Krappe bocht, moet je wat ruimte voor maken voor je in kan sturen, doe je dat niet dan ga je aan het eind van de bocht van de baan af en krijg je tracklimits aan je broek.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De bocht was natuurlijk de andere kant op. Max stuurde juist wat naar links waardoor ze elkaar raakte en word daarom als hoofdschuldige aangewezen.
Altijd zeggen dat je eerst de beelden nog even moet terugkijken inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als zoiets na 1 incident in een professionele situatie al verbroken wordt dan is het geen vriendschap.
Kijk, als Max nu wat met z'n vriendin had aangeknoopt dan snap ik het. Dat zijn wel echte tracklimits voor een vriendschap.
Ik zou zoiets sowieso buiten de media laten en gewoon zeggen "we praten hier later nog wel even samen over".
Zeker als de stoom nog uit je oren komt.
Wanneer men binnendoor inhaalt en dus aan de binnenzijde zit halen ze de bocht ook gewoon.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Krappe bocht, moet je wat ruimte voor maken voor je in kan sturen, doe je dat niet dan ga je aan het eind van de bocht van de baan af en krijg je tracklimits aan je broek.
Dit lijkt me niet meer dan een inchident.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze geven geen 5s meer voor crashes. Wel een goede verandering.
Het is van het account van Verstappen, volgens mij is het een vraag die Max aan zichzelf steltquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit vraag je toch ook niet?
Doe normaal hoor.
Nee dit is niet zijn account.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is van het account van Verstappen, volgens mij is het een vraag die Max aan zichzelf stelt
Nee, het is géén account van Verstappen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is van het account van Verstappen, volgens mij is het een vraag die Max aan zichzelf stelt
Norris heeft ook Max zijn race verpest.quote:
Hij ziet het nu nog even met zn oranjebril... na de nabespreking is er een kans dat hij al inperktquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Norris heeft ook Max zijn race verpest.
Dat is het sowieso ben ik bang.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Rianne84 het volgende:
Het is te hopen dat ze samen nog een leuke foto posten deze week, anders wordt het boe geroep in Silverstone oorverdovend hard
Hopelijk neemt ie nog wat leuke tweets van een bepaald team doorquote:Op zondag 30 juni 2024 17:55 schreef -XOR- het volgende:
Nu al benieuwd naar de nieuwe Rocketpoweredmohawk.
Lekker zo'n duizend pond neertellen om Max Verstappen uit te jouwen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Rianne84 het volgende:
Het is te hopen dat ze samen nog een leuke foto posten deze week, anders wordt het boe geroep in Silverstone oorverdovend hard
Alsof boegeroep nu ineens een effect zou hebben nadat anti-Verstappen-figuren dat al jaar in jaar uit hebben gebruikt.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom zou Lando een botsing kunnen vermijden als Max naar links stuurt?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij had een botsing kunnen vermijden, zoals Verstappen vorige week deed, toen Norris hem minder ruimte liet dan Verstappen hem nu.
is al opgeteld en idd geen gevolgenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef SiGNe het volgende:
Norris is niet als retired geëindigd, hij had 90% van de race verreden is dus op P20 geëindigd.
Maar heeft dat dan ook nog gevolgen voor z'n mogelijke tijdstraf op silverstone?
Of wordt dat nu bij z'n laps achterstand opgeteld?
Blijkbaar heeft ie die straf al uitgezeten bij de laatste pitstop waarbij hij vrijwel meteen de race staakte.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef SiGNe het volgende:
Norris is niet als retired geëindigd, hij had 90% van de race verreden is dus op P20 geëindigd.
Maar heeft dat dan ook nog gevolgen voor z'n mogelijke tijdstraf op silverstone?
Of wordt dat nu bij z'n laps achterstand opgeteld?
Als Lando er niet mee om kan gaan dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |