Wat is de inconsistentie?quote:Op maandag 1 juli 2024 07:59 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik vind het nog steeds grotendeels Max zijn schuld maar Norris had er zeer zeker veel slimmer en geduldiger mee om kunnen gaan. Dus helemaal vrij pleiten kan naar mijn idee ook niet.
De grootste schuldigen zijn gewoon de stewards die vooral weer complete inconsistentie laten zien.
Precies. En zelfs bij deze actie was het ‘Verstappen valt meer te verwijten’. Daarmee impliceren ze al dat Norris ook meer had kunnen doen. Als je alle ophef leest dan krijg je de indruk dat het een herhaling was van Silverstone of Monza 21. Als je dan de beelden ziet dan denk ik dat je de eerste twee keer denkt: waar blijft het moment nou? Het is gewoon een hele lichte touche eigenlijk, het stelt niks voor. Er zijn in die bocht wel vaker harde duels uitgevochten waarbij ik dit één van de softere vond.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan me nog steeds wel vinden in de beslissing van de stewards, maar om nou te doen alsof hij zelf een fantastisch clean en eerlijk gevecht leverde is ook wat hypocriet. Daar zaten toch echt wel wat divebombs bij die Verstappen ook tenauwernood kon ontwijken.
Denk wel dat als Max in Spanje in ronde 1 was uitgevallen het verhaal ook wel anders was geweest. Zolang dingen goed aflopen dan is het altijd anders.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:27 schreef schommelstoel het volgende:
Beiden hebben fouten gemaakt.
Maar stoor mij wel voor het eerst aan Lando.
Begint met klagen en gedraagt zich ineens wat arrogant als of hij al 10 wins heeft.
Plus, vergelijk Max zijn reactie eens na vorige race over dat Lando hem bijna het gras in drukte.
Lando moet uitkijken dat hij niet het imago van een Cry baby gaat krijgen.
Jammer allemaal.
Dit. Het is Jos die de boel opnaait, niet Horner. Pa Verstappen zou er goed aan doen om op te tiefen en zijjn bek te houden en Max zijn ding te laten doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Horner ziet geen structureel probleem, volgens mij, dat is toch wel wat anders. Een fout bij een pitstop word heel weinig gemaakt bij RBR en volgens mij was dit niet eens een fout maar een wielmoer die niet loskwam, dat gebeurt.
Strategie werkte dacht ik, als de pitstop niet mis gelopen was had Norris geen schijn van kans gehad om het gat te dichten. In de paddock word er niet door RBR gekloot, Jos Verstappen loopt te kloten en die moet gewoon eens zijn domme bek gaan houden of wegblijven.
Kijk eens hoe groot de ophef nu is om een afschuwelijk ongelukkige gang van zaken. Als je de race niet gezien hebt, zou je bijna denken dat er een enorme crash is geweest. Sterker nog, ik heb mensen dat zien zeggen.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik hoop vooral dat we niet zo’n door de media opgeblazen kemphanenstrijd krijgen, dat voegt voor mij nul toe.
Tuurlijk gaan wij dat krijgen. Britse media zit al sinds 2021 te wachten op een herkansing, Norris lijkt opeens mediatraining van Lewis te hebben gehad en doet alsof hij 0,0 schuld heeft en legt alles bij Max neer, media sterkt het nog eens aan, #TeamLH doet ook weer mee door oud zeer, dus wordt nog een grotere shit storm dan eerst als Norris niet een beetje matigt (niet op de baan, maar naast de baan).quote:Op maandag 1 juli 2024 09:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik hoop vooral dat we niet zo’n door de media opgeblazen kemphanenstrijd krijgen, dat voegt voor mij nul toe.
Het zijn Britten. Dramaqueens pur sang. Dat hebben ze uitgevonden daar. Net als roddel en achterklap.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens hoe groot de ophef nu is om een afschuwelijk ongelukkige gang van zaken. Als je de race niet gezien hebt, zou je bijna denken dat er een enorme crash is geweest. Sterker nog, ik heb mensen dat zien zeggen.
Tis erg jammer dat ze gisteren nog mazzelden op het EK, had vast een hele hoop gescheeld.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het zijn Britten. Dramaqueens pur sang. Dat hebben ze uitgevonden daar. Net als roddel en achterklap.
51G impact uit betrouwbare bron. Account uit 2020 kwam ermee dus dat zit wel goed, een echt kenner.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens hoe groot de ophef nu is om een afschuwelijk ongelukkige gang van zaken. Als je de race niet gezien hebt, zou je bijna denken dat er een enorme crash is geweest. Sterker nog, ik heb mensen dat zien zeggen.
En iedereen die naar Max wijst als schuldige daarbij.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:51 schreef Evenstar het volgende:
Max op Sainz rond 150m bord:
[ afbeelding ]
Norris op Max rond 150m bord:
[ afbeelding ]
Max zat er al bij 150m naast vs Sainz en Norris zit er gewoon minstens twee wagenlengtes achter, doet een dikke dive-bomb en zeurt daarna dat Max hem geen ruimte gaf, terwijl er meer ruimte was dan dat Sainz aan Max gaf, Vettel aan Lewis gaf en Norris vorige week nog aan Max gaf (waarvan hij zei dat het genoeg was)
Norris heeft het wel echt afgedaan bij mij.
Comments van Max gemist blijkbaar na de race.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Horner ziet geen structureel probleem, volgens mij, dat is toch wel wat anders. Een fout bij een pitstop word heel weinig gemaakt bij RBR en volgens mij was dit niet eens een fout maar een wielmoer die niet loskwam, dat gebeurt.
Strategie werkte dacht ik, als de pitstop niet mis gelopen was had Norris geen schijn van kans gehad om het gat te dichten. In de paddock word er niet door RBR gekloot, Jos Verstappen loopt te kloten en die moet gewoon eens zijn domme bek gaan houden of wegblijven.
bij motogp krijgt je de straf max binnen twee ronden.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen stuurt niet naar links, de baan gaat daar iets naar links, vreemde straf. Norris wil daar iets wat niet kan en dan krijgt Verstappen de schuld.![]()
Maar de grootste faal zit 'm in de straf voor Norris voor de TL. Geef die straf direct, dan laat Verstappen Norris voorbij en gaat 'ie in zijn DRS hangen.
Ow, Peter Windsor zegt hetzelfde:
Kan Windsor nog wel veilig over straat in Engeland?quote:Op maandag 1 juli 2024 10:09 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen stuurt niet naar links, de baan gaat daar iets naar links, vreemde straf. Norris wil daar iets wat niet kan en dan krijgt Verstappen de schuld.![]()
Maar de grootste faal zit 'm in de straf voor Norris voor de TL. Geef die straf direct, dan laat Verstappen Norris voorbij en gaat 'ie in zijn DRS hangen.
Ow, Peter Windsor zegt hetzelfde:
Grappig, ik liet een collega net die 2 situaties zien van Norris Ver en Sainz Ver.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit genoeg nuance in z'n uitleg.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Kan Windsor nog wel veilig over straat in Engeland?
Hij heeft meestal een totaal andere mening dan de rest van de Engelse pers en fans.
Het is natuurlijk wel zo dat er soms pas naar gekeken wordt als er een crash is.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:37 schreef mikieu het volgende:
[..]
Grappig, ik liet een collega net die 2 situaties zien van Norris Ver en Sainz Ver.
Hij vroeg ook, dit is waar de ophef om gaat? Hij dacht ook dat Ver echt een belachelijk gevaarlijke/ harde actie had ondernomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |