Krappe bocht, moet je wat ruimte voor maken voor je in kan sturen, doe je dat niet dan ga je aan het eind van de bocht van de baan af en krijg je tracklimits aan je broek.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:10 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
De bocht was natuurlijk de andere kant op. Max stuurde juist wat naar links waardoor ze elkaar raakte en word daarom als hoofdschuldige aangewezen.
Altijd zeggen dat je eerst de beelden nog even moet terugkijken inderdaad.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als zoiets na 1 incident in een professionele situatie al verbroken wordt dan is het geen vriendschap.
Kijk, als Max nu wat met z'n vriendin had aangeknoopt dan snap ik het. Dat zijn wel echte tracklimits voor een vriendschap.
Ik zou zoiets sowieso buiten de media laten en gewoon zeggen "we praten hier later nog wel even samen over".
Zeker als de stoom nog uit je oren komt.
Wanneer men binnendoor inhaalt en dus aan de binnenzijde zit halen ze de bocht ook gewoon.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:20 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Krappe bocht, moet je wat ruimte voor maken voor je in kan sturen, doe je dat niet dan ga je aan het eind van de bocht van de baan af en krijg je tracklimits aan je broek.
Dit lijkt me niet meer dan een inchident.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze geven geen 5s meer voor crashes. Wel een goede verandering.
Het is van het account van Verstappen, volgens mij is het een vraag die Max aan zichzelf steltquote:Op zondag 30 juni 2024 18:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit vraag je toch ook niet?
Doe normaal hoor.
Nee dit is niet zijn account.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is van het account van Verstappen, volgens mij is het een vraag die Max aan zichzelf stelt
Nee, het is géén account van Verstappen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:24 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is van het account van Verstappen, volgens mij is het een vraag die Max aan zichzelf stelt
Norris heeft ook Max zijn race verpest.quote:
Hij ziet het nu nog even met zn oranjebril... na de nabespreking is er een kans dat hij al inperktquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Norris heeft ook Max zijn race verpest.
Dat is het sowieso ben ik bang.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Rianne84 het volgende:
Het is te hopen dat ze samen nog een leuke foto posten deze week, anders wordt het boe geroep in Silverstone oorverdovend hard
Hopelijk neemt ie nog wat leuke tweets van een bepaald team doorquote:Op zondag 30 juni 2024 17:55 schreef -XOR- het volgende:
Nu al benieuwd naar de nieuwe Rocketpoweredmohawk.
Lekker zo'n duizend pond neertellen om Max Verstappen uit te jouwen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Rianne84 het volgende:
Het is te hopen dat ze samen nog een leuke foto posten deze week, anders wordt het boe geroep in Silverstone oorverdovend hard
Alsof boegeroep nu ineens een effect zou hebben nadat anti-Verstappen-figuren dat al jaar in jaar uit hebben gebruikt.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:39 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom zou Lando een botsing kunnen vermijden als Max naar links stuurt?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:57 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij had een botsing kunnen vermijden, zoals Verstappen vorige week deed, toen Norris hem minder ruimte liet dan Verstappen hem nu.
is al opgeteld en idd geen gevolgenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef SiGNe het volgende:
Norris is niet als retired geëindigd, hij had 90% van de race verreden is dus op P20 geëindigd.
Maar heeft dat dan ook nog gevolgen voor z'n mogelijke tijdstraf op silverstone?
Of wordt dat nu bij z'n laps achterstand opgeteld?
Blijkbaar heeft ie die straf al uitgezeten bij de laatste pitstop waarbij hij vrijwel meteen de race staakte.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef SiGNe het volgende:
Norris is niet als retired geëindigd, hij had 90% van de race verreden is dus op P20 geëindigd.
Maar heeft dat dan ook nog gevolgen voor z'n mogelijke tijdstraf op silverstone?
Als Lando er niet mee om kan gaan dan.quote:
Tijdstraf is al opgeteld.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef SiGNe het volgende:
Ah ja, hij stopte natuurlijk in de pitstraatquote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef beantherio het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ie die straf al uitgezeten bij de laatste pitstop waarbij hij vrijwel meteen de race staakte.
Ik maakte een deel eerder vrijwel dezelfde fout.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ah ja, hij stopte natuurlijk in de pitstraatniet goed nagedacht van me.
quote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Als Lando er niet mee om kan gaan dan.
Max heeft allang laten zien dat hij buiten de baan gewoon met iedereen om kan gaan.
Hoezo? Hamilton boeide Max buiten de baan helemaal niks. Iedereen reageert weleens salty als die onrecht is aangedaan. Is gewoon logisch.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Max heeft allang laten zien dat hij buiten de baan gewoon met iedereen om kan gaan. Hij was ook gewoon heel leuk en lovend over Lando toen die Miami won en ook nu reageert hij heel rustig. Norris lijkt vooralsnog meer op Hamilton. Jammer wel.
Mwa, het is een beetje een dramaqueen in het heetst van de strijd, denk dat als die weer is afgekoeld het allemaal wel weer goed komtquote:Op zondag 30 juni 2024 18:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Max heeft allang laten zien dat hij buiten de baan gewoon met iedereen om kan gaan. Hij was ook gewoon heel leuk en lovend over Lando toen die Miami won en ook nu reageert hij heel rustig. Norris lijkt vooralsnog meer op Hamilton. Jammer wel.
U zei ?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is dat Engeland een caféploeg treft op het EK anders had de dag nog zwaarder kunnen worden voor onze Britse vrienden.
Zijn inderdaad prima op weg, maar zullen helaas nog wel gaan winnen.quote:
Ja tuurlijk.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Max kan helemaal niet met iedereen buiten de baan om gaan. Hij heeft o.a. ex teamgenoten Albon en Kvyat (toen hij nog niet over zijn wijf ging) als poep behandeld.
Ach, je ziet nu dat er een heleboel figuren jaren lang gefrustreerd hebben zitten afwachten om eindelijk weer los te kunnen gaan. 2021 heeft te diepe sporen nagelaten.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik zit nu schuimbekkend de nabeschouwing van F1TV terug te kijken. Man man man, wat leven ze daar in hun eigen wereld.
Ik ben volledig akkoord ermee dat Max hier de straf krijgt, prima zo. Maar meteen weer teruggrijpen naar het verleden waar hij in 2021 ook aan de kwade genius was. Toen waren de divebombs kwaad, nu doet Norris hetzelfde maar was er ineens ‘geen risico op contact’. Norris doet gewoon exact hetzelfde als Verstappen destijds en dat is prima wat mij betreft, Max is de laatste die erover moet piepen. Maar doe nu niet net alsof het totaal anders is omdat het nu om een Brit gaat die de uitdager is.
Net zoals Max een botsing vermeed toen Norris hem aan de kant duwde bij de start in Spanje.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom zou Lando een botsing kunnen vermijden als Max naar links stuurt?
Dat was het punt niet van de betreffende user.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:07 schreef Red_85 het volgende:
Ja tuurlijk.
Het zijn je grootste concurrenten.
Haha, inderdaad zeg. In 21 werd gedaan alsof Lewis de nette rijder was. Maar we gaan nu ook een lijstje bijhouden waar Max een botsing heeft voorkomenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Net zoals Max een botsing vermeed toen Norris hem aan de kant duwde bij de start in Spanje.
Het is niet de taak aan het slachtoffer om de daden van de dader te voorkomen. Maar goed dat is mijn mening.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Net zoals Max een botsing vermeed toen Norris hem aan de kant duwde bij de start in Spanje.
het lijstje van Oops I did it again is best langquote:Op zondag 30 juni 2024 19:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Haha, inderdaad zeg. In 21 werd gedaan alsof Lewis de nette rijder was. Maar we gaan nu ook een lijstje bijhouden waar Max een botsing heeft voorkomen
Italië 2021 denk ikquote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wanneer was Max z'n laatste echte crash (in een race) eigenlijk? (als je deze niet meetelt)
Italië 21 met Hamilton.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wanneer was Max z'n laatste echte crash (in een race) eigenlijk? (als je deze niet meetelt)
Maar dat maakt voor de antibrigade niet uit.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is wel heel lang geleden dan idd.
Dit slaat echt nergens op.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het is niet de taak aan het slachtoffer om de daden van de dader te voorkomen. Maar goed dat is mijn mening.
argumenten in je eigen straat plaatsen is aan beide zijden van de weegschaal wat er momenteel gedaan wordt.quote:
Was lewis zn idioterie en getrut. Die ging stilstaan op een plek waar die niet moest stilstaan om Max er voorbij te dwingen op dat moment.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:21 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Je zou het gehannis in Saudi later dat jaar ook nog als een crash kunnen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |