulde smoothies zoals dit?
Ingrediënten(Voor een persoon)
1 (bevroren) banaan
200 ml (plantaardige) melk
1 eetlepel pindakaas
Paar eetlepels havermout
Paar snufjes kaneel
Benodigdheden
Blender
Bereiding
1. Haal de banaan uit de vriezer en laat deze vijf minuten ontdooien. Zo wordt de banaan wat makkelijker te blenden.
2. Snijd de banaan in plakjes en voeg daarna de pindakaas, plantaardige melk en kaneel toe. Mix tot een romige smoothie.
Tip: Voeg een paar eetlepels havermout toe als je deze smoothie wilt eten als ontbijt. Door havermout toe te voegen vult de smoothie iets beter.
Ijsjes, en waterpokken soft brush crème hielp hierquote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:40 schreef exode het volgende:
Pfoeh nou, nog 3 weken tot ik volledig vakantie heb, maar ik ga in spaarstand, zet mijn werk op een waakvlam, hoe je het ook wil noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En yay hilliePrima toch op deze manier, geen gedoe verder
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Beterschap!quote:Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 14:40 schreef exode het volgende:
Pfoeh nou, nog 3 weken tot ik volledig vakantie heb, maar ik ga in spaarstand, zet mijn werk op een waakvlam, hoe je het ook wil noemen.Goedzo exode! Fijn dat het zo kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fake it till you make it...
Ach jemig, dat zou wel een heel vervelende samenloop van omstandigheden zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:51 schreef TolstoiFan het volgende:
@:SaskiaR, beterschap! Hopelijk is er wat verlichting te vinden voor kind!
@:exode, klinkt als een hele goede beslissing om het even wat rustiger aan te doen. Het zijn pittige jaren, dus let ook op jezelf!
Pfff, in de klas van Simon heeft er iemand waterpokken. Simon heeft ze nog niet gehad. Mocht ie het krijgen, dan hoop ik dat de incubatietijd wat langer duurt, want volgende week mag hij waarschijnlijk afzwemmen voor B. Ik zou het zo sneu vinden als dat niet door kan gaan, na zijn vele oefenen. Hij heeft eindelijk zelf er ook vertrouwen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |