Daarom zijn ze ook pro Lando en McLarenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Bij F1TV zijn ze vooral blij dat er iets gebeurt eindelijk
Ted nemen we dan ook al jaren niet serieus.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tedje is zich kapot aan het stoken, dit is het moment waarop hij gewacht heeft. Hij is Max volledig af aan het maken.
Will Buxton en Jolyon Palmer gaan helemaal wild op Maxquote:Op zondag 30 juni 2024 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Bij F1TV zijn ze vooral blij dat er iets gebeurt eindelijk
Ik ben benieuwd of die 5 seconden van Lando nu een straf wordt in Silverstone.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook pro Lando en McLaren
Ik zag pas wat zakken hooi liggen, die lagen erbij als Perez.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:08 schreef ZaZoe het volgende:
Perez voor de camera, staat erbij als een zak hooi.
Ik ook.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die 5 seconden van Lando nu een straf wordt in Silverstone.
Eens.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:11 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
"This is how Max won championships in the past"
Neequote:Op zondag 30 juni 2024 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die 5 seconden van Lando nu een straf wordt in Silverstone.
Britten vinden vooral dat zij altijd net iets meer mogen en net iets meer verdienen dan anderen (zie Brexit).quote:Op zondag 30 juni 2024 17:05 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is dus de vraag aan mensen zoals jij die beweren dat Britten misschien wel het meest onsportieve volk ter wereld zijn.
Je weet dat je ook in een rechte lijn van binnen naar buiten kan aanremmen? Dan lijkt het op bewegen maar is dat neit het geval.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:09 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Volgens mij mag je tijdens het remmen helemaal geen beweging maken, dit gebeurt dan ook allemaal vlak voor het aanremmen
Als Tedje wil stoken moet hij stoker worden op een stoomloc. Hebben de mensen er tenminste nog wat aanquote:Op zondag 30 juni 2024 17:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Tedje is zich kapot aan het stoken, dit is het moment waarop hij gewacht heeft. Hij is Max volledig af aan het maken.
Ah ok.quote:
Ja, dankzij Lando zelf want die stuurde te wild terug naar de pitstraat met zijn lekke rechtsachter. Jammer!quote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef Monolith het volgende:
Uiteindelijk loopt Verstappen gewoon weer uit op zijn belangrijkste concurrent.
Hij is gewoon geklasseerd.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Heeft ie zijn straf voor track limits dan ingelost? Zo niet dan zie ik niet dat er niet nog een vervolg komt voor de volgende race. Er zijn genoeg voorbeelden van tijdstraffen die niet werden ingelost tijdens de race en die vervolgens leidden tot gridstraffen in de volgende race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |