Dit!quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:56 schreef oh-oh het volgende:
Mush die zette ik toch echt eruit, je wil toch niet zo wachten tot ie zn eigen hut heeft? Er is niks te koop als die hypotheek straks eindelijk kan
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 5 juli 2024 18:50 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hyrax zit toch vast? Althans dat zat 'ie bij mijn kinderen wel, die moesten we elke ochtend een slagje uitdraaien. En moest ook toen het draaien klaar was nog volgens mij een half jaar blijven zitten zodat de boel weer stevig aan elkaar zat of iets dergelijks. Dus vandaar mijn vraag, kan me dan niet zo goed voorstellen dat je zo'n beugel in en uit kan doen zelf.
@:Mushanga71
Een expantieplaatje. Die heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:30 schreef LeNeHe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik dacht het het een hyrax heette, maar het is blijkbaar een plaatbeugel met een schroef in het midden die elke week een slagje gedraaid moet worden.
Huurwoning is ook niet makkelijk, zeker niet qua kosten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Als hij zich zo gedraagt waar zijn kind ook bij is maakt het voor jou toch niet uit hoe makkelijk het voor hem gaat zijn om iets anders te vinden?
Het moet gewoon snel anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat idd hillie.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mushanga71 op 06-07-2024 08:52:27 ]If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
Dat was ik, maar ben compleet. Geef maar weg!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 09:23 schreef hilliebillie het volgende:
Was hier in het topic nu ook iemand die handdoekzegels van de appie zocht? Ik ben (bijna) compleet (ze hebben steeds niet alles op voorraad dus ben al 5 keer op en neer geweest).
Maar heb door m’n oproep op fok en op Facebook ook heel veel kaarten over. Ik meen dat er hier ook iemand was die spaarde, de rest geef ik dan weg in fhf.
Wij keken het met de kinderen in de kroegquote:
Kon je de spanning aan?!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:35 schreef LeSage het volgende:
[..]
Wij keken het met de kinderen in de kroeg![]()
Zo ontzettend genoten van deze avond!
Ik word in ieder geval geen 100 meer ben ik bang.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:36 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Kon je de spanning aan?!
Ik heb zoon beloofd dat als we de finale halen we ook ergens op een groot scherm gaan kijken. Fingers crossed!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |