abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 juni 2024 @ 17:57:51 #201
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214060882
:D Oh ja en de hondenkoelmatjes liggen weer in het voeteneind van mijn bed ook, heerlijk!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 26 juni 2024 @ 21:18:08 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_214064243
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 15:11 schreef exode het volgende:)

B had vanochtend sport'dag', die was ingekort en met rustigere spellen. Hij was ZEIKnat toen ie thuiskwam en niet willen douchen he :{w
Mijn kinderen douchen inmiddels vrijwillig. Zonder timer. Met zeep. Meerdere keren per week.
pi_214065138
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 21:18 schreef amaranta het volgende:

[..]
Mijn kinderen douchen inmiddels vrijwillig. Zonder timer. Met zeep. Meerdere keren per week.
B doucht het liefste elke dag, of 2x per dag. Maar hij had een bui dat alles nee was.
pi_214066016
Ik heb vandaag twee keer gedoucht. Wij hadden zomerfeest vandaag dus vanaf vanmorgen 7:45 de hele dag buiten geweest tot 20:00 uur. Halverwege moest ik nog even een OR-shirt aantrekken, en aangezien alle andere kleding ook bezweet was ging ik me maar even helemaal omkleden dus toen kon ik ook best nog even twee minuten koel douchen… en bij thuiskomst kon alle schone kleding weer de was in :') gelukkig hebben we zonnepanelen ;) wel jammer dat het volgende week gelijk weer heel matig weer wordt…
pi_214066733
Zolang het zwembad in de tuin staat douche ik ook 2x per dag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_214066908
B wil normaal gesproken minstens 1x per dag douchen, maar hij doucht in principe een keer of 3 per week. Anders vindt zijn huid het niet leuk. Nu met warmte, zweten, zonnebrand mag ie wel elke dag. En hij mocht vandaag dus 2 keer maar ja, daar had ie dus geen zin in. Echt knalrood hoofd, zeiknat shirt en haren en gewoon weigeren. Zit in de tuin met zijn voeten in het opblaaszwembad en zegt 'Kan er nieuw water in? Het stinkt' Dat ben jij zweetkees!

Maar goed, normaal gesproken ruikt ie fris, zeker nu hij de Loveli deo gebruikt, een stuk minder puberzweetgeur.

Ik spring zo voor de 2e keer vandaag onder de douche :) Heerlijk, even afkoelen.

En blij dat vrijdag de temperatuur zakt, dan is Juul haar kinderfeestje op de Kinderboerderij. Met 30 graden is dat toch afzien met van die hyper kleuters. En zoals het er naar uitziet eens geen hittegolf op haar verjaardag zondag.
pi_214068241
Pff, kind heeft mond-hand-voetzeer, echt geen pretje! Lopen doet pijn, schrijven doet pijn, eten doet pijn... iemand tips? Vooral voor eten, want zelf zuigen aan een rietje of een ijsje likken doet al pijn.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 27 juni 2024 @ 09:23:55 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_214068453
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 08:56 schreef SaskiaR het volgende:
Pff, kind heeft mond-hand-voetzeer, echt geen pretje! Lopen doet pijn, schrijven doet pijn, eten doet pijn... iemand tips? Vooral voor eten, want zelf zuigen aan een rietje of een ijsje likken doet al pijn.
O wat naar ;(

Geen tips helaas :{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214068516
quote:
Boh, wat pijnlijk ;(
Ook geen tips, wens jullie wel sterkte en beterschap!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214068573
Dat klinkt naar :{ geen tips helaas. Beterschap!
pi_214068659
https://www.apotheek.nl/m(...)rvaring-bij-kinderen
@SaskiaR ik vond dit, misschien is dat even een oplossing tijdens het eten en drinken?
If they say
pi_214069005
Mijn dochter (3) heeft het een paar weken terug gehad. Enige wat hier hielp was voldoende paracetamol door de dag heen. En dan dronk ze water, at af en toe een halve zachte cracker, wat kale pasta en andere dingen waar weinig smaak/structuur aan zat. En soms banaan. Het is stom en zielig en het duurt lang. Sterkte. :*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  donderdag 27 juni 2024 @ 10:49:35 #213
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_214069016
quote:
Ach wat sneu!
Misschien goed gevulde smoothies zoals dit?

Ingrediënten(Voor een persoon)
1 (bevroren) banaan
200 ml (plantaardige) melk
1 eetlepel pindakaas
Paar eetlepels havermout
Paar snufjes kaneel

Benodigdheden
Blender

Bereiding
1. Haal de banaan uit de vriezer en laat deze vijf minuten ontdooien. Zo wordt de banaan wat makkelijker te blenden.
2. Snijd de banaan in plakjes en voeg daarna de pindakaas, plantaardige melk en kaneel toe. Mix tot een romige smoothie.
Tip: Voeg een paar eetlepels havermout toe als je deze smoothie wilt eten als ontbijt. Door havermout toe te voegen vult de smoothie iets beter.
pi_214069021
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 10:49 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ach wat sneu!
Misschien goed gevulde smoothies zoals dit?

Ingrediënten(Voor een persoon)
1 (bevroren) banaan
200 ml (plantaardige) melk
1 eetlepel pindakaas
Paar eetlepels havermout
Paar snufjes kaneel

Benodigdheden
Blender

Bereiding
1. Haal de banaan uit de vriezer en laat deze vijf minuten ontdooien. Zo wordt de banaan wat makkelijker te blenden.
2. Snijd de banaan in plakjes en voeg daarna de pindakaas, plantaardige melk en kaneel toe. Mix tot een romige smoothie.
Tip: Voeg een paar eetlepels havermout toe als je deze smoothie wilt eten als ontbijt. Door havermout toe te voegen vult de smoothie iets beter.
Thanks! Dat lukt inderdaad nog net, maar ook zuigen aan een rietje is al een beetje pijnlijk. Hopelijk is het snel over ;)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_214069146
Wat sneu ;( Hopelijk gaat het snel beter.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_214069154
Beterschap voor je dochter, wat een rotziekte is het ook. Misschien kan talkpoeder nog helpen op de plekjes, dat deden wij bij onze dochter toen ze het had omdat de plekjes dan sneller indroogden.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 juni 2024 @ 11:29:34 #217
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214069329
quote:
Ijsjes, en waterpokken soft brush crème hielp hier

https://www.deonlinedrogi(...)_7dnd-RoCMcgQAvD_BwE
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214070572
Pfoeh nou, nog 3 weken tot ik volledig vakantie heb, maar ik ga in spaarstand, zet mijn werk op een waakvlam, hoe je het ook wil noemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214070655
Klinkt als een verstandige keuze, die spaarstand, en wat fijn dat je die ruimte ook krijgt. Rustig aan doen!
pi_214070681
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 14:40 schreef exode het volgende:
Pfoeh nou, nog 3 weken tot ik volledig vakantie heb, maar ik ga in spaarstand, zet mijn werk op een waakvlam, hoe je het ook wil noemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*

SPOILER
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_214071335
Fijn dat je qua werk in de spaarstand kan! Klinkt alsof het hard nodig is!

Hier even een kleine jompel, gisteren een bod op ons huis geaccepteerd (er is nog niet getekend maar ik verwacht dat dat wel goed komt). Na 4 dagen op funda een stel al ongezien een bod gedaan en na kijken nog wat er boven op gedaan en zijn akkoord gegaan. Dus geen kijkmarathon nodig gehad (had ook echt geen hoger bod verwacht dan dit)
pi_214072092
@exode
SPOILER
En yay hillie *O* Prima toch op deze manier, geen gedoe verder :)
If they say
pi_214073307
quote:
Beterschap!

quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 14:40 schreef exode het volgende:

SPOILER
Goedzo exode! Fijn dat het zo kan :*
Fake it till you make it...
pi_214077222
@SaskiaR, beterschap! Hopelijk is er wat verlichting te vinden voor kind!

@exode, klinkt als een hele goede beslissing om het even wat rustiger aan te doen. Het zijn pittige jaren, dus let ook op jezelf!

Pfff, in de klas van Simon heeft er iemand waterpokken. Simon heeft ze nog niet gehad. Mocht ie het krijgen, dan hoop ik dat de incubatietijd wat langer duurt, want volgende week mag hij waarschijnlijk afzwemmen voor B. Ik zou het zo sneu vinden als dat niet door kan gaan, na zijn vele oefenen. Hij heeft eindelijk zelf er ook vertrouwen in.
pi_214077312
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 09:51 schreef TolstoiFan het volgende:
@:SaskiaR, beterschap! Hopelijk is er wat verlichting te vinden voor kind!

@:exode, klinkt als een hele goede beslissing om het even wat rustiger aan te doen. Het zijn pittige jaren, dus let ook op jezelf!

Pfff, in de klas van Simon heeft er iemand waterpokken. Simon heeft ze nog niet gehad. Mocht ie het krijgen, dan hoop ik dat de incubatietijd wat langer duurt, want volgende week mag hij waarschijnlijk afzwemmen voor B. Ik zou het zo sneu vinden als dat niet door kan gaan, na zijn vele oefenen. Hij heeft eindelijk zelf er ook vertrouwen in.
Ach jemig, dat zou wel een heel vervelende samenloop van omstandigheden zijn -O-. Ik duim dat het gewoon door kan gaan!

@SaskiaR wat een rotziekte is het toch. Het klinkt ontzettend pijnlijk. Veel sterkte :*.

@exode goed dat je nu even voor jezelf kiest.

Hier ook nog even bizar druk vlak voor de zomer. Mijn hoofd loopt over maar er moet nog zoveel.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')