Topmodquote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen is nu zwaar teleurgesteld dat ik zowaar een mooie bron heb voor mijn uitspraak. Ik voel het.
Jij bent zelf luiquote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ga toch niks opzoeken als je er zelf te lui voor bent?
En dan gaan ze alsnog proberen hun gelijk te halen door de doelpalen te verschuivenquote:
En misschien was hij ook wel meer dan 5 seconden uitgelopen, was toch een aardig verschil in pace denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen had ook gewoon kunnen kiezen om Norris voorbij te laten gaan, maar 99% zekerheid dat er een +5s aan zat te komen was daar wellicht dan net niet genoeg voor. Als die straf er iets eerder was gekomen had hij hem direct langs laten gaan, lijkt me.
Zo had ik hem eerst, maar ik dacht 'Laat ik het simpel houden'.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
1) Engelsen
2) Andere Britten
3) andere inwoners van de Britse Commonwealth
4) overige Engelstaligen
5) bloody foreigners
Kleine correctie
Hard werken vandaagquote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan gaan ze alsnog proberen hun gelijk te halen door de doelpalen te verschuiven
welke uitspraak?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen is nu zwaar teleurgesteld dat ik zowaar een mooie bron heb voor mijn uitspraak. Ik voel het.
Heb ik wel degelijk. Ik heb de regels zelf.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet gezocht, doe nu niet net alsof die regel niet bestaat.
Jij beweert het toch.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ga toch niks opzoeken als je er zelf te lui voor bent?
Dat vertelt Jos nooit aan Maxquote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
Plooij vindt dat Jos Max naar Lando moet sturen om z'n excuus te maken.
Ik ben de mod met humorquote:
Dankjequote:
Wie is Plooij?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
Die zijn eindelijk kritisch op Max want ja ze hebben toch niks meer met hem te makenquote:
Heeft allemaal niet zoveel zin natuurlijk want Max gaat echt niet veranderen, die doet volgende keer weer hetzelfde. Gewoon kappen met die vriendschappen met ander coureurs. Full villain mode.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom? Hij deed niets verkeerd. Hij week van zijn lijn af en ging weer terug. En liet imho genoeg ruimte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |