Die zijn eindelijk kritisch op Max want ja ze hebben toch niks meer met hem te makenquote:
Heeft allemaal niet zoveel zin natuurlijk want Max gaat echt niet veranderen, die doet volgende keer weer hetzelfde. Gewoon kappen met die vriendschappen met ander coureurs. Full villain mode.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
Plooij vindt dat Jos Max naar Lando moet sturen om z'n excuus te maken.
Waarom? Hij deed niets verkeerd. Hij week van zijn lijn af en ging weer terug. En liet imho genoeg ruimte.quote:
Volgende week gelukkig weer vrij. Ben op zeker niet op tijd thuis voor de startquote:
Welke ronde bedoel je?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom? Hij deed niets verkeerd. Hij week van zijn lijn af en ging weer terug. En liet imho genoeg ruimte.
Een keer van je lijn af en weer terug. Wat er gebeurde.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Maar toen is de regel alleen maar breder/algemener gemaakt. Dat wil niet zeggen dat sindsdien alles maar mag.
[..]
Maar waar kreeg hij de straf dan voor?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom? Hij deed niets verkeerd. Hij week van zijn lijn af en ging weer terug. En liet imho genoeg ruimte.
tskquote:Op zondag 30 juni 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende week gelukkig weer vrij. Ben op zeker niet op tijd thuis voor de start
De botsing met Lando.quote:
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:
Uiteindelijk opgeteld bij z'n tijd, dus ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:26 schreef opgebaarde het volgende:
Kreeg Norris 5 seconden straf ivm tracklimits bij het incident?
Welk land ter wereld is daar anders in?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Zo had ik hem eerst, maar ik dacht 'Laat ik het simpel houden'.
Maar je hebt helemaal gelijk uiteraard.
Was een lichte beweging naar links. Dat is op zich niet erratic. Het causen van collision is wel straf waard.quote:
De tandarts kan nu waarschijnlijk zijn eigen gebit gaan repareren.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
Plooij vindt dat Jos Max naar Lando moet sturen om z'n excuus te maken.
o jaquote:
Genoeg ruimte? Waar dan? Naast de baan zeker, maar op de baan zeker niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beetje wel, alleen staat Verstappen intussen 'gewoon' weer 81 punten los in het WK.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:27 schreef beantherio het volgende:
Dit doet allemaal wel weer heel 2021-achtig aan. Ik wordt er helemaal nostalgisch van.
Sowieso kon Lando niet bestraft worden voor het vechtenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
F1TV analyse: foutje Max, met nadruk op 'je'. Gevolg is weer eens bestraft in plaats van de daad, maar wel terecht.
Dit is de boodschap waar ik het nu mee eens moet zijn.
Het idee dat alle nationale chauvinismes gelijk zijn wil nog maar niet doordringen. Ted Kravitz is alweer met zijn vieze spelletjes begonnen, ze moeten nu heel erg om het gegeven dat de straf niet compenseert voor de uitval van de ander heenlullen vanwege Silverstone 21. Die schermkabouter van Sky is nu het insturen van de bocht door Verstappen moving in the breakzone aan het noemen. Geen aandacht voor Russell natuurlijk, want die bewijst alleen maar week in week uit dat Hamilton niet eens een grote coureur is, laat staan de grootste.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Britten vinden vooral dat zij altijd net iets meer mogen en net iets meer verdienen dan anderen (zie Brexit).
De volgorde is:
1) Britten
2) andere inwoners van de Britse Commonwealth
3) overige Engelstaligen
4) bloody foreigners
De meeste.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
Welk land ter wereld is daar anders in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |