Het zit diep.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Over frustratie gesproken2021 erbij halen
Ik kan me niets erger voorstellen dan verliezen van die caféploeg.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is dat Engeland een caféploeg treft op het EK anders had de dag nog zwaarder kunnen worden voor onze Britse vrienden.
Het gebeurt op het voetbalveld ook, net even een keer geel pakken maar wel intimideren.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Het was niet Lando's schuld. Wat je nu eigenlijk zegt is dat Max een professionele overtreding heeft begaan. Kan je op zich doen, maar moet je niet blijven doen.
Denk dat het sowieso zo'n vaart niet zal lopen. Nu zit ie nog even hoog in emotie.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk weet Norris ook dat het verbreken van de vriendschap hem tonnen gaat kosten in het charteren van privevliegtuigen dus dat is volgende week allemaal weer pais en vree.
In 1992 zou niemand het er lang over gehad hebben, denk ik. Toen waren er iedere zoveel races wel van dit soort incidenten waar een wiel linksaf ging en de auto rechtsaf.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vroeger werd er nog veel meer met de ellebogen geracet, in de tijden van Senna, Schumacher en zelfs Alonso in zijn kampioensjaren.
Toen werd er misschien wel iets te vaak iets afgedaan als 'racing incident', maar tegenwoordig wordt er imo ook veel te snel gejankt als er een beetje contact is.
Precies en de media weet het handig op te stokenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk dat het sowieso zo'n vaart niet zal lopen. Nu zit ie nog even hoog in emotie.
Ik heb de race nog niet kunnen kijken. Had Norris die straf voor meerdere malen overschrijden tracklimits al eerder kunnen krijgen?quote:Op zondag 30 juni 2024 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden hem eerder kunnen/moeten geven, dan was die crash er ook niet geweest denk ik, maar achteraf is dat makkelijk uiteraard.
Om dan meteen tussen die vriendschap van ze te gaan begeven vind ik een beetje treurig.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:44 schreef Rnie het volgende:
[ x ]
Google Translate:
"Zal de vriendschap tussen mij en Max eindigen? Ik weet het niet, het zal van hem afhangen en van hoe hij de wedstrijd uitlegt: als hij beweert gelijk te hebben, is het voorbij, als hij toegeeft dat hij iets stoms heeft gedaan, dan zal ik het begrijpen."
Straf kwam daarna pasquote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef DeeBee het volgende:
Toch wel dom gereden, zeker gezien de straf voor Norris gooi je een GP zege weg
Je zou haast vergeten dat er alsnog een Brit heeft gewonnenquote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het is dat Engeland een caféploeg treft op het EK anders had de dag nog zwaarder kunnen worden voor onze Britse vrienden.
Ja, hebben ze veel te lang mee gewacht.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de race nog niet kunnen kijken. Had Norris die straf voor meerdere malen overschrijden tracklimits al eerder kunnen krijgen?
ja, maar die telt niet meequote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou haast vergeten dat er alsnog een Brit heeft gewonnen
Lekker boeiend, Norris komt uit een extreem gefortuneerd nest.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Uiteindelijk weet Norris ook dat het verbreken van de vriendschap hem tonnen gaat kosten in het charteren van privevliegtuigen dus dat is volgende week allemaal weer pais en vree.
Uiteindelijk is racen ook gewoon geen clean sport in veel gevallen. Ego altijd bovenaan, dan pas de regels. Maar goed ik denk dat kwalitatief goed racen altijd zou moeten winnen (wellicht tegen beter weten in)quote:Op zondag 30 juni 2024 17:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het gebeurt op het voetbalveld ook, net even een keer geel pakken maar wel intimideren.
Dat hoort erbij.
Max gaat niet zomaar aan de kant en dat weet Norris nu ook wel.
Een volgende keer in een gelijke situatie zal Norris misschien toch even de volgende DRS-zone afwachten.
Ik zeg ook nergens dat het netjes is van Max maar het is hoe hij zijn reputatie claimt.
predominantly at fault, het is ook alweer een tijdje geleden maar dat betekent niet alleen schuldig maar meer schuldig.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Het was niet Lando's schuld. Wat je nu eigenlijk zegt is dat Max een professionele overtreding heeft begaan. Kan je op zich doen, maar moet je niet blijven doen.
De crash gebeurde twee ronden na die laatste TL.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb de race nog niet kunnen kijken. Had Norris die straf voor meerdere malen overschrijden tracklimits al eerder kunnen krijgen?
Dan is 10 seconden + 2 strafpunten overdreven.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
predominantly at fault, het is ook alweer een tijdje geleden maar dat betekent niet alleen schuldig maar meer schuldig.
Als Norris echt eerlijk in zijn bewoording is, dan is het treurig om een vriendschap af te laten hangen van een race incident.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Om dan meteen tussen die vriendschap van ze te gaan begeven vind ik een beetje treurig.
maar kwam wel neer op, Max deed het destijds dus nu mag lando het ook prima doen.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was veel genuanceerder in het echt
Inconsequente straffen horen bij de F1, dat is historisch erfgoedquote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan is 10 seconden + 2 strafpunten overdreven.
Heb sowieso dit jaar al gekke straffen gezien terwijl andere zaken onbestraft bleven
Als we alleen maar DRS inhaalacties te zien krijgen, word je het ook snel zat.quote:Op zondag 30 juni 2024 17:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uiteindelijk is racen ook gewoon geen clean sport in veel gevallen. Ego altijd bovenaan, dan pas de regels. Maar goed ik denk dat kwalitatief goed racen altijd zou moeten winnen (wellicht tegen beter weten in)
Dat er in 2016 een vriendschap klapte tussen de Mercedes-teamgenoten was wel logischquote:Op zondag 30 juni 2024 17:50 schreef Rnie het volgende:
[..]
Als Norris echt eerlijk in zijn bewoording is, dan is het treurig om een vriendschap af te laten hangen van een race incident.
Maargoed, hoog in de emotie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |