De andere coureur moet er ook van uit kunnen gaan dat jij niet weer terug beweegt. Dat is de regel nu eenmaal.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat is daar nis mee? Zolang hij maar genoeg ruimte laat en die was er imho.
Die regel is opgeheven.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De andere coureur moet er ook van uit kunnen gaan dat jij niet weer terug beweegt. Dat is de regel nu eenmaal.
Klopt. Heerlijk moment. Eindelijk weer actie in F1.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:13 schreef ZaZoe het volgende:
Vandaag was dus dat moment waarvan je wist dat die zou komen
I know, dat mag toch ook? zolang je maar genoeg ruimte laatquote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat je ook in een rechte lijn van binnen naar buiten kan aanremmen? Dan lijkt het op bewegen maar is dat neit het geval.
klopt. zonde dat Lando er daardoor uit vloog, maar ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:13 schreef ZaZoe het volgende:
Vandaag was dus dat moment waarvan je wist dat die zou komen
Waar staat dat?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
De andere coureur moet er ook van uit kunnen gaan dat jij niet weer terug beweegt. Dat is de regel nu eenmaal.
Heel klein beetje eigen schuld.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. zonde dat Lando er daardoor uit vloog, maar ja.
Klopt ook niet, want hij heeft die 5 seconden wel degelijk genomenquote:
Gohquote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef Abdus18 het volgende:
En dan nu zeuren dat de straf geen effect had op Max
Allemaal een eerdere gebeurtenis totaal vergeten.....
quote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als Tedje wil stoken moet hij stoker worden op een stoomloc. Hebben de mensen er tenminste nog wat aan
Was die straf toen al gegeven?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:14 schreef FvanS het volgende:
[..]
Klopt ook niet, want hij heeft die 5 seconden wel degelijk genomen
Hij kwam de pits in, crew wacht 5 seconden, daarna worden de vleugel en banden verwisseld, maar aangezien het niet lekker werkt met de vleugel, besluiten ze te stoppen.
In het regelboek. Je mag niet bewegen tijdens het remmen en je mag bovendien in een duel maar n keer van richting veranderen.quote:
Dit zijn van die leuke generalisaties. "Britten vinden bla bla bla". Vraag je het aan hen, krijg je dat weer over een ander volk te horen. Net als in elk willekeurig land. We zijn allemaal net mensen.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Britten vinden vooral dat zij altijd net iets meer mogen en net iets meer verdienen dan anderen (zie Brexit).
De volgorde is:
1) Britten
2) andere inwoners van de Britse Commonwealth
3) overige Engelstaligen
4) bloody foreigners
Wederom: die regel bestaat niet meerquote:Op zondag 30 juni 2024 17:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In het regelboek. Je mag niet bewegen tijdens het remmen en je mag bovendien in een duel maar n keer van richting veranderen.
Harde les voor Lando als hij kampioen wil worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt. zonde dat Lando er daardoor uit vloog, maar ja.
Ja die straf kwam binnen toen ze beide hakkelend terugreden naar de pits. Echt 20 seconden na de touchequote:
Kun je die quoten?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:15 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In het regelboek. Je mag niet bewegen tijdens het remmen en je mag bovendien in een duel maar n keer van richting veranderen.
Is een ongeschreven regel.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kun je die quoten?
Want ik kan hem niet vinden.
Ah, ik dacht dat ie misschien net te laat was voor McLaren om hem meteen in te lossen.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:15 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ja die straf kwam binnen toen ze beide hakkelend terugreden naar de pits. Echt 20 seconden na de touche
Die werd gegeven toen ze terug reden naar de pits, dus ja. Maar of dit geldt als het inlossen van de straf weet ik niet.quote:
1) Engelsenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Britten vinden vooral dat zij altijd net iets meer mogen en net iets meer verdienen dan anderen (zie Brexit).
De volgorde is:
1) Britten
3) overige Engelstaligen
4) bloody foreigners
Topwieldraaierquote:Op zondag 30 juni 2024 17:16 schreef LTVDK het volgende:
En het is feitelijk alleen maar zo gegaan omdat ze bij RBR de bout van het wiel niet loskregen in eerste instantie waarde de stop van Max 4 seconden te lang duurde
Of omdat hij daarna steeds 0,1 seconde te langzaam reed, tjaquote:Op zondag 30 juni 2024 17:16 schreef LTVDK het volgende:
En het is feitelijk alleen maar zo gegaan omdat ze bij RBR de bout van het wiel niet loskregen in eerste instantie waarde de stop van Max 4 seconden te lang duurde
Je hebt helemaal niet gezocht, doe nu niet net alsof die regel niet bestaat.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kun je die quoten?
Want ik kan hem niet vinden.
Of omdat die ene achterblijver net op het verkeerde moment kwamquote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of omdat hij daarna steeds 0,1 seconde te langzaam reed, tja
Hij ging van een gat van 7 seconden naar minder dan 2, dat maakte Lando ook wat gretiger natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of omdat hij daarna steeds 0,1 seconde te langzaam reed, tja
Zoek jij even die regel op. Je beweert, dan mag je ook bewijzen.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal niet gezocht, doe nu niet net alsof die regel niet bestaat.
Wat een onzin.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zoek jij even die regel op. Je beweert, dan mag je ook bewijzen.
Niet meer dacht ik.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niks onzin. Kom op, ga jij die regel even opzoeken en kom dan weer terug.quote:
Dus telt dat nietquote:
2017quote:Op [quote]
[b]Op zondag 30 juni 2024 17:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wanneer dat dan?
Max had zelf ook een penalty moeten hebben voor leaving the track.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen had ook gewoon kunnen kiezen om Norris voorbij te laten gaan, maar 99% zekerheid dat er een +5s aan zat te komen was daar wellicht dan net niet genoeg voor. Als die straf er iets eerder was gekomen had hij hem direct langs laten gaan, lijkt me.
Die is aan het emotie etenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:19 schreef PirE het volgende:
Heeft Zak Brown al een open brief op zijn x gegooid?
Waar stond zijn teller op?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max had zelf ook een penalty moeten hebben voor leaving the track.
Is erratic driving.quote:
Ik ga toch niks opzoeken als je er zelf te lui voor bent?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Zoek nou die regel op: dan zijn we af van deze discussie.
Maar toen is de regel alleen maar breder/algemener gemaakt. Dat wil niet zeggen dat sindsdien alles maar mag.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2017
https://www.espn.com/f1/s(...)stappen-rule-dropped
quote:Whiting clarified that the strict rules governing drivers only making one move while defending a position remain in place.
Topmodquote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen is nu zwaar teleurgesteld dat ik zowaar een mooie bron heb voor mijn uitspraak. Ik voel het.
Jij bent zelf luiquote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ga toch niks opzoeken als je er zelf te lui voor bent?
En dan gaan ze alsnog proberen hun gelijk te halen door de doelpalen te verschuivenquote:
En misschien was hij ook wel meer dan 5 seconden uitgelopen, was toch een aardig verschil in pace denk ik.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:19 schreef heywoodu het volgende:
Verstappen had ook gewoon kunnen kiezen om Norris voorbij te laten gaan, maar 99% zekerheid dat er een +5s aan zat te komen was daar wellicht dan net niet genoeg voor. Als die straf er iets eerder was gekomen had hij hem direct langs laten gaan, lijkt me.
Zo had ik hem eerst, maar ik dacht 'Laat ik het simpel houden'.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
1) Engelsen
2) Andere Britten
3) andere inwoners van de Britse Commonwealth
4) overige Engelstaligen
5) bloody foreigners
Kleine correctie
Hard werken vandaagquote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan gaan ze alsnog proberen hun gelijk te halen door de doelpalen te verschuiven
welke uitspraak?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef Nattekat het volgende:
Iedereen is nu zwaar teleurgesteld dat ik zowaar een mooie bron heb voor mijn uitspraak. Ik voel het.
Heb ik wel degelijk. Ik heb de regels zelf.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij beweert het toch.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik ga toch niks opzoeken als je er zelf te lui voor bent?
Dat vertelt Jos nooit aan Maxquote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
Plooij vindt dat Jos Max naar Lando moet sturen om z'n excuus te maken.
Ik ben de mod met humorquote:
Dankjequote:
Wie is Plooij?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
Die zijn eindelijk kritisch op Max want ja ze hebben toch niks meer met hem te makenquote:
Heeft allemaal niet zoveel zin natuurlijk want Max gaat echt niet veranderen, die doet volgende keer weer hetzelfde. Gewoon kappen met die vriendschappen met ander coureurs. Full villain mode.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom? Hij deed niets verkeerd. Hij week van zijn lijn af en ging weer terug. En liet imho genoeg ruimte.quote:
Volgende week gelukkig weer vrij. Ben op zeker niet op tijd thuis voor de startquote:
Welke ronde bedoel je?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom? Hij deed niets verkeerd. Hij week van zijn lijn af en ging weer terug. En liet imho genoeg ruimte.
Een keer van je lijn af en weer terug. Wat er gebeurde.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:21 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Maar toen is de regel alleen maar breder/algemener gemaakt. Dat wil niet zeggen dat sindsdien alles maar mag.
[..]
Maar waar kreeg hij de straf dan voor?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarom? Hij deed niets verkeerd. Hij week van zijn lijn af en ging weer terug. En liet imho genoeg ruimte.
tskquote:Op zondag 30 juni 2024 17:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgende week gelukkig weer vrij. Ben op zeker niet op tijd thuis voor de start
De botsing met Lando.quote:
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:
Uiteindelijk opgeteld bij z'n tijd, dus ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:26 schreef opgebaarde het volgende:
Kreeg Norris 5 seconden straf ivm tracklimits bij het incident?
Welk land ter wereld is daar anders in?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Zo had ik hem eerst, maar ik dacht 'Laat ik het simpel houden'.
Maar je hebt helemaal gelijk uiteraard.
Was een lichte beweging naar links. Dat is op zich niet erratic. Het causen van collision is wel straf waard.quote:
De tandarts kan nu waarschijnlijk zijn eigen gebit gaan repareren.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:22 schreef Rianne84 het volgende:
o jaquote:
Genoeg ruimte? Waar dan? Naast de baan zeker, maar op de baan zeker niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:25 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beetje wel, alleen staat Verstappen intussen 'gewoon' weer 81 punten los in het WK.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:27 schreef beantherio het volgende:
Dit doet allemaal wel weer heel 2021-achtig aan. Ik wordt er helemaal nostalgisch van.
Sowieso kon Lando niet bestraft worden voor het vechtenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:29 schreef Nattekat het volgende:
F1TV analyse: foutje Max, met nadruk op 'je'. Gevolg is weer eens bestraft in plaats van de daad, maar wel terecht.
Dit is de boodschap waar ik het nu mee eens moet zijn.
Het idee dat alle nationale chauvinismes gelijk zijn wil nog maar niet doordringen. Ted Kravitz is alweer met zijn vieze spelletjes begonnen, ze moeten nu heel erg om het gegeven dat de straf niet compenseert voor de uitval van de ander heenlullen vanwege Silverstone 21. Die schermkabouter van Sky is nu het insturen van de bocht door Verstappen moving in the breakzone aan het noemen. Geen aandacht voor Russell natuurlijk, want die bewijst alleen maar week in week uit dat Hamilton niet eens een grote coureur is, laat staan de grootste.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef Jane het volgende:
[..]
De volgorde is:
1) Britten
3) overige Engelstaligen
4) bloody foreigners
De meeste.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:27 schreef Repentless het volgende:
[..]
Welk land ter wereld is daar anders in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |