Ty.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk opgeteld bij z'n tijd, dus ja.
Meer dan Lando Verstappen liet vorige week waar Russell van kon profiteren.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:29 schreef Middelpunt het volgende: [..] Genoeg ruimte? Waar dan? Naast de baan zeker, maar op de baan zeker niet.
Op zich was het wel knap dat ze allebei een lekke band hadden, meestal is met zulk soort acties de verdedigende partij de lulquote:Op zondag 30 juni 2024 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien noemen ze het zelf onderling gewoon een racing incident.
Want ja eigenlijk is het gewoon knullig hoe dit geweldige gevecht is geindigd.
Althans, eigenlijk was het niet een technisch topgevecht. Vond Lando eigenlijk niet heel sterk, Max wat beter met controleren. Had meer van Lando verwacht eigenlijk.
Zelfs als alles verder hetzelfde was gebleven, maar die band was niet ontploft, was er niets aan de hand. Dit was echt gewoon pech. Dat Norris daarna zelf ook schade oploopt was doordat Max ook weer net op de verkeerde manier de controle verloor.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:32 schreef Abdus18 het volgende:
het ging ook echt maar om een paar cm, achja
Dan was er niet eens een straf geweestquote:Op zondag 30 juni 2024 17:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs als alles verder hetzelfde was gebleven, maar die band was niet ontploft, was er niets aan de hand. Dit was echt gewoon pech. Dat Norris daarna zelf ook schade oploopt was doordat Max ook weer net op de verkeerde manier de controle verloor.
Tja, Alonso vormt geen bedreiging meer, dus die kunnen ze nu straffeloos ophemelenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Britten die nu weer viesmad zijn vinden het dan wel weer geweldig als een Alonso bijvoorbeeld zo scherp verdedigt. Dan is het ineens 'heilig vuur' en bla bla bla.
Ze hadden hem eerder kunnen/moeten geven, dan was die crash er ook niet geweest denk ik, maar achteraf is dat makkelijk uiteraard.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ty.
Ik ben een regeltjes neuker en ik houd niet van uitzonderingen, maar zo halsstarrig de regels opvolgen is enorm flauw.
Norris had het zelfs kunnen voorkomen, dan was ie 20 punten ingelopenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:35 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Dan was er niet eens een straf geweest
want? dan had Lando er JUIST voor willen zitten... en denk maar niet dat Max hem dan wel voor had gelaten. We hebben het over Max.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden hem eerder kunnen/moeten geven, dan was die crash er ook niet geweest denk ik, maar achteraf is dat makkelijk uiteraard.
Wel jammer. Max ging ook beheerster terug naar de box.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op zich was het wel knap dat ze allebei een lekke band hadden, meestal is met zulk soort acties de verdedigende partij de lul
Iets britse rootsquote:Op zondag 30 juni 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor afschuwelijke interviewer is dat nou weer?
Dan moet hij de kleur van de auto's veranderen.quote:
Canal+quote:Op zondag 30 juni 2024 17:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat voor afschuwelijke interviewer is dat nou weer?
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
verdient daarmee op de baan wat extra ruimte links en rechts
De fransen nu ook op de britse tourquote:
SOWquote:
Eens. Als dit in bocht 1 bij de start gebeurt heeft iedereen het over een ongelukkig race incident.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien noemen ze het zelf onderling gewoon een racing incident.
Want ja eigenlijk is het gewoon knullig hoe dit geweldige gevecht is geindigd.
Althans, eigenlijk was het niet een technisch topgevecht. Vond Lando eigenlijk niet heel sterk, Max wat beter met controleren. Had meer van Lando verwacht eigenlijk.
Die houden nog wel Viaplay overeindquote:Op zondag 30 juni 2024 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach ja, Fransen, wat kan ik er nog meer over zeggen
Lol, we hadden het hier toch ook slechts over sport? Ik kan hier ook een boom gaan opzetten over de Britten in WOII, maar dat lijkt me inderdaad net zo vergezocht als een Brexit aanhalen wanneer je het over sport hebt.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:30 schreef Jane het volgende:
[..]
De meeste.
Ik heb geen zin om hier over politiek te gaan discussieren, maar als je de Brexit-onderhandelingen destijds had gevolgd, zou je niet zo verbaasd zijn over die uitspraak.
Ik zeg niet dat hij het verdient in de zin dat het hem toekomt.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou hij meer ruimte verdienen? Het gaat erom wie de beste is.
Die Stella is gewoon een idioot, dit is hetzelfde kaliber als die tweet van Ferrari jaren geleden.quote:
Simple and clear. Moved left.quote:
Ja, waarom niet? Het was niet Lando's schuld. Wat je nu eigenlijk zegt is dat Max een professionele overtreding heeft begaan. Kan je op zich doen, maar moet je niet blijven doen.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het verdient in de zin dat het hem toekomt.
Maar wel dat zijn tegenstanders weten dat je Max zijn ruimte claimt en dat je dus zelf met lege handen kan eindigen.
Mindgames.
Zou Norris, met de kennis van nu, die actie weer zo ingezet hebben?
Vroeger werd er nog veel meer met de ellebogen geracet, in de tijden van Senna, Schumacher en zelfs Alonso in zijn kampioensjaren.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij het verdient in de zin dat het hem toekomt.
Maar wel dat zijn tegenstanders weten dat je Max zijn ruimte claimt en dat je dus zelf met lege handen kan eindigen.
Mindgames.
Hij zou precies hetzelfde hebben gedaan om Max uit te schakelen, om vervolgens om Max heen te rijden om geen schade op te lopenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik mag hopen dat hij genuanceerder is. Dit soort sites zijn goed in selectief quotenquote:
Het zit diep.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Over frustratie gesproken2021 erbij halen
Ik kan me niets erger voorstellen dan verliezen van die cafploeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is dat Engeland een cafploeg treft op het EK anders had de dag nog zwaarder kunnen worden voor onze Britse vrienden.
Het gebeurt op het voetbalveld ook, net even een keer geel pakken maar wel intimideren.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Het was niet Lando's schuld. Wat je nu eigenlijk zegt is dat Max een professionele overtreding heeft begaan. Kan je op zich doen, maar moet je niet blijven doen.
Denk dat het sowieso zo'n vaart niet zal lopen. Nu zit ie nog even hoog in emotie.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk weet Norris ook dat het verbreken van de vriendschap hem tonnen gaat kosten in het charteren van privevliegtuigen dus dat is volgende week allemaal weer pais en vree.
In 1992 zou niemand het er lang over gehad hebben, denk ik. Toen waren er iedere zoveel races wel van dit soort incidenten waar een wiel linksaf ging en de auto rechtsaf.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog veel meer met de ellebogen geracet, in de tijden van Senna, Schumacher en zelfs Alonso in zijn kampioensjaren.
Toen werd er misschien wel iets te vaak iets afgedaan als 'racing incident', maar tegenwoordig wordt er imo ook veel te snel gejankt als er een beetje contact is.
Precies en de media weet het handig op te stokenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso zo'n vaart niet zal lopen. Nu zit ie nog even hoog in emotie.
Ik heb de race nog niet kunnen kijken. Had Norris die straf voor meerdere malen overschrijden tracklimits al eerder kunnen krijgen?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden hem eerder kunnen/moeten geven, dan was die crash er ook niet geweest denk ik, maar achteraf is dat makkelijk uiteraard.
Om dan meteen tussen die vriendschap van ze te gaan begeven vind ik een beetje treurig.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:44 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Google Translate:
"Zal de vriendschap tussen mij en Max eindigen? Ik weet het niet, het zal van hem afhangen en van hoe hij de wedstrijd uitlegt: als hij beweert gelijk te hebben, is het voorbij, als hij toegeeft dat hij iets stoms heeft gedaan, dan zal ik het begrijpen."
Straf kwam daarna pasquote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef DeeBee het volgende:
Toch wel dom gereden, zeker gezien de straf voor Norris gooi je een GP zege weg
Je zou haast vergeten dat er alsnog een Brit heeft gewonnenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is dat Engeland een cafploeg treft op het EK anders had de dag nog zwaarder kunnen worden voor onze Britse vrienden.
Ja, hebben ze veel te lang mee gewacht.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de race nog niet kunnen kijken. Had Norris die straf voor meerdere malen overschrijden tracklimits al eerder kunnen krijgen?
ja, maar die telt niet meequote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou haast vergeten dat er alsnog een Brit heeft gewonnen
Lekker boeiend, Norris komt uit een extreem gefortuneerd nest.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk weet Norris ook dat het verbreken van de vriendschap hem tonnen gaat kosten in het charteren van privevliegtuigen dus dat is volgende week allemaal weer pais en vree.
Uiteindelijk is racen ook gewoon geen clean sport in veel gevallen. Ego altijd bovenaan, dan pas de regels. Maar goed ik denk dat kwalitatief goed racen altijd zou moeten winnen (wellicht tegen beter weten in)quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het gebeurt op het voetbalveld ook, net even een keer geel pakken maar wel intimideren.
Dat hoort erbij.
Max gaat niet zomaar aan de kant en dat weet Norris nu ook wel.
Een volgende keer in een gelijke situatie zal Norris misschien toch even de volgende DRS-zone afwachten.
Ik zeg ook nergens dat het netjes is van Max maar het is hoe hij zijn reputatie claimt.
predominantly at fault, het is ook alweer een tijdje geleden maar dat betekent niet alleen schuldig maar meer schuldig.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Het was niet Lando's schuld. Wat je nu eigenlijk zegt is dat Max een professionele overtreding heeft begaan. Kan je op zich doen, maar moet je niet blijven doen.
De crash gebeurde twee ronden na die laatste TL.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de race nog niet kunnen kijken. Had Norris die straf voor meerdere malen overschrijden tracklimits al eerder kunnen krijgen?
Dan is 10 seconden + 2 strafpunten overdreven.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
predominantly at fault, het is ook alweer een tijdje geleden maar dat betekent niet alleen schuldig maar meer schuldig.
Als Norris echt eerlijk in zijn bewoording is, dan is het treurig om een vriendschap af te laten hangen van een race incident.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om dan meteen tussen die vriendschap van ze te gaan begeven vind ik een beetje treurig.
maar kwam wel neer op, Max deed het destijds dus nu mag lando het ook prima doen.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was veel genuanceerder in het echt
Inconsequente straffen horen bij de F1, dat is historisch erfgoedquote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan is 10 seconden + 2 strafpunten overdreven.
Heb sowieso dit jaar al gekke straffen gezien terwijl andere zaken onbestraft bleven
Als we alleen maar DRS inhaalacties te zien krijgen, word je het ook snel zat.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uiteindelijk is racen ook gewoon geen clean sport in veel gevallen. Ego altijd bovenaan, dan pas de regels. Maar goed ik denk dat kwalitatief goed racen altijd zou moeten winnen (wellicht tegen beter weten in)
Dat er in 2016 een vriendschap klapte tussen de Mercedes-teamgenoten was wel logischquote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als Norris echt eerlijk in zijn bewoording is, dan is het treurig om een vriendschap af te laten hangen van een race incident.
Maargoed, hoog in de emotie.
Ja klopt. Lando had het kunnen voorkomen, door niet proberen in te halen. Maar ja dan kan je dus beter thuisblijven. Snap niet echt waarom zij het dan zogenaamd deels Lando's schuld noemen, wat deed hij fout?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
predominantly at fault, het is ook alweer een tijdje geleden maar dat betekent niet alleen schuldig maar meer schuldig.
Strafpuntensysteem is sowieso failliet, Magnussen had dan al lang een keer aan de kant moeten zitten.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb sowieso dit jaar al gekke straffen gezien terwijl andere zaken onbestraft bleven
Hij hield een lijn aan die ging kruisen met die van Max. Dan neem je een enorm risico.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt. Lando had het kunnen voorkomen, door niet proberen in te halen. Maar ja dan kan je dus beter thuisblijven. Snap niet echt waarom zij het dan zogenaamd deels Lando's schuld noemen, wat deed hij fout?
Na Monaco konden we het hebben over die idiote rode vlag regelquote:Op zondag 30 juni 2024 17:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als we alleen maar DRS inhaalacties te zien krijgen, word je het ook snel zat.
Er zullen altijd incidenten blijven als 2 auto's en bestuurders aan elkaar gewaagd zijn.
Je kan ook niet van Max of een andere rijder verwachten dat hij het zomaar cadeau geeft.
Uiteindelijk scheelde het vandaag 10cm tussen "mooie poging" en "beiden uit de strijd om het podium".
We hebben nu in ieder geval iets om het over te hebben na de race, dat is ook wel anders geweest (Monaco?)
Als zoiets na 1 incident in een professionele situatie al verbroken wordt dan is het geen vriendschap.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als Norris echt eerlijk in zijn bewoording is, dan is het treurig om een vriendschap af te laten hangen van een race incident.
Maargoed, hoog in de emotie.
Ik heb het nu een keer of 10 terug gezien, wel wat zwaar bestraft eigenlijk want hij laat ruimte genoeg, maar goed uiteindelijk is Norris zwaarder bestraft, want 0 punten.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Om het van 10 centimeter af te laten hangen is wel ernstig. Er lopen in de Formule 1 ten slotte grotere lullen rondquote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als zoiets na 1 incident in een professionele situatie al verbroken wordt dan is het geen vriendschap.
Kijk, als Max nu wat met z'n vriendin had aangeknoopt dan snap ik het. Dat zijn wel echte tracklimits voor een vriendschap.
Doet ie nog wat dan? Naast herhalingen over stroll?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:55 schreef -XOR- het volgende:
Nu al benieuwd naar de nieuwe Rocketpoweredmohawk.
Ze geven geen 5s meer voor crashes. Wel een goede verandering.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het nu een keer of 10 terug gezien, wel wat zwaar bestraft eigenlijk want hij laat ruimte genoeg, maar goed uiteindelijk is Norris zwaarder bestraft, want 0 punten.
Hij had een botsing kunnen vermijden, zoals Verstappen vorige week deed, toen Norris hem minder ruimte liet dan Verstappen hem nu.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja klopt. Lando had het kunnen voorkomen, door niet proberen in te halen. Maar ja dan kan je dus beter thuisblijven. Snap niet echt waarom zij het dan zogenaamd deels Lando's schuld noemen, wat deed hij fout?
Als iemand de schuld krijgt is 10 sec straf tegenwoordig de standaard, het was 5 seconden. De 10 seconden is wat de meeste fans wilde want 5 sec straf had voor de meeste coureurs geen gevolgen. De strafpunten horen bij de straffen, dat is 'nooit' anders geweest.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zijn laatste podcast ging over #TeamLHquote:Op zondag 30 juni 2024 17:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Doet ie nog wat dan? Naast herhalingen over stroll?
Dat staat niet in het rapport van de Stewards. Daar staat 'predominantly', dus meer Max' schuld dan Norris, maar er staat niet dat Norris geen schuld heeft. Gewoon even voor de compleetheid.quote:
Klinkt nogal eenzijdig, Norris gaat er vanuit dat hij geen fouten heeft gemaakt maar is dat inderdaad zo?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:44 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Google Translate:
"Zal de vriendschap tussen mij en Max eindigen? Ik weet het niet, het zal van hem afhangen en van hoe hij de wedstrijd uitlegt: als hij beweert gelijk te hebben, is het voorbij, als hij toegeeft dat hij iets stoms heeft gedaan, dan zal ik het begrijpen."
Hij zei letterlijk dat die de hele dag geen enkele fout gemaakt hadquote:Op zondag 30 juni 2024 18:05 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Klinkt nogal eenzijdig, Norris gaat er vanuit dat hij geen fouten heeft gemaakt maar is dat inderdaad zo?
Norris raakte Verstappen op de achterband, dan zat hij er dus nog achter en had hij niet zo eager die bocht in moeten sturen.
Die was al lang daarvoor geklapt.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat er in 2016 een vriendschap klapte tussen de Mercedes-teamgenoten was wel logisch
Zelfs na het incident maakt hij de fout door te snel naar de pit te willen rijden waardoor de band uiteen gereten werd.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:06 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Hij zei letterlijk dat die de hele dag geen enkele fout gemaakt had
De bocht was natuurlijk de andere kant op. Max stuurde juist wat naar links waardoor ze elkaar raakte en word daarom als hoofdschuldige aangewezen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens de FIA moet je dus maar rechtdoor rijden in een bocht?
100% eensquote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als zoiets na 1 incident in een professionele situatie al verbroken wordt dan is het geen vriendschap.
Kijk, als Max nu wat met z'n vriendin had aangeknoopt dan snap ik het. Dat zijn wel echte tracklimits voor een vriendschap.
Ik zou zoiets sowieso buiten de media laten en gewoon zeggen "we praten hier later nog wel even samen over".
Zeker als de stoom nog uit je oren komt.
Dit vraag je toch ook niet?quote:
Slecht weer hoorquote:
Krappe bocht, moet je wat ruimte voor maken voor je in kan sturen, doe je dat niet dan ga je aan het eind van de bocht van de baan af en krijg je tracklimits aan je broek.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De bocht was natuurlijk de andere kant op. Max stuurde juist wat naar links waardoor ze elkaar raakte en word daarom als hoofdschuldige aangewezen.
Altijd zeggen dat je eerst de beelden nog even moet terugkijken inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zou zoiets sowieso buiten de media laten en gewoon zeggen "we praten hier later nog wel even samen over".
Zeker als de stoom nog uit je oren komt.
Wanneer men binnendoor inhaalt en dus aan de binnenzijde zit halen ze de bocht ook gewoon.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Krappe bocht, moet je wat ruimte voor maken voor je in kan sturen, doe je dat niet dan ga je aan het eind van de bocht van de baan af en krijg je tracklimits aan je broek.
Dit lijkt me niet meer dan een inchident.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze geven geen 5s meer voor crashes. Wel een goede verandering.
Het is van het account van Verstappen, volgens mij is het een vraag die Max aan zichzelf steltquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit vraag je toch ook niet?
Doe normaal hoor.
Nee dit is niet zijn account.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is van het account van Verstappen, volgens mij is het een vraag die Max aan zichzelf stelt
Nee, het is gn account van Verstappen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is van het account van Verstappen, volgens mij is het een vraag die Max aan zichzelf stelt
Norris heeft ook Max zijn race verpest.quote:
Hij ziet het nu nog even met zn oranjebril... na de nabespreking is er een kans dat hij al inperktquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Norris heeft ook Max zijn race verpest.
Dat is het sowieso ben ik bang.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Rianne84 het volgende:
Het is te hopen dat ze samen nog een leuke foto posten deze week, anders wordt het boe geroep in Silverstone oorverdovend hard
Hopelijk neemt ie nog wat leuke tweets van een bepaald team doorquote:Op zondag 30 juni 2024 17:55 schreef -XOR- het volgende:
Nu al benieuwd naar de nieuwe Rocketpoweredmohawk.
Lekker zo'n duizend pond neertellen om Max Verstappen uit te jouwen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Rianne84 het volgende:
Het is te hopen dat ze samen nog een leuke foto posten deze week, anders wordt het boe geroep in Silverstone oorverdovend hard
Alsof boegeroep nu ineens een effect zou hebben nadat anti-Verstappen-figuren dat al jaar in jaar uit hebben gebruikt.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom zou Lando een botsing kunnen vermijden als Max naar links stuurt?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij had een botsing kunnen vermijden, zoals Verstappen vorige week deed, toen Norris hem minder ruimte liet dan Verstappen hem nu.
is al opgeteld en idd geen gevolgenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef SiGNe het volgende:
Norris is niet als retired geindigd, hij had 90% van de race verreden is dus op P20 geindigd.
Maar heeft dat dan ook nog gevolgen voor z'n mogelijke tijdstraf op silverstone?
Of wordt dat nu bij z'n laps achterstand opgeteld?
Blijkbaar heeft ie die straf al uitgezeten bij de laatste pitstop waarbij hij vrijwel meteen de race staakte.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef SiGNe het volgende:
Norris is niet als retired geindigd, hij had 90% van de race verreden is dus op P20 geindigd.
Maar heeft dat dan ook nog gevolgen voor z'n mogelijke tijdstraf op silverstone?
Als Lando er niet mee om kan gaan dan.quote:
Tijdstraf is al opgeteld.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef SiGNe het volgende:
Ah ja, hij stopte natuurlijk in de pitstraatquote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ie die straf al uitgezeten bij de laatste pitstop waarbij hij vrijwel meteen de race staakte.
Ik maakte een deel eerder vrijwel dezelfde fout.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah ja, hij stopte natuurlijk in de pitstraatniet goed nagedacht van me.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Als Lando er niet mee om kan gaan dan.
Max heeft allang laten zien dat hij buiten de baan gewoon met iedereen om kan gaan.
Hoezo? Hamilton boeide Max buiten de baan helemaal niks. Iedereen reageert weleens salty als die onrecht is aangedaan. Is gewoon logisch.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Max heeft allang laten zien dat hij buiten de baan gewoon met iedereen om kan gaan. Hij was ook gewoon heel leuk en lovend over Lando toen die Miami won en ook nu reageert hij heel rustig. Norris lijkt vooralsnog meer op Hamilton. Jammer wel.
Mwa, het is een beetje een dramaqueen in het heetst van de strijd, denk dat als die weer is afgekoeld het allemaal wel weer goed komtquote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Max heeft allang laten zien dat hij buiten de baan gewoon met iedereen om kan gaan. Hij was ook gewoon heel leuk en lovend over Lando toen die Miami won en ook nu reageert hij heel rustig. Norris lijkt vooralsnog meer op Hamilton. Jammer wel.
U zei ?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zijn inderdaad prima op weg, maar zullen helaas nog wel gaan winnen.quote:
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Max kan helemaal niet met iedereen buiten de baan om gaan. Hij heeft o.a. ex teamgenoten Albon en Kvyat (toen hij nog niet over zijn wijf ging) als poep behandeld.
Ach, je ziet nu dat er een heleboel figuren jaren lang gefrustreerd hebben zitten afwachten om eindelijk weer los te kunnen gaan. 2021 heeft te diepe sporen nagelaten.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik zit nu schuimbekkend de nabeschouwing van F1TV terug te kijken. Man man man, wat leven ze daar in hun eigen wereld.
Ik ben volledig akkoord ermee dat Max hier de straf krijgt, prima zo. Maar meteen weer teruggrijpen naar het verleden waar hij in 2021 ook aan de kwade genius was. Toen waren de divebombs kwaad, nu doet Norris hetzelfde maar was er ineens ‘geen risico op contact’. Norris doet gewoon exact hetzelfde als Verstappen destijds en dat is prima wat mij betreft, Max is de laatste die erover moet piepen. Maar doe nu niet net alsof het totaal anders is omdat het nu om een Brit gaat die de uitdager is.
Net zoals Max een botsing vermeed toen Norris hem aan de kant duwde bij de start in Spanje.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Lando een botsing kunnen vermijden als Max naar links stuurt?
Dat was het punt niet van de betreffende user.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef Red_85 het volgende:
Ja tuurlijk.
Het zijn je grootste concurrenten.
Haha, inderdaad zeg. In 21 werd gedaan alsof Lewis de nette rijder was. Maar we gaan nu ook een lijstje bijhouden waar Max een botsing heeft voorkomenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Net zoals Max een botsing vermeed toen Norris hem aan de kant duwde bij de start in Spanje.
Het is niet de taak aan het slachtoffer om de daden van de dader te voorkomen. Maar goed dat is mijn mening.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Net zoals Max een botsing vermeed toen Norris hem aan de kant duwde bij de start in Spanje.
het lijstje van Oops I did it again is best langquote:Op zondag 30 juni 2024 19:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad zeg. In 21 werd gedaan alsof Lewis de nette rijder was. Maar we gaan nu ook een lijstje bijhouden waar Max een botsing heeft voorkomen
Itali 2021 denk ikquote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wanneer was Max z'n laatste echte crash (in een race) eigenlijk? (als je deze niet meetelt)
Itali 21 met Hamilton.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wanneer was Max z'n laatste echte crash (in een race) eigenlijk? (als je deze niet meetelt)
Maar dat maakt voor de antibrigade niet uit.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden dan idd.
Dit slaat echt nergens op.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is niet de taak aan het slachtoffer om de daden van de dader te voorkomen. Maar goed dat is mijn mening.
argumenten in je eigen straat plaatsen is aan beide zijden van de weegschaal wat er momenteel gedaan wordt.quote:
Was lewis zn idioterie en getrut. Die ging stilstaan op een plek waar die niet moest stilstaan om Max er voorbij te dwingen op dat moment.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Je zou het gehannis in Saudi later dat jaar ook nog als een crash kunnen zien.
Daar hebben de stewards ook een actieve rol in gespeeld door op bepaalde momenten juist niet te handhavenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Je zou het gehannis in Saudi later dat jaar ook nog als een crash kunnen zien.
Als je met een kleine manoeuvre kunt voorkomen dat je slachtoffer wordt, is dat altijd beter.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is niet de taak aan het slachtoffer om de daden van de dader te voorkomen. Maar goed dat is mijn mening.
Toch heeft colonel wat dat betreft altijd wel goed in de smiezen hoe verstappen in zijn hoofd denkt. Niet zo snel voor domme gaatjes gaan, maar je je moet niet met hem komen te kloten, dan komt die fuck it instelling erbij.quote:
Ik wilde zeggen Silverstone '23 tegen de pitmuur, maar dat was tijdens kwalificatie.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Neequote:Op zondag 30 juni 2024 19:30 schreef Nober het volgende:
Kunnen we het ook nog even hebben over die crash op Grosjean in Monaco?
Ja, Grosjean ging te vroeg op de rem.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:30 schreef Nober het volgende:
Kunnen we het ook nog even hebben over die crash op Grosjean in Monaco?
als een collega het al door heeft gehad op vrijdagquote:
In dit geval is het berhaupt gewoon iets wat Norris niet kon voorkomen, in mijn mening. Ja met thuis blijven misschienquote:Op zondag 30 juni 2024 19:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Als je met een kleine manoeuvre kunt voorkomen dat je slachtoffer wordt, is dat altijd beter.
Wat heb je er aan om uit te vallen en achteraf het slachtoffer te gaan uithangen? Helemaal niks.
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kan me niets erger voorstellen dan verliezen van die cafploeg.
....quote:
Op dezelfde manier als Max dat deed toen hij vorige week door Lando van de baan geduwd werd.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Lando een botsing kunnen vermijden als Max naar links stuurt?
Als Verstappen op de baan blijft en Norris naar hem stuurt dan is het als nog Norris zijn schuld.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als Max dat deed toen hij vorige week door Lando van de baan geduwd werd.
Toto 2.0 gelul.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Stella stond na de race de Britse pers bij Sky Sports F1 te woord. 'De hele wereldbevolking kan zien wie verantwoordelijk is, behalve een klein groepje mensen', zegt Stella met een duidelijke uithaal naar Max Verstappen, aangezien Stella geconfronteerd wordt met het feit dat Verstappen de straf 'belachelijk' noemde, en Red Bull Racing daarmee instemde. 'Het probleem is dat als je dit soort dingen niet grondig aanpakt, het opnieuw zal blijven gebeuren.'
De Italiaan vindt dat Verstappen al jarenlang wegkomt met veel te agressief rijgedrag. 'Dit is vandaag gebeurd omdat het in het verleden niet hard genoeg is aangepakt, toen er bepaalde gevechten waren met Lewis (Hamilton, red.), die veel harder bestraft hadden moeten worden. Op deze manier leren coureurs hoe ze op een eerlijke en rechtvaardige manier met elkaar kunnen racen', oordeelt de teambaas over het feit dat Verstappen nu wel een straf kreeg.
Pitreporter Ted Kravitz vraagt of Stella met zijn opmerking naar Brazili 2021 verwijst, toen Verstappen hard verdedigde tegen een veel snellere Hamilton. 'Er zijn zoveel eerdere gevallen. Het feit is dat we veel respect voor Red Bull en voor Max moeten hebben. Ze hebben dit helemaal niet nodig. Dit is haast een manier om je eigen reputatie te beschadigen. Waarom zou je dat doen?' vraagt hij zich dan ook af.
Het is racen, geen theekransje houdenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Stella stond na de race de Britse pers bij Sky Sports F1 te woord. 'De hele wereldbevolking kan zien wie verantwoordelijk is, behalve een klein groepje mensen', zegt Stella met een duidelijke uithaal naar Max Verstappen, aangezien Stella geconfronteerd wordt met het feit dat Verstappen de straf 'belachelijk' noemde, en Red Bull Racing daarmee instemde. 'Het probleem is dat als je dit soort dingen niet grondig aanpakt, het opnieuw zal blijven gebeuren.'
De Italiaan vindt dat Verstappen al jarenlang wegkomt met veel te agressief rijgedrag. 'Dit is vandaag gebeurd omdat het in het verleden niet hard genoeg is aangepakt, toen er bepaalde gevechten waren met Lewis (Hamilton, red.), die veel harder bestraft hadden moeten worden. Op deze manier leren coureurs hoe ze op een eerlijke en rechtvaardige manier met elkaar kunnen racen', oordeelt de teambaas over het feit dat Verstappen nu wel een straf kreeg.
Pitreporter Ted Kravitz vraagt of Stella met zijn opmerking naar Brazili 2021 verwijst, toen Verstappen hard verdedigde tegen een veel snellere Hamilton. 'Er zijn zoveel eerdere gevallen. Het feit is dat we veel respect voor Red Bull en voor Max moeten hebben. Ze hebben dit helemaal niet nodig. Dit is haast een manier om je eigen reputatie te beschadigen. Waarom zou je dat doen?' vraagt hij zich dan ook af.
Max brengt het echte racen terugquote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Klopt, naar dat deed hij niet. Dat had Norris nu ook kunnen doen en hadden ze allebei door gekund.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als Verstappen op de baan blijft en Norris naar hem stuurt dan is het als nog Norris zijn schuld.
Wij worden er niet beter of slechter van.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kak, 1-1. Er zit ons ook niks mee vandaag.
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Alsof Norris niet agressief wasquote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Idd. Maar goed, die altijd zo sportieve Engelse fans zullen sowieso straks Gelsenkirchen wel verbouwen, wat de uitslag ook is. Dat mogen zij namelijk, want empire, 2 wereldoorlogen, het WK van '66 enzo.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Volgens F1TV was er hier geen risico op schade toen Norris divebombs plaatste. Bij ‘al die acties van Verstappen in het verleden wel’ kennelijk..quote:
Dus Max had zich na de start bij Spanje moeten laten aanrijden door Norris?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je moet je niet laten piepelen toch?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus Max had zich na de start bij Spanje moeten laten aanrijden door Norris?
Norris heeft zich vandaag laten piepelen. Max in Spanje niet. En zowel in Spanje als vandaag is hij voor Norris gefinished. Ik weet wel wie het slimmer doet.quote:
Lol, ja. Met Perez liep het ook allemaal erg lekker bij die teamorders om hem te laten passeren voor het verzekeren van de tweede plaats, nadat Verstappen al kampioen was. Of een vriendschappelijk duwtje uitdelen aan Ocon.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had Ocon vol op zijn bek geslagen als hij dat bij mij had gedaan. Dus vond Max' reactie heel gematigd.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:21 schreef Repentless het volgende:
Of een vriendschappelijk duwtje uitdelen aan Ocon.
Op korte termijn misschien. Op lange termijn heb je er meer aan als je je niet zomaar van de baan laat rijden.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Norris heeft zich vandaag laten piepelen. Max in Spanje niet. En zowel in Spanje als vandaag is hij voor Norris gefinished. Ik weet wel wie het slimmer doet.
Omdat Max een Verstappen is, en die geven niks weg.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Precies. Dat had Norris zich ook niet moeten laten gebeuren.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op korte termijn misschien. Op lange termijn heb je er meer aan als je je niet zomaar van de baan laat rijden.
Gewoon ff 20 cm naar links, niks aan t handje geweestquote:Op zondag 30 juni 2024 20:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Precies. Dat had Norris zich ook niet moeten laten gebeuren.
Dat deed die dus ook niet want hij liet zich niet van de baan pushenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:27 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Precies. Dat had Norris zich ook niet moeten laten gebeuren.
Er was genoeg ruimte om nog op de baan te blijven (met een klein stukje kerb). Maar hij liet zich uit de wedstrijd pushen. Op zo'n moment moet je eieren voor je geld kiezen en even uitwijken, zoals Verstappen de vorige race deed (en op het gras moest) en daardoor de wedstrijd won.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat deed die dus ook niet want hij liet zich niet van de baan pushen
Overwegend schuldig staat er in de beslissing. Norris zou hier mogelijk ook een straf hebben gehad als hij niet was uitgevallen.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit is ook wat ik al eerder zei. Norris is te gretig en wil teveel, net als Max toen hij net in de F1 zat. Doordat Norris te gretig is maakt hij fouten. Ook al was Max hier blijkbaar de schuldige volgens de stewards, Norris had hier ook een klein beetje geduld kunnen hebben.
Dat had ik niet (goed) gelezen. Thanksquote:Op zondag 30 juni 2024 20:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Overwegend schuldig staat er in de beslissing. Norris zou hier mogelijk ook een straf hebben gehad als hij niet was uitgevallen.
Ik maak de vergelijking met Hamilton omdat Norris zelf aangeeft dat hij de priv-vriendschap die hij al jaren met Verstappen heeft, nu wil laten klappen door iets dat op de baan gebeurd is. Dat doet denken aan Hamilton en Rosberg. Max, is mijn indruk, kan die dingen veel meer scheiden.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:21 schreef Repentless het volgende:
[..]
Lol, ja. Met Perez liep het ook allemaal erg lekker bij die teamorders om hem te laten passeren voor het verzekeren van de tweede plaats, nadat Verstappen al kampioen was. Of een vriendschappelijk duwtje uitdelen aan Ocon.
"Hij was ook gewoon heel leuk en lovend over Lando", alsof er een reden was om dat niet te doen met bijna 8 seconden verschil. Of dat Norris andersom niet Verstappen altijd alle credits heeft gegeven.
Norris is altijd de vriendelijkheid zelve geweest en ook vrij populair binnen de paddock. Nu is hij een keer boos wanneer het echt ergens over gaat en lijkt daardoor meteen "meer op Hamilton" en is Verstappen uiteraard weer de persoon die "allang heeft laten zien dat hij buiten de baan gewoon met iedereen kan omgaan".
Die oranje bril is wel vrij vermoeiend.
Als Norris iets geduldiger is dan pakt hij Max bij bocht 4 makkelijk.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit is ook wat ik al eerder zei. Norris is te gretig en wil teveel, net als Max toen hij net in de F1 zat. Doordat Norris te gretig is maakt hij fouten. Ook al was Max hier blijkbaar de schuldige volgens de stewards, Norris had hier ook een klein beetje geduld kunnen hebben.
Waarom in godsnaam ga je daar vrijwillig kijkenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:37 schreef Rnie het volgende:
De comments op Lando zijn Instagram pagina zijn niet mis zeg.
Ok.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik had Ocon vol op zijn bek geslagen als hij dat bij mij had gedaan. Dus vond Max' reactie heel gematigd.
Datquote:Op zondag 30 juni 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam ga je daar vrijwillig kijken
Daarom geen social media.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:37 schreef Rnie het volgende:
De comments op Lando zijn Instagram pagina zijn niet mis zeg.
SMquote:Op zondag 30 juni 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En had Max wellicht hem weer teruggepakt.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als Norris iets geduldiger is dan pakt hij Max bij bocht 4 makkelijk.
Max is buiten de baan een heel ander mens dan wanneer hij racet. Ik ben het ook met je eens dat hij die dingen veel beter kan scheiden.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik maak de vergelijking met Hamilton omdat Norris zelf aangeeft dat hij de priv-vriendschap die hij al jaren met Verstappen heeft, nu wil laten klappen door iets dat op de baan gebeurd is. Dat doet denken aan Hamilton en Rosberg. Max, is mijn indruk, kan die dingen veel meer scheiden.
De voorbeelden die je geeft over Perez en Ocon zijn allemaal dingen die met de race zelf te maken hebben. Perez en hij gaan volgens mij verder nog steeds leuk met elkaar om en Ocon weet ik niet, maar ik weet ook niet wat de verstandhouding daarvoor was.
ja, maar dat had dan pas de volgende ronde gekund en je weet niet of het gelukt was of niet. De McLaren is namelijk erg snel bij het opdraaien van de rechte stukkenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En had Max wellicht hem weer teruggepakt.
Eens, het was enorm spannend geweest. Maar Norris zou toch moeten weten hoe Max racet. Dat hij niks weggeeft.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar dat had dan pas de volgende ronde gekund en je weet niet of het gelukt was of niet. De McLaren is namelijk erg snel bij het opdraaien van de rechte stukken
Waarom niet?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Precies. Daarom is Max zo succesvol. Omdat hij zich niet van de baan laat rijden.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op korte termijn misschien. Op lange termijn heb je er meer aan als je je niet zomaar van de baan laat rijden.
Het is nu amper vier uur na de race. Adrenaline, emotie en frustratie zijn nog hoog. Een mens zegt wel eens iets scherps/onaardigs in die omstandigheden, ook als het normaliter de aardigste persoon op aarde is.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik maak de vergelijking met Hamilton omdat Norris zelf aangeeft dat hij de priv-vriendschap die hij al jaren met Verstappen heeft, nu wil laten klappen door iets dat op de baan gebeurd is. Dat doet denken aan Hamilton en Rosberg. Max, is mijn indruk, kan die dingen veel meer scheiden.
De voorbeelden die je geeft over Perez en Ocon zijn allemaal dingen die met de race zelf te maken hebben. Perez en hij gaan volgens mij verder nog steeds leuk met elkaar om en Ocon weet ik niet, maar ik weet ook niet wat de verstandhouding daarvoor was.
TeamMV dus meer macht?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:37 schreef Rnie het volgende:
De comments op Lando zijn Instagram pagina zijn niet mis zeg.De comments op Max zijn pagina zijn veelal lovend.
Jouw mening over F1 neem ik vanaf vandaag nooit meer serieusquote:
Nu zou ik social media niet leidend willen laten zijn..quote:Op zondag 30 juni 2024 20:37 schreef Rnie het volgende:
De comments op Lando zijn Instagram pagina zijn niet mis zeg.De comments op Max zijn pagina zijn veelal lovend.
Hot damn!quote:Op zondag 30 juni 2024 20:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jouw mening over F1 neem ik vanaf vandaag nooit meer serieus
Uiteraard niet, maar dat geldt imo ook niet voor FOK! Reddit of elders online natuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nu zou ik social media niet leidend willen laten zijn..
Het was vooral ook niet nodig, aangezien Norris al een penalty had. Maar ja, ze waren al een aantal rondjes bezig elkaar niks te gunnen en dat blijft niet goed gaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:00 schreef Kickinalfa het volgende:
De straf lijkt me hier wel terecht.
Max laat hier te weinig ruimte en/of stuurt naar links om Norris te blokken.
Ze hebben aan elkaar gesnuffeld qua racecraft en nu weten ze wat ze aan elkaar hebben op de baan. Dus Norris zal handiger moeten inhalen en Max net iets beter verdedigen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was vooral ook niet nodig, aangezien Norris al een penalty had. Maar ja, ze waren al een aantal rondjes bezig elkaar niks te gunnen en dat blijft niet goed gaan.
Ik had het idee dat de penalty van Norris pas bekend werd ongeveer 5 sec na het incident.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was vooral ook niet nodig, aangezien Norris al een penalty had. Maar ja, ze waren al een aantal rondjes bezig elkaar niks te gunnen en dat blijft niet goed gaan.
Dat wist hij toen nog niet. En Max dacht dat hij genoeg ruimte liet.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een hoop inhoudelijke reacties lees ik hierop, maar wat Stella hier uiteindelijk heel slim doet is het bespelen van de media in aanloop naar de Britse GP. En met een overwegend Brits media landschap, ook bij F1TV, die het narratief vormen (hallo Buxton) is dit het perfecte wapen in je arsenaal om in te zetten. De internationale sportpers volgt immers vaak de talking points van de Britse pers.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Mompelt iets met Brits bias enzoquote:Op zondag 30 juni 2024 21:19 schreef Starflyer het volgende:
Om even de actie van Verstappen in perspectief te plaatsen
[ x ]
Terwijl het in mijn ogen Lando is, wie in een gat duikt welke er niet is en tot 2x instuurt op de auto van Max.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een hoop inhoudelijke reacties lees ik hierop, maar wat Stella hier uiteindelijk heel slim doet is het bespelen van de media in aanloop naar de Britse GP. En met een overwegend Brits media landschap, ook bij F1TV, die het narratief vormen (hallo Buxton) is dit het perfecte wapen in je arsenaal om in te zetten. De internationale sportpers volgt immers vaak de talking points van de Britse pers.
Max zal weer onder een vergrootglas liggen, daar doen drie wereldtitels niets aan af. En de hoop vanuit McLaren is vervolgens natuurlijk dat dit zal leiden tot eerder uitgedeelde en zwaardere straffen aan het adres van Max.
Dit vat het imho wel samenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef jogy het volgende:
Ja, hard gevecht. Norris ging erin a la verstappen en Verstappen ging net ff een stapje te ver. Terechte schuld aanwijzing en terecht dat het geen consequenties had qua eindstand buiten wat het ongeval teweeg heeft gebracht. Hopelijk belt verstappen Norris, zegt ie sorry en accepteerd Norris de sorry.
Max deed het vorig jaar handiger dan Norris dit jaarquote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef Electric_Eye het volgende:
https://www.reddit.com/gallery/1ds8i2m
Ik denk dat het vandaag redelijk gelijk was, maar dat verkeer en foutjes bij RBR zorgden dat de situatie kon ontstaanquote:Op zondag 30 juni 2024 21:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat me ondanks het feit dat Max dit weekend weer 12 punten uitloopt toch nog steeds zorgen baart is dat hij weer ernstig onder druk komt te staan. En ik weet wel, slechte pitstop enzo, maar wederom leek McLaren het banden management zeker tegen het einde van een stint en ook tegen het einde van de race (veel) beter onder controle had. Het is te hopen dat de update van RBR in Silverstone echt eens een echte update is, anders is het absoluut nog geen gelopen koers.
McLaren heeft nog wel eens een mindere race en Norris gaat echt niet vanaf volgende week alles winnen. En dan nog, als Max alles p2 rijdt is hij WK.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat me ondanks het feit dat Max dit weekend weer 12 punten uitloopt toch nog steeds zorgen baart is dat hij weer ernstig onder druk komt te staan. En ik weet wel, slechte pitstop enzo, maar wederom leek McLaren het banden management zeker tegen het einde van een stint en ook tegen het einde van de race (veel) beter onder controle had. Het is te hopen dat de update van RBR in Silverstone echt eens een echte update is, anders is het absoluut nog geen gelopen koers.
Identieke situatie, verschillende straffen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max deed het vorig jaar handiger dan Norris dit jaar
Max reed de laatste stint op gebruikte mediums en Lando op nieuwe.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit is wel een goede zeg! Naarmate de tijd vordert kom ik steeds meer op het punt dat het gewoon een race ongeluk is. Met name dit zouden de stewards toch ook gewoon moeten weten, wat in eerdere jaren gebeurd is.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef Electric_Eye het volgende:
Nou, maar in tegenstelling tot 2021 denk ik niet dat Max altijd minimaal tweede wordt.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:35 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
McLaren heeft nog wel eens een mindere race en Norris gaat echt niet vanaf volgende week alles winnen. En dan nog, als Max alles p2 rijdt is hij WK.
Nee dit seizoen is al aardig gelopen tenzij er hele gekke dingen gebeuren.
Vond ook dat Norris genoeg ruimte had. Zat amper op de curbs.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:19 schreef Starflyer het volgende:
Om even de actie van Verstappen in perspectief te plaatsen
[ x ]
Dat klopt wel, maar ook in de eerste twee stints had ik sterk het idee dat McLaren tegen het einde van de stint beter was.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max reed de laatste stint op gebruikte mediums en Lando op nieuwe.
Die heeft een vete tegen Alonsoquote:Op zondag 30 juni 2024 21:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Vergeet niet dat een van de stewards ene Johnny Herbert was.
Wat probeerde Norris eigenlijk?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lando vs Max 2024
[ afbeelding ]
Carlos vs Max 2023
[ afbeelding ]
Even uit het reddit topic
Het is niet n steward die beslist.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Vergeet niet dat een van de stewards ene Johnny Herbert was.
Denk dat Norris er graag voorbij wou en 5 seconden weg rijden, want hij wist dat die penalty zou krijgen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat probeerde Norris eigenlijk?
Max had vorig jaar een duidelijk plan en voerde dat tot in perfectie uit
Norris is gewoon een lompe boer. En eigenlijk is me dat al eerder opgevallen. Het is misschien ook niet voor niets dat ie zichzelf na de vorige race zoveel fouten verweet (die hem de overwinning kostten) want hij maakt veel fouten.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lando vs Max 2024
[ afbeelding ]
Carlos vs Max 2023
[ afbeelding ]
Volgens de letter van de regels is het misschien wel een penalty, maar Norris had gewoon wijzer moeten zijn en 10 cm naar links gaan, net zoals in die eerdere situaties gebeurde.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit is wel een goede zeg! Naarmate de tijd vordert kom ik steeds meer op het punt dat het gewoon een race ongeluk is. Met name dit zouden de stewards toch ook gewoon moeten weten, wat in eerdere jaren gebeurd is.
Hoort allemaal bij het leerproces voor Norris om eventueel kampioen te worden. Zie de eerste seizoenen van Max.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Norris is gewoon een lompe boer. En eigenlijk is me dat al eerder opgevallen. Het is misschien ook niet voor niets dat ie zichzelf na de vorige race zoveel fouten verweet (die hem de overwinning kostten) want hij maakt veel fouten.
Lando stuurt op Max in, dat had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lando vs Max 2024
[ afbeelding ]
Carlos vs Max 2023
[ afbeelding ]
Lando kan nog naar links, zoals Max dus op Carlos doet, stuurt gewoon in en ramt tot 2x toe Max. Max krijgt straf en is de sjaak in de media.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lando vs Max 2024
[ afbeelding ]
Carlos vs Max 2023
[ afbeelding ]
Heeft ook te maken met een goede engineer.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:04 schreef Jane het volgende:
Er wordt mij her en der een beetje teveel gedaan alsof Norris een rookie en een tiener is, ipv een gast van 25 die al in z'n zesde F1-seizoen zit.
Hij weet hoe er geracet wordt en hij staat die pers ook al 6 jaar te woord. Hij weet wat hij doet en hij weet wat hij zegt, jongens. Alle vergelijkingen met 17/18-jarige Max slaan nergens op.
Wat dat betreft moet ik toegeven dat Piastri een beter hoofd op z'n schouders lijkt te hebben, maar ja, die kan nog steeds niet echt banden managen...
En kijk die flexwing eens van Mclaren. Hier heel goed te zien.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Lando stuurt op Max in, dat had ik nog niet gezien.
Hoe vaker ik de beelden zie hoe meer ik het idee krijg dat Max weer eens een keer genaaid is door de Britse media.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lando kan nog naar links, zoals Max dus op Carlos doet, stuurt gewoon in en ramt tot 2x toe Max. Max krijgt straf en is de sjaak in de media.
Schiet mij maar lek. Echt.
Horner ziet geen structureel probleem, volgens mij, dat is toch wel wat anders. Een fout bij een pitstop word heel weinig gemaakt bij RBR en volgens mij was dit niet eens een fout maar een wielmoer die niet loskwam, dat gebeurt.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:23 schreef Red_85 het volgende:
Alles op alles geeft dit trouwens echt geen vertrouwen voor de rest van het seizoen.
RBR aan het kloten met de strategie, kloten tijdens pitstops, kloten in het paddock.
Lekker sfeertje zo.
En horner vindt dat er niks aan de hand is.
Norris zit aan zijn buitenkant en houdt zijn lijn. Onmogelijk dat Norris hier schuldig aan is. Vind ik.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Hmm na meerdere keerden de beelden bekeken te hebben en dan ook nog eens in combinatie met de beelden van 23 tussen Sainz en Max vind ik echt dat Norris hier fout zit.
In de paar ronden waarin ze strijden komt Norris meerdere malen buiten de baan, doet minstens twee dive-bombs, stuurt in terwijl Max duidelijk naast hem zit en duwt Max een keer buiten de baan. Uiteindelijk krijgt Max de straf en wordt er weer een leuk verhaal de wereld in geholpen dat het allemaal de schuld van Max is.
Als je het vergelijkt met Sainz vs Max in 2023 zie je dat Max een meter verder naar links zit als Sainz de deur dicht gooit. Norris had genoeg ruimte om naar links te gaan, maar kiest er voor tot twee keer toe in te sturen terwijl hij weet dat het niet kan.
Zijn zesde jaar, geen rookie meer, dus gewoon een domme actie. Kan die nog zo boos zijn en samen met zijn engineer een "narrative" proberen neer te zetten, maar zelfs Lewis met zijn hele #TeamLewis gang en Britse media lukt het niet om zijn hoofd gek te krijgen, dus Norris moet gewoon even op zichzelf blijven letten ipv spelletjes proberen te spelen.
Verder snap ik ook niet dat een straf voor track limits fucking 3-4 ronden moet duren. Als die straf er meteen was gekomen dan was dit misschien niet gebeurd. Maar goed, Max loopt uit, leuke race, Perez is een sukkel, Russell geluk gehad maar ook netjes rondjes afgetikt en Norris en engineer moeten even op lesjes "kalm blijven".
De Britse media gaat er de komende week voor zorgen dat Verstappen ongeveer 10 bodyguards nodig heeft op Silverstone. En gaat daar dan vervolgens weer hypocriet over huilen dat het komt door de verharding van de maatschappij.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hoe vaker ik de beelden zie hoe meer ik het idee krijg dat Max weer eens een keer genaaid is door de Britse media.
De directie van Silverstone zeggen zelfs dat er minder kaarten zijn verkocht door de dominantie van Max.quote:Op maandag 1 juli 2024 01:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De Britse media gaat er de komende week voor zorgen dat Verstappen ongeveer 10 bodyguards nodig heeft op Silverstone. En gaat daar dan vervolgens weer hypocriet over huilen dat het komt door de verharding van de maatschappij.
Als Norris een wat betere racer was geweest was hij er dan ook allang voorbij geweest.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef Electric_Eye het volgende:
Misschien wel maar hij had gewoon wat geduldiger moeten zijn, het was voldoende geweest om Max op te jagen want hij de betere banden en dan op een gegeven moment je griplevel voordeel gebruiken om er voorbij te gaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 06:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als Norris een wat betere racer was geweest was hij er dan ook allang voorbij geweest.
Die had hij al, alleen was nog niet gegeven. Als dat eerder was gebeurd had Max er van eweten en had ie m laten gaan om binnen 5s te blijven.quote:Op maandag 1 juli 2024 02:50 schreef THEFXR het volgende:
Is het niet zo dat Norris instuurde op Max om een absolute straf van tracklimits te ontlopen?
Er ontbrak vooral rust bij hem, hij reed ontzettend onrustig. Wat Verstappen deed kan natuurlijk niet door de beugel maar Norris mag ook wel een beetje naar zichzelf kijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 06:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wel maar hij had gewoon wat geduldiger moeten zijn, het was voldoende geweest om Max op te jagen want hij de betere banden en dan op een gegeven moment je griplevel voordeel gebruiken om er voorbij te gaan.
Je moet mentaal best sterk zijn als je de snelste auto hebt maar toch niet weet te winnen. Op dat gebied moet Norris nog een stap zetten.quote:Op maandag 1 juli 2024 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er ontbrak vooral rust bij hem, hij reed ontzettend onrustig. Wat Verstappen deed kan natuurlijk niet door de beugel maar Norris mag ook wel een beetje naar zichzelf kijken.
Kan me nog steeds wel vinden in de beslissing van de stewards, maar om nou te doen alsof hij zelf een fantastisch clean en eerlijk gevecht leverde is ook wat hypocriet. Daar zaten toch echt wel wat divebombs bij die Verstappen ook tenauwernood kon ontwijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ben erg benieuwd hoe Norris vandaag na een nachtje slapen en het terugzien van de beelden tegen zijn eigen acties en reacties aankijkt. Het ‘ik heb alles goed gedaan en Max vernietigt mijn race’ kan toch ook niet standhouden. Als wel, dan is het toch vooral zijn probleem.
Wat is de inconsistentie?quote:Op maandag 1 juli 2024 07:59 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik vind het nog steeds grotendeels Max zijn schuld maar Norris had er zeer zeker veel slimmer en geduldiger mee om kunnen gaan. Dus helemaal vrij pleiten kan naar mijn idee ook niet.
De grootste schuldigen zijn gewoon de stewards die vooral weer complete inconsistentie laten zien.
Precies. En zelfs bij deze actie was het ‘Verstappen valt meer te verwijten’. Daarmee impliceren ze al dat Norris ook meer had kunnen doen. Als je alle ophef leest dan krijg je de indruk dat het een herhaling was van Silverstone of Monza 21. Als je dan de beelden ziet dan denk ik dat je de eerste twee keer denkt: waar blijft het moment nou? Het is gewoon een hele lichte touche eigenlijk, het stelt niks voor. Er zijn in die bocht wel vaker harde duels uitgevochten waarbij ik dit n van de softere vond.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan me nog steeds wel vinden in de beslissing van de stewards, maar om nou te doen alsof hij zelf een fantastisch clean en eerlijk gevecht leverde is ook wat hypocriet. Daar zaten toch echt wel wat divebombs bij die Verstappen ook tenauwernood kon ontwijken.
Denk wel dat als Max in Spanje in ronde 1 was uitgevallen het verhaal ook wel anders was geweest. Zolang dingen goed aflopen dan is het altijd anders.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:27 schreef schommelstoel het volgende:
Beiden hebben fouten gemaakt.
Maar stoor mij wel voor het eerst aan Lando.
Begint met klagen en gedraagt zich ineens wat arrogant als of hij al 10 wins heeft.
Plus, vergelijk Max zijn reactie eens na vorige race over dat Lando hem bijna het gras in drukte.
Lando moet uitkijken dat hij niet het imago van een Cry baby gaat krijgen.
Jammer allemaal.
Dit. Het is Jos die de boel opnaait, niet Horner. Pa Verstappen zou er goed aan doen om op te tiefen en zijjn bek te houden en Max zijn ding te laten doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Horner ziet geen structureel probleem, volgens mij, dat is toch wel wat anders. Een fout bij een pitstop word heel weinig gemaakt bij RBR en volgens mij was dit niet eens een fout maar een wielmoer die niet loskwam, dat gebeurt.
Strategie werkte dacht ik, als de pitstop niet mis gelopen was had Norris geen schijn van kans gehad om het gat te dichten. In de paddock word er niet door RBR gekloot, Jos Verstappen loopt te kloten en die moet gewoon eens zijn domme bek gaan houden of wegblijven.
Kijk eens hoe groot de ophef nu is om een afschuwelijk ongelukkige gang van zaken. Als je de race niet gezien hebt, zou je bijna denken dat er een enorme crash is geweest. Sterker nog, ik heb mensen dat zien zeggen.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik hoop vooral dat we niet zo’n door de media opgeblazen kemphanenstrijd krijgen, dat voegt voor mij nul toe.
Tuurlijk gaan wij dat krijgen. Britse media zit al sinds 2021 te wachten op een herkansing, Norris lijkt opeens mediatraining van Lewis te hebben gehad en doet alsof hij 0,0 schuld heeft en legt alles bij Max neer, media sterkt het nog eens aan, #TeamLH doet ook weer mee door oud zeer, dus wordt nog een grotere shit storm dan eerst als Norris niet een beetje matigt (niet op de baan, maar naast de baan).quote:Op maandag 1 juli 2024 09:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik hoop vooral dat we niet zo’n door de media opgeblazen kemphanenstrijd krijgen, dat voegt voor mij nul toe.
Het zijn Britten. Dramaqueens pur sang. Dat hebben ze uitgevonden daar. Net als roddel en achterklap.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens hoe groot de ophef nu is om een afschuwelijk ongelukkige gang van zaken. Als je de race niet gezien hebt, zou je bijna denken dat er een enorme crash is geweest. Sterker nog, ik heb mensen dat zien zeggen.
Tis erg jammer dat ze gisteren nog mazzelden op het EK, had vast een hele hoop gescheeld.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het zijn Britten. Dramaqueens pur sang. Dat hebben ze uitgevonden daar. Net als roddel en achterklap.
51G impact uit betrouwbare bron. Account uit 2020 kwam ermee dus dat zit wel goed, een echt kenner.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens hoe groot de ophef nu is om een afschuwelijk ongelukkige gang van zaken. Als je de race niet gezien hebt, zou je bijna denken dat er een enorme crash is geweest. Sterker nog, ik heb mensen dat zien zeggen.
En iedereen die naar Max wijst als schuldige daarbij.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:51 schreef Evenstar het volgende:
Max op Sainz rond 150m bord:
[ afbeelding ]
Norris op Max rond 150m bord:
[ afbeelding ]
Max zat er al bij 150m naast vs Sainz en Norris zit er gewoon minstens twee wagenlengtes achter, doet een dikke dive-bomb en zeurt daarna dat Max hem geen ruimte gaf, terwijl er meer ruimte was dan dat Sainz aan Max gaf, Vettel aan Lewis gaf en Norris vorige week nog aan Max gaf (waarvan hij zei dat het genoeg was)
Norris heeft het wel echt afgedaan bij mij.
Comments van Max gemist blijkbaar na de race.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Horner ziet geen structureel probleem, volgens mij, dat is toch wel wat anders. Een fout bij een pitstop word heel weinig gemaakt bij RBR en volgens mij was dit niet eens een fout maar een wielmoer die niet loskwam, dat gebeurt.
Strategie werkte dacht ik, als de pitstop niet mis gelopen was had Norris geen schijn van kans gehad om het gat te dichten. In de paddock word er niet door RBR gekloot, Jos Verstappen loopt te kloten en die moet gewoon eens zijn domme bek gaan houden of wegblijven.
bij motogp krijgt je de straf max binnen twee ronden.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen stuurt niet naar links, de baan gaat daar iets naar links, vreemde straf. Norris wil daar iets wat niet kan en dan krijgt Verstappen de schuld.![]()
Maar de grootste faal zit 'm in de straf voor Norris voor de TL. Geef die straf direct, dan laat Verstappen Norris voorbij en gaat 'ie in zijn DRS hangen.
Ow, Peter Windsor zegt hetzelfde:
Kan Windsor nog wel veilig over straat in Engeland?quote:Op maandag 1 juli 2024 10:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen stuurt niet naar links, de baan gaat daar iets naar links, vreemde straf. Norris wil daar iets wat niet kan en dan krijgt Verstappen de schuld.![]()
Maar de grootste faal zit 'm in de straf voor Norris voor de TL. Geef die straf direct, dan laat Verstappen Norris voorbij en gaat 'ie in zijn DRS hangen.
Ow, Peter Windsor zegt hetzelfde:
Grappig, ik liet een collega net die 2 situaties zien van Norris Ver en Sainz Ver.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit genoeg nuance in z'n uitleg.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kan Windsor nog wel veilig over straat in Engeland?
Hij heeft meestal een totaal andere mening dan de rest van de Engelse pers en fans.
Het is natuurlijk wel zo dat er soms pas naar gekeken wordt als er een crash is.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:37 schreef mikieu het volgende:
[..]
Grappig, ik liet een collega net die 2 situaties zien van Norris Ver en Sainz Ver.
Hij vroeg ook, dit is waar de ophef om gaat? Hij dacht ook dat Ver echt een belachelijk gevaarlijke/ harde actie had ondernomen.
Maar dat is het hele inconsistente beleid van de FIA. Ze beweren dat de uitkomst van een crash niet meeweegt in de beslissing. Maar zoals de identieke situaties uit 2023 en 2024 laat zien, is juist de uitkomst al een factor die meeweegt in de beslissing.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zo dat er soms pas naar gekeken wordt als er een crash is.
Tussen Sainz en Verstappen was geen crash, dus daar is niet naar gekeken.
Je ziet wel vaker een discutabele beslissing, dat hou je in autosport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |