Mompelt iets met Brits bias enzoquote:Op zondag 30 juni 2024 21:19 schreef Starflyer het volgende:
Om even de actie van Verstappen in perspectief te plaatsen
[ x ]
Terwijl het in mijn ogen Lando is, wie in een gat duikt welke er niet is en tot 2x instuurt op de auto van Max.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Een hoop inhoudelijke reacties lees ik hierop, maar wat Stella hier uiteindelijk heel slim doet is het bespelen van de media in aanloop naar de Britse GP. En met een overwegend Brits media landschap, ook bij F1TV, die het narratief vormen (hallo Buxton) is dit het perfecte wapen in je arsenaal om in te zetten. De internationale sportpers volgt immers vaak de talking points van de Britse pers.
Max zal weer onder een vergrootglas liggen, daar doen drie wereldtitels niets aan af. En de hoop vanuit McLaren is vervolgens natuurlijk dat dit zal leiden tot eerder uitgedeelde en zwaardere straffen aan het adres van Max.
Dit vat het imho wel samenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef jogy het volgende:
Ja, hard gevecht. Norris ging erin a la verstappen en Verstappen ging net ff een stapje te ver. Terechte schuld aanwijzing en terecht dat het geen consequenties had qua eindstand buiten wat het ongeval teweeg heeft gebracht. Hopelijk belt verstappen Norris, zegt ie sorry en accepteerd Norris de sorry.
Max deed het vorig jaar handiger dan Norris dit jaarquote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef Electric_Eye het volgende:
https://www.reddit.com/gallery/1ds8i2m
Ik denk dat het vandaag redelijk gelijk was, maar dat verkeer en foutjes bij RBR zorgden dat de situatie kon ontstaanquote:Op zondag 30 juni 2024 21:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat me ondanks het feit dat Max dit weekend weer 12 punten uitloopt toch nog steeds zorgen baart is dat hij weer ernstig onder druk komt te staan. En ik weet wel, slechte pitstop enzo, maar wederom leek McLaren het banden management zeker tegen het einde van een stint en ook tegen het einde van de race (veel) beter onder controle had. Het is te hopen dat de update van RBR in Silverstone echt eens een echte update is, anders is het absoluut nog geen gelopen koers.
McLaren heeft nog wel eens een mindere race en Norris gaat echt niet vanaf volgende week alles winnen. En dan nog, als Max alles p2 rijdt is hij WK.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Wat me ondanks het feit dat Max dit weekend weer 12 punten uitloopt toch nog steeds zorgen baart is dat hij weer ernstig onder druk komt te staan. En ik weet wel, slechte pitstop enzo, maar wederom leek McLaren het banden management zeker tegen het einde van een stint en ook tegen het einde van de race (veel) beter onder controle had. Het is te hopen dat de update van RBR in Silverstone echt eens een echte update is, anders is het absoluut nog geen gelopen koers.
Identieke situatie, verschillende straffen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max deed het vorig jaar handiger dan Norris dit jaar
Max reed de laatste stint op gebruikte mediums en Lando op nieuwe.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Dit is wel een goede zeg! Naarmate de tijd vordert kom ik steeds meer op het punt dat het gewoon een race ongeluk is. Met name dit zouden de stewards toch ook gewoon moeten weten, wat in eerdere jaren gebeurd is.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef Electric_Eye het volgende:
https://www.reddit.com/gallery/1ds8i2m
Nou, maar in tegenstelling tot 2021 denk ik niet dat Max altijd minimaal tweede wordt.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:35 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
McLaren heeft nog wel eens een mindere race en Norris gaat echt niet vanaf volgende week alles winnen. En dan nog, als Max alles p2 rijdt is hij WK.
Nee dit seizoen is al aardig gelopen tenzij er hele gekke dingen gebeuren.
Vond ook dat Norris genoeg ruimte had. Zat amper op de curbs.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:19 schreef Starflyer het volgende:
Om even de actie van Verstappen in perspectief te plaatsen
[ x ]
Dat klopt wel, maar ook in de eerste twee stints had ik sterk het idee dat McLaren tegen het einde van de stint beter was.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Max reed de laatste stint op gebruikte mediums en Lando op nieuwe.
Die heeft een vete tegen Alonsoquote:Op zondag 30 juni 2024 21:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Vergeet niet dat een van de stewards ene Johnny Herbert was.
Wat probeerde Norris eigenlijk?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lando vs Max 2024
[ afbeelding ]
Carlos vs Max 2023
[ afbeelding ]
Even uit het reddit topic
Het is niet één steward die beslist.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:43 schreef QuidProJoe het volgende:
Vergeet niet dat een van de stewards ene Johnny Herbert was.
Denk dat Norris er graag voorbij wou en 5 seconden weg rijden, want hij wist dat die penalty zou krijgen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat probeerde Norris eigenlijk?
Max had vorig jaar een duidelijk plan en voerde dat tot in perfectie uit
Norris is gewoon een lompe boer. En eigenlijk is me dat al eerder opgevallen. Het is misschien ook niet voor niets dat ie zichzelf na de vorige race zoveel fouten verweet (die hem de overwinning kostten) want hij maakt veel fouten.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lando vs Max 2024
[ afbeelding ]
Carlos vs Max 2023
[ afbeelding ]
Even uit het reddit topic
Volgens de letter van de regels is het misschien wel een penalty, maar Norris had gewoon wijzer moeten zijn en 10 cm naar links gaan, net zoals in die eerdere situaties gebeurde.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit is wel een goede zeg! Naarmate de tijd vordert kom ik steeds meer op het punt dat het gewoon een race ongeluk is. Met name dit zouden de stewards toch ook gewoon moeten weten, wat in eerdere jaren gebeurd is.
Hoort allemaal bij het leerproces voor Norris om eventueel kampioen te worden. Zie de eerste seizoenen van Max.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef beantherio het volgende:
[..]
Norris is gewoon een lompe boer. En eigenlijk is me dat al eerder opgevallen. Het is misschien ook niet voor niets dat ie zichzelf na de vorige race zoveel fouten verweet (die hem de overwinning kostten) want hij maakt veel fouten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |