Je hebt helemaal niet gezocht, doe nu niet net alsof die regel niet bestaat.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kun je die quoten?
Want ik kan hem niet vinden.
Of omdat die ene achterblijver net op het verkeerde moment kwamquote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of omdat hij daarna steeds 0,1 seconde te langzaam reed, tja
Hij ging van een gat van 7 seconden naar minder dan 2, dat maakte Lando ook wat gretiger natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of omdat hij daarna steeds 0,1 seconde te langzaam reed, tja
Zoek jij even die regel op. Je beweert, dan mag je ook bewijzen.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet gezocht, doe nu niet net alsof die regel niet bestaat.
Wat een onzin.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zoek jij even die regel op. Je beweert, dan mag je ook bewijzen.
Niet meer dacht ik.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet gezocht, doe nu niet net alsof die regel niet bestaat.
Niks onzin. Kom op, ga jij die regel even opzoeken en kom dan weer terug.quote:
Dus telt dat nietquote:
2017quote:Op [quote]
[b]Op zondag 30 juni 2024 17:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wanneer dat dan?
Max had zelf ook een penalty moeten hebben voor leaving the track.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen had ook gewoon kunnen kiezen om Norris voorbij te laten gaan, maar 99% zekerheid dat er een +5s aan zat te komen was daar wellicht dan net niet genoeg voor. Als die straf er iets eerder was gekomen had hij hem direct langs laten gaan, lijkt me.
Die is aan het emotie etenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:19 schreef PirE het volgende:
Heeft Zak Brown al een open brief op zijn x gegooid?
Waar stond zijn teller op?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had zelf ook een penalty moeten hebben voor leaving the track.
Is erratic driving.quote:
Ik ga toch niks opzoeken als je er zelf te lui voor bent?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoek nou die regel op: dan zijn we af van deze discussie.
Maar toen is de regel alleen maar breder/algemener gemaakt. Dat wil niet zeggen dat sindsdien alles maar mag.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2017
https://www.espn.com/f1/s(...)stappen-rule-dropped
quote:Whiting clarified that the strict rules governing drivers only making one move while defending a position remain in place.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |