Het lijkt me dat als je je buiten de tracklimieten begeeft, je je bezondigt aan 'track limits'.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vond sowieso vreemd dat het track limits werd.
Ik vond het meer een going off track and gaining advantage.
Wat Max ook zegt idd.quote:
Je mag wel terug naar buitenzijde (hier links) om de bocht aan te snijden, alleen moet je wel een wagenbreedte open laten als er iemand rijdt.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:02 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je de bocht insturen, maar dat was het probleem ook niet. Hij stuurde juist naar links, terwijl het een bocht naar rechts was. En ook nog tijdens het remmen.
"any change of direction under braking which results in another driver having to take evasive action will be considered abnormal and hence potentially dangerous to other drivers. Any such move will be reported to the stewards."
En het lijkt er op dat Max het er zelf ook wel mee eens is, anders had hij wel veel Norris de schuld gegeven tijdens zn interview.
Hm, goed punt. Dit is niet de juiste quote. Maar dat je tijdens het remmen niet 2 moves mag maken is toch nog steeds wel een regel?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:04 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Je quote nu de regel die al een paar races nadat deze was geïntroduceerd weer was afgeschaft?
Dat is van buiten altijd heel lastig te zien ja wanneer iemand nu remt of niet en of de beweging er nu net voor of tijdens is...quote:Op zondag 30 juni 2024 17:05 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maar volgens mij was er dus helemaal geen 'change of direction under braking', de lijn was vanaf het rempunt hetzelfde richting de kerb aan de buitenzijde.
Nadat Norris hem raakt beweegt hij ja, maar dat kan je Max moeilijk aanrekenen natuurlijk![]()
Maar goed, ik zou graag een herhaling zien om zeker te zijn.
Zelfde wiel dat daarna van een hele kleine touche ontploftquote:Op zondag 30 juni 2024 17:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wat Max ook zegt idd.
1 achterwiel dat lastiger ging en hierdoor kwamen ze in de situatie...
Klopt. Maar daarnaast zijn we er ook ontzettend goed in dat wanneer we eens een sporter/team hebben die er bovenuit steekt, het op een dusdanig irritante manier uit te buiten dat automatisch de halve wereld een hekel aan je krijgt.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vooral goed in het zichzelf de grond in praten
Nee. Er zijn geen regels met betrekking tot het remmen.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:06 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Hm, goed punt. Dit is niet de juiste quote. Maar dat je tijdens het remmen niet 2 moves mag maken is toch nog steeds wel een regel?
Dan moet je Lekker tennis gaan kijken.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:04 schreef Rianne84 het volgende:
Ze hadden die straf voor track limits gewoon meteen moeten geven, dan hadden ze zich beiden bij hun positie neergelegd.
Klopt. Maar volgens mij was de lijn van Max stabiel en voorspelbaar.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:07 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Dat is van buiten altijd heel lastig te zien ja wanneer iemand nu remt of niet en of de beweging er nu net voor of tijdens is...
Hapquote:Op zondag 30 juni 2024 17:04 schreef Rianne84 het volgende:
Ze hadden die straf voor track limits gewoon meteen moeten geven, dan hadden ze zich beiden bij hun positie neergelegd.
Volgens mij mag je tijdens het remmen helemaal geen beweging maken, dit gebeurt dan ook allemaal vlak voor het aanremmenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:06 schreef Middelpunt het volgende:
[..]
Hm, goed punt. Dit is niet de juiste quote. Maar dat je tijdens het remmen niet 2 moves mag maken is toch nog steeds wel een regel?
Ja wij trappen Oranje de grond in en de Britten zitten not steeds te pochen met hun 'It's coming home'quote:Op zondag 30 juni 2024 17:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nederlanders zijn vooral goed in het zichzelf de grond in praten
En dan nu Ted stoken bij Mclaren.... maar ze gaan er goed mee omquote:Op zondag 30 juni 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
Sky die ook nog even een beetje wil stoken.... you handed it away to toto.. tegen horner.
Horner ging er niet op in
En terecht dat Horner deze valse opmerking laat lopenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
Sky die ook nog even een beetje wil stoken.... you handed it away to toto.. tegen horner.
Ze huilen nog net niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:09 schreef Nattekat het volgende:
Bij F1TV zijn ze vooral blij dat er iets gebeurt eindelijk
Tedje is zich kapot aan het stoken, dit is het moment waarop hij gewacht heeft. Hij is Max volledig af aan het maken.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |