Lando stuurt op Max in, dat had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lando vs Max 2024
[ afbeelding ]
Carlos vs Max 2023
[ afbeelding ]
Even uit het reddit topic
Lando kan nog naar links, zoals Max dus op Carlos doet, stuurt gewoon in en ramt tot 2x toe Max. Max krijgt straf en is de sjaak in de media.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
Lando vs Max 2024
[ afbeelding ]
Carlos vs Max 2023
[ afbeelding ]
Even uit het reddit topic
Heeft ook te maken met een goede engineer.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:04 schreef Jane het volgende:
Er wordt mij her en der een beetje teveel gedaan alsof Norris een rookie en een tiener is, ipv een gast van 25 die al in z'n zesde F1-seizoen zit.
Hij weet hoe er geracet wordt en hij staat die pers ook al 6 jaar te woord. Hij weet wat hij doet en hij weet wat hij zegt, jongens. Alle vergelijkingen met 17/18-jarige Max slaan nergens op.
Wat dat betreft moet ik toegeven dat Piastri een beter hoofd op z'n schouders lijkt te hebben, maar ja, die kan nog steeds niet echt banden managen...
En kijk die flexwing eens van Mclaren. Hier heel goed te zien.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Lando stuurt op Max in, dat had ik nog niet gezien.
Hoe vaker ik de beelden zie hoe meer ik het idee krijg dat Max weer eens een keer genaaid is door de Britse media.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lando kan nog naar links, zoals Max dus op Carlos doet, stuurt gewoon in en ramt tot 2x toe Max. Max krijgt straf en is de sjaak in de media.
Schiet mij maar lek. Echt.
Horner ziet geen structureel probleem, volgens mij, dat is toch wel wat anders. Een fout bij een pitstop word heel weinig gemaakt bij RBR en volgens mij was dit niet eens een fout maar een wielmoer die niet loskwam, dat gebeurt.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:23 schreef Red_85 het volgende:
Alles op alles geeft dit trouwens echt geen vertrouwen voor de rest van het seizoen.
RBR aan het kloten met de strategie, kloten tijdens pitstops, kloten in het paddock.
Lekker sfeertje zo.
En horner vindt dat er niks aan de hand is.
Norris zit aan zijn buitenkant en houdt zijn lijn. Onmogelijk dat Norris hier schuldig aan is. Vind ik.quote:Op maandag 1 juli 2024 00:01 schreef Evenstar het volgende:
Hmm na meerdere keerden de beelden bekeken te hebben en dan ook nog eens in combinatie met de beelden van 23 tussen Sainz en Max vind ik echt dat Norris hier fout zit.
In de paar ronden waarin ze strijden komt Norris meerdere malen buiten de baan, doet minstens twee dive-bombs, stuurt in terwijl Max duidelijk naast hem zit en duwt Max een keer buiten de baan. Uiteindelijk krijgt Max de straf en wordt er weer een leuk verhaal de wereld in geholpen dat het allemaal de schuld van Max is.
Als je het vergelijkt met Sainz vs Max in 2023 zie je dat Max een meter verder naar links zit als Sainz de deur dicht gooit. Norris had genoeg ruimte om naar links te gaan, maar kiest er voor tot twee keer toe in te sturen terwijl hij weet dat het niet kan.
Zijn zesde jaar, geen rookie meer, dus gewoon een domme actie. Kan die nog zo boos zijn en samen met zijn engineer een "narrative" proberen neer te zetten, maar zelfs Lewis met zijn hele #TeamLewis gang en Britse media lukt het niet om zijn hoofd gek te krijgen, dus Norris moet gewoon even op zichzelf blijven letten ipv spelletjes proberen te spelen.
Verder snap ik ook niet dat een straf voor track limits fucking 3-4 ronden moet duren. Als die straf er meteen was gekomen dan was dit misschien niet gebeurd. Maar goed, Max loopt uit, leuke race, Perez is een sukkel, Russell geluk gehad maar ook netjes rondjes afgetikt en Norris en engineer moeten even op lesjes "kalm blijven".
De Britse media gaat er de komende week voor zorgen dat Verstappen ongeveer 10 bodyguards nodig heeft op Silverstone. En gaat daar dan vervolgens weer hypocriet over huilen dat het komt door de verharding van de maatschappij.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hoe vaker ik de beelden zie hoe meer ik het idee krijg dat Max weer eens een keer genaaid is door de Britse media.
De directie van Silverstone zeggen zelfs dat er minder kaarten zijn verkocht door de dominantie van Max.quote:Op maandag 1 juli 2024 01:13 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
De Britse media gaat er de komende week voor zorgen dat Verstappen ongeveer 10 bodyguards nodig heeft op Silverstone. En gaat daar dan vervolgens weer hypocriet over huilen dat het komt door de verharding van de maatschappij.
Als Norris een wat betere racer was geweest was hij er dan ook allang voorbij geweest.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef Electric_Eye het volgende:
https://www.reddit.com/gallery/1ds8i2m
Misschien wel maar hij had gewoon wat geduldiger moeten zijn, het was voldoende geweest om Max op te jagen want hij de betere banden en dan op een gegeven moment je griplevel voordeel gebruiken om er voorbij te gaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 06:33 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als Norris een wat betere racer was geweest was hij er dan ook allang voorbij geweest.
Die had hij al, alleen was nog niet gegeven. Als dat eerder was gebeurd had Max er van eweten en had ie m laten gaan om binnen 5s te blijven.quote:Op maandag 1 juli 2024 02:50 schreef THEFXR het volgende:
Is het niet zo dat Norris instuurde op Max om een absolute straf van tracklimits te ontlopen?
Er ontbrak vooral rust bij hem, hij reed ontzettend onrustig. Wat Verstappen deed kan natuurlijk niet door de beugel maar Norris mag ook wel een beetje naar zichzelf kijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 06:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien wel maar hij had gewoon wat geduldiger moeten zijn, het was voldoende geweest om Max op te jagen want hij de betere banden en dan op een gegeven moment je griplevel voordeel gebruiken om er voorbij te gaan.
Je moet mentaal best sterk zijn als je de snelste auto hebt maar toch niet weet te winnen. Op dat gebied moet Norris nog een stap zetten.quote:Op maandag 1 juli 2024 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Er ontbrak vooral rust bij hem, hij reed ontzettend onrustig. Wat Verstappen deed kan natuurlijk niet door de beugel maar Norris mag ook wel een beetje naar zichzelf kijken.
Kan me nog steeds wel vinden in de beslissing van de stewards, maar om nou te doen alsof hij zelf een fantastisch clean en eerlijk gevecht leverde is ook wat hypocriet. Daar zaten toch echt wel wat divebombs bij die Verstappen ook tenauwernood kon ontwijken.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ben erg benieuwd hoe Norris vandaag na een nachtje slapen en het terugzien van de beelden tegen zijn eigen acties en reacties aankijkt. Het ‘ik heb alles goed gedaan en Max vernietigt mijn race’ kan toch ook niet standhouden. Als wel, dan is het toch vooral zijn probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |