Het is toch ook wat dat zijn voorganger het voor elkaar kreeg dat ze zijn naam gingen zingen die dag dat zijn voorganger afscheid nam. Dat zie je niet gauw gebeurenquote:Op maandag 24 juni 2024 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
Oh Arne, er gloort hoop sinds jij zwaait met die scepter
Het is december 2020, Feyenoord is een stinkende zwijnenstal waar enige hoop op verbetering permanent lijkt uit te blijven. Onder Advocaat wordt er uit wanhoop enkel behouden voetbal gespeeld. In een vreselijk saai duel in een lege Kuip wint Dinamo Zagreb vrij eenvoudig met 0-2 waardoor Feyenoord voor de zoveelste keer voor de winter dreigt uitgeschakeld te worden in de Europa League. En ineens is daar Jannes met het scoopje dat Feyenoord de beoogde opvolger van Advocaat bijna binnen heeft: niet clubicoon Dirk Kuyt, maar 'het kroonjuweel van de Nederlandse trainersgilde' Arne Slot. Niemand kan het geloven, gaat Feyenoord nou echt professioneel beleid voeren? AZ in ieder geval niet. Arne Slot is hier nu al anderhalf jaar hoofdtrainer. Als voetballer een nietszeggende luie 10 van Sparta en PEC, voornamelijk bekend van een idiote aftrap, als trainer timmert hij snel aan de weg. Zijn eerste seizoen als hoofdtrainer gaat geweldig, hij staat gedeeld eerste, wint tweemaal van Ajax en vermorzelt PSV en Feyenoord met fris aanvallend voetbal. Door Corona wordt het seizoen nooit uitgespeeld en in 20/21 begint AZ niet geweldig. Net nu het een beetje aan de praat raakt dreigt het haar trainer te verliezen aan Feyenoord, dus AZ ontslaat Arne Slot op staande voet. Feyenoord stuurt een bedankje naar de Alkmaarders en de zomer daarna start Arne.
[ afbeelding ]
Deze zomer verliest Feyenoord voor 4 miljoen haar beste speler Steven Berghuis aan aartsrivaal Ajax en er blijft maar weinig over. In zijn eerste officiële wedstrijden wint het ternauwernood van het nietige Drita uit Kosovo. Desondanks is Arne Slot vol goede moed en met wat goedkope budgetbak-aankopen bouwt hij in no-time een aanvallende machine. Nadat in september PSV met 0-4 wordt weggeblazen zijn we allemaal overtuigd: dit is een toptrainer. Arne Slot eindigt derde, haalt de Conference League finale die helaas verloren wordt, maar Feyenoord telt weer mee. Een seizoen later moet Arne een volledig nieuwe ploeg opbouwen, maar tot ieders verbazing presteert Feyenoord nóg beter en wordt het landskampioen. Zijn laatste seizoen eindigt hij met 84 punten tweede achter het dat seizoen ongenaakbare PSV en weet Feyenoord zich in de Champions League ondanks goed voetbal niet te belonen, maar desondanks is er veel interesse in de hoofdtrainer. Na een 6-0 zege tegen een zwak Ajax wat helemaal ondersteboven wordt gespeeld is ook de absolute top overtuigd van zijn trainerskunsten, en het is Liverpool wat als eerste toehapt. Hij wordt de opvolger van de vertrokken Jurgen Klopp.
[ afbeelding ]
Arne Slot is als trainer buitengewoon geliefd bij de aanhang van Feyenoord, en niet alleen wegens de formidabele prestaties. Het is namelijk ook een ontzettend prettig persoon om naar te luisteren. Achter al zijn keuzes zit logica, nooit kan je hem betrappen op opportunisme. En daardoor zat het halve Feyenoord-topic paraat voor al zijn persconferenties, waarin hij vaak een Arne-college gaf. Altijd vol openheid wist hij zelfs de meest vermoeiende en domme vragen van journalisten te beantwoorden, en Valentijn Driessen werd zelfs keihard uitgelachen. Om Arne kan niemand heen, en ook bij Liverpool gaan we graag naar zijn persconferenties luisteren. Valentijn is easy mode, maar is hij ook opgewassen tegen de ratten van de Britse pers?
In dit topic volgen we dus alle toekomstige prestaties, uitspraken en fratsen van Arne Slot. Pak er een Spa Blauw bij (geen Spa Rood) en geef hier alle complimentjes aan Arne die hij nog niet aan zichzelf heeft gegeven
De op quoten.quote:Op maandag 24 juni 2024 17:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Het is toch ook wat dat zijn voorganger het voor elkaar kreeg dat ze zijn naam gingen zingen die dag dat zijn voorganger afscheid nam. Dat zie je niet gauw gebeuren
Bepaal ik zelf wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 13:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zo praat je niet over de lieve heer ja!
@mods , hij zet hiermee een heel geloof aan de kant, ik vind dat we dit niet kunnen tolereren!quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:53 schreef GGMM het volgende:
TVP
Al was het alleen maar omdat ik de OP sta
quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die Arne niet waarderen vertrouw ik voor geen meter.
Ik vind het tactisch best een prima trainer. Dat het de redder van het Nederlandse voetbal is is natuurlijk een beetje overdreven, maar daar hebben Feyenoorders als een trainer/speler het goed doet al snel last van. Een beetje de mindere versie van Ten Hag.quote:
Viel me ook erg op ja. Echt een flinke verbetering ten opzichte van een paar maanden geleden, en zelfs toen was het al niet slecht.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:37 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb het idee dat Arne ook een extra Engels cursusje heeft gevolgd, praat erg soepel nu. Oh Arne.
Hebben ze de eerste keutel in de baas zijn tijd ook gefilmd?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 23:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ook de koks weten nu wie Arne is.
Ik ben erg jaloers op Mo Salah.quote:Op woensdag 10 juli 2024 12:15 schreef Scrummie het volgende:
Arne uit Bergentheim knuffelend met Mo Salah.
[ afbeelding ]
Met de kerst wordt ie vervangen door Alonso, heb ik horen zeggen. Prima, hebben wij gelijk een plan B als Priske toch een beetje tegenvalt.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met de kerst wordt ie vervangen door Alonso, heb ik horen zeggen. Prima, hebben wij gelijk een plan B als Priske toch een beetje tegenvalt.
Gezien de adoratie in dit topic durf ik wel te stellen dat die Priske sowieso gaat tegenvallen (niet zo zeer omdat hij uitzonderlijk beschamend faalde in de middelmatige chips League)quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met de kerst wordt ie vervangen door Alonso, heb ik horen zeggen. Prima, hebben wij gelijk een plan B als Priske toch een beetje tegenvalt.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gezien de adoratie in dit topic durf ik wel te stellen dat die Priske sowieso gaat tegenvallen (niet zo zeer omdat hij uitzonderlijk beschamend faalde in de middelmatige chips League)
Veel slechter kan je niet instappen. Populaire succesvolle voorganger en verlies sterkhouders. Je krijgt bijna altijd gegarandeerd mindere goden er voor terug. Tactisch onbenul zijn.quote:
ArneGod verloor met 7-1 van Kopenhagen in de voorbereiding bij Feyenoord. En wij weten allemaal hoe dat is gelopen.quote:
Sjonnie Heitinga wordt aangenomen en het kaartenhuis stort direct in.quote:
Nee dat mag alleen over Ten Hag.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:13 schreef GGMM het volgende:
Laten we geen grapjes over Arne maken jongens
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Meer punten dan vorig jaar bald fraud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Erg benieuwd wat @:Caland vindt van deze move van Arend Martijn.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Arend net als in Rotterdam een mokerdomme John als assistent wil waarmee hij in ieder geval het af en toe nog gezellig kan hebben
Die Sipke Hulshoff ziet eruit alsof hij elke avond een fristi pakt voor het slapengaan.
Wat een heerlijke ventquote:Op maandag 29 juli 2024 21:58 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Arend pakt de hele Ingurlandse pers in.
Een zak wokkels en een blik erwtensoep, ja dat heb je niet overal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 16:12 schreef bbuddybb het volgende:
Arond mist Jakko en de Albert Heijn.
Arnequote:Op zondag 25 augustus 2024 20:14 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Arne speelt met de media, deel zoveel.
Een beetje? Als je ziet wat voor Lidl Arne we nu hebben.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:17 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een baas, joh.![]()
Elke keer als ik weer iets zie, glunder ik een beetje van trots. Onze Arne.
En stiekem doet het nog een beetje pijn.
Jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 09:26 schreef Document1 het volgende:
[..]
Een beetje? Als je ziet wat voor Lidl Arne we nu hebben.
quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:15 schreef De_Kraam het volgende:
Het genie uit Bergentheim zet het boertje uit Haaksbergen even aan de kant met 0-3.
Pep houdt alleen van teams die veel te besteden hebben. PSG of Juventus zou wel kunnen.quote:Op zondag 1 september 2024 20:50 schreef De_Pel het volgende:
Ik vermoed dat Guardiola na dit jaar een nieuwe uitdaging ik een nieuwe competitie gaat zoeken.
Milan in oude glorie herstellen, PSG de eerste CL proberen te brengen, zoiets.
quote:Een gespreid bedje
Voorafgaand aan de topper op Old Trafford probeerde Ten Hag de wedstrijd op scherp te zetten door op te merken dat Manchester United de afgelopen twee seizoenen succesvoller is geweest dan Liverpool, een gewaagde bewering. De Tukker baseerde zich op het aantal prijzen. Zijn club won de League Cup en de FA Cup, terwijl Liverpool alleen de League Cup won. Ten Hag negeerde daarmee de prestaties van beide clubs in de Premier League en in de Europese competities.
In een strijdvaardige bui voegde Ten Hag eraan toe dat Slot het een stuk makkelijker heeft bij Liverpool dan hijzelf bij United. Liverpool heeft al jaren een topploeg, waardoor de oud-trainer van Feyenoord in een door Jürgen Klopp gespreid bedje is terechtgekomen.
Hijzelf, zo beweerde Ten Hag, kwam terecht bij een disfunctionele club. Hij is nu al meer dan twee jaar bezig met herstelwerkzaamheden en kreeg aan het eind van het voorbije seizoen extra tijd van de bazen.
quote:Manchester United
24/25 214,50m (-111,50)
23/24 202,30m (-143,96)
22/23 243,28m (-219,63)
21/22 142,00m (-110,90)
20/21 83,95m (-64,45)
19/20 236,80m (-155,62)
18/19 82,70m (-52,15)
17/18 198,40m (-152,90)
16/17 185,00m (-137,75)
15/16 156,00m (-55,33)
Totaal in 10 seizoenen uitgegeven: 1.744.930.000
Balans over 10 seizoenen: -1.093.530.000
Die gestoorde gek heeft ondertussen 660+ miljoen uitgegeven, waarvan pakweg 270 miljoen voor 5 oud-Ajacieden, tegen een balans van -475+ miljoen. En dan is Frenkie oppikken vooralsnog meermaals mislukt.quote:Liverpool
24/25 42,00m (+5,00)
23/24 172,00m (-111,30)
22/23 145,80m (-65,10)
21/22 91,00m (-61,45)
20/21 84,80m (-67,60)
19/20 10,40m (+37,60)
18/19 182,20m (-140,88)
17/18 173,65m (+10,85)
16/17 79,90 (+9,08)
15/16 126,50 (-35,95)
Totaal in 10 seizoenen uitgegeven: 1.108.250.000
Balans over 10 seizoenen -420.100.000
Oh, Arne!quote:Moreover, the Dutch coach has achieved an incredible milestone. Arne Slot is the first Liverpool manager in 88 years to win his debut match at Old Trafford. The last time this happened was in 1936 with George Kay.
Zou ook compleet krankzinnig zijn als hij hem niet gelijk wint. Heeft het daar in recordtempo naar zijn hand gezet en breekt nu al records. Het is dat ManCity in de PL en Real in de CL zo krankzinnig goed presteren, maar buiten dat lijkt het me meer dan waarschijnlijk dat hij doorgaat waar hij bij Feyenoord gebleven was. Prijzen pakkenquote:
De hand van Arne Slot begint langzaam zichtbaar te worden.quote:
Arne heeft ondertussen 11 wedstrijden op de bank gezeten: 9 overwinningen, 1 gelijkspel, 1 verlies. In de PL pas 1 doelpuntje tegen (totaal 4 in die 11 wedstrijden).quote:Op zaterdag 14 september 2024 20:55 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De hand van Arne Slot begint langzaam zichtbaar te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Zijn invalbeurten bij Klopp waren ookquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Wat heeft hij in het eten van Gravenberch gestopt?
Dat krijg je als je eens uit het kringetje buiten de grijze mannen van de laatste 30 jaar vist. Zo'n Beenhakker, Hiddink, Advocaat etc. wat hebben ze nou allemaal gepresteerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Op het juiste moment weggegaan en nu voor altijd een legende
Die gaan het niet redden zonder Rodri. Die hebben tegen Wolves vies geluk gehadquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:16 schreef De_Pel het volgende:
Jammer dat Man Shitty weer ontsnapt in de 95e minuut, het gaatje met Aarsanaal is ondertussen wel geslagen.
Kan deze gewoon elke paar dagen aanpassen, deze man rijgt alle records aaneen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:57 schreef De_Pel het volgende:
Oh Arne blijft mondjes snoeren, ook zonder Alisson.
1011 van de 1112 potjes gewonnen
quote:Boek over Arne Slot op komst
AD-verslaggever Mikos Gouka legt op dit moment de laatste hand aan een boek over de werkwijze van Arne Slot. Het boek, dat Slot-bal gaat heten, zal beschrijven hoe de trainer - die na Feyenoord nu ook alweer furore maakt bij Liverpool - het lukt om zijn teams steeds attractief, succesvol voetbal te laten spelen. Het boek ligt over een maand in de winkels.
Gouka is al jaren Feyenoord-watcher van AD Sportwereld. Hij zat de afgelopen drie jaar op de eerste rij toen Slot Feyenoord naar de top stuwde. De coach gaf hem in die periode regelmatig een inkijkje in zijn methodes. Gouka sprak ook met vele tientallen spelers, trainers en andere insiders over Slot. Zo hoorde hij veel over de methodes van de succestrainer, maar ook over de indruk die hij maakte door zijn sociale en communicatieve vaardigheden. Onder meer bij clubman John de Wolf die direct na Slots komst naar de Kuip zwaar onder de indruk raakt van Slot.
Uit het boek:
John de Wolf is die dag als eerste om. De assistent-trainer en ex-speler van de club, die al onder Dick Advocaat werkzaam was in de Kuip, kijkt met open mond naar de beelden die Slot zijn spelers voorschotelt. ,,Op dag 1 gaf hij een prachtige presentatie’’, zegt De Wolf. ,,Over hoe hij wilde voetballen en hoe hij als mens was. Ik dacht meteen: we hebben iets bijzonders in huis.’’
Veel later, na de zoveelste meeslepende wedstrijdbespreking, zegt De Wolf:
,,Trainer, je maakt wat los bij mij. Was ik maar weer voetballer. Ik kreeg zojuist gewoon zin om mee te voetballen.’’
Wie is Arne Slot en hoe krijgt hij zijn spelers zover om Slot-bal te spelen? ‘Interessant voor iedereen van Rotterdam tot Liverpool en Madrid die houdt van aanvallend voetbal’, aldus de achterflap van het boek.
Slot-bal is 300 bladzijden dik, inclusief een fotokatern, en verschijnt op 22 november.
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:31 schreef hhh38 het volgende:
De Oh Arne trein dendert rustig door
Ik ga een weekendje naar Arnemuiden, waar kan ik die guitige stickers scoren?
Je kan er al best een tijd opspringen makkerquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.
Tevens in beide competities het beste doelsaldoquote:Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1314-1-1 ondertussen
Makkelijk bovenaan in de PL
Makkelijk bovenaan in de CL
Makkelijk door in de League Cup
Ik weet dat je zo af en toe met momenten niet de snuggerste voetbalkennert ben, maar als je nu nog niet op de Arne-Trein zit dan ben je echt wel te dom om recht te poepen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.
Die trein is allang vertrokken, dat domme varken pakt de fiets maar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan er al best een tijd opspringen makker
Beetje afhankelijk van de toiletpot of je recht poept. Je hebt ook van die versies waar je nog even achterom kuntquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet dat je zo af en toe met momenten niet de snuggerste voetbalkennert ben, maar als je nu nog niet op de Arne-Trein zit dan ben je echt wel te dom om recht te poepen hoor.
quote:
Hélemaal op een hoopje!quote:Op woensdag 6 november 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Arend heeft dat hele aftandse eiland al in zijn broekzakje zitten
Wenger passeer je niet met 1 of 2 prijzen. Maar Slot wordt gewoon de volgende Klopp / Guardiola inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hélemaal op een hoopje!
Als hij daadwerkelijk prijzen pakt, wordt dit de populairste niet-Britse manager in de geschiedenis van de PL.
Mijne ook Bergkamp.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Arend heeft dat hele aftandse eiland al in zijn broekzakje zitten
Graag een review.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Perfect kadootje voor pakjesavond of voor onder de boom
De beste man is tien wedstrijden op weg in de competitie. Snap best dat jullie een bepaald brilletje op hebben hoor daar niet van.quote:Op woensdag 6 november 2024 01:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
OT: Hoeveel weken zou Arend nog nodig hebben om hag’s totaal aantal overwinningen te overtreffen?
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
De beste man is tien wedstrijden op weg in de competitie. Snap best dat jullie een bepaald brilletje op hebben hoor daar niet van.
Ranieri wist de Premier League te winnen met Leicester won daarna nooit wat. Ronald Koeman werd in hetzelfde jaar ook meermaals manager van de maand daar. Zelfs Ten Hag, die er nu ineens niets van begrepen heeft, deed het in zijn debuutseizoen gewoon goed.
De voortekenen zijn uitstekend maar laat 'm inderdaad eerst maar eens twee seizoenen volhouden. Best schappelijk.
Bij Cambuur hoor je ook louter hele goede verhalen over! Al vind ik dit wel weer reuzeknap hoor, ik was nog niet 100% overtuigd. (wel van zijn vakmanschap maar of hij na Klopp met Liverpool meteen titelkandidaat kon blijven)quote:Op woensdag 6 november 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is al 5 jaar lang (inclusief zijn AZ tijd dus) fantastisch aan het presteren. Hij heeft nog geen enkele mindere fase gehad in z'n carrière. Als je nog aan hem twijfelt terwijl je hem 4,5 seizoen in de Eredivisie hebt kunnen bestuderen heb je er echt 0,0 verstand van.
Hij gebruikt dat spul waarmee je normaal je bowlingbal poetst als haargelquote:Op woensdag 6 november 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Cambuur hoor je ook louter hele goede verhalen over! Al vind ik dit wel weer reuzeknap hoor, ik was nog niet 100% overtuigd. (wel van zijn vakmanschap maar of hij na Klopp met Liverpool meteen titelkandidaat kon blijven)
Moest wel lachen toen ik laatst in een Engelse krant las (of ergens hoorde) dat ze hem de kaalste trainer ooit in de Premier League noemden.
Wie zegt dat ik aan de kwaliteiten van de man twijfel?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is al 5 jaar lang (inclusief zijn AZ tijd dus) fantastisch aan het presteren. Hij heeft nog geen enkele mindere fase gehad in z'n carrière. Als je nog aan hem twijfelt terwijl je hem 4,5 seizoen in de Eredivisie hebt kunnen bestuderen heb je er echt 0,0 verstand van.
quote:,,Wie nog kanttekeningen plaatst bij de trainer Slot, bij de briljante coach die hij is, wordt vooral gedreven door afgunst en jaloezie.’’
Nu al 5 punten los, kampioen in maart.quote:Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1315-1-1 ondertussen
50%quote:Op zondag 10 november 2024 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne
Niet meer dan logisch dat Feyenoord nu 20% minder is.
Jij snapt het, het is dan ook niet heel toevallig dat de beste wedstrijden van Feyenoord dit seizoen met Ueda in de basis waren.quote:
21 is 5quote:
Het is nog een paar maanden wachten totdat Arend in interviews gaat roepen dat Liverpool er sinds zijn komst op vooruit is gegaan.quote:Op maandag 11 november 2024 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne Slot heeft ook VWO gedaan.
Sinterklaas inderdaad al lief aangekekenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Voor de liefhebbers (ik neem aan iedereen)
Nice.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Troep van Gouka hoef ik niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:05 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Er zijn nu ook Arne Slot sjaals op het eiland, en ver daarbuiten
Kampioen in februariquote:Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1316-1-1 ondertussen
Maar hij heeft gewoon de beste selectie geërfd en nog geen goede tegenstanders gehad hoor….quote:Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1317-1-1 ondertussen
Die kerel moet effe een jaartje zuid-korea ofzo erbij doen. Massatoerismegenot.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:16 schreef Scrummie het volgende:
Arne uit Bergentheim die Real verslaat.
Oh Arneeeeee.
Zuid-korea is een fijn landquote:Op donderdag 28 november 2024 01:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die kerel moet effe een jaartje zuid-korea ofzo erbij doen. Massatoerismegenot.
Naja dat zegt toch nog steeds niks? Helpt wel natuurlijk, maar je moet er ook koek van maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar hij heeft gewoon de beste selectie geërfd en nog geen goede tegenstanders gehad hoor….
ARNE SLOTquote:Slot hoorde Feyenoord-fans zijn naam roepen op tv: 'Grootste compliment'
Arne Slot is blij dat hij nog goed ligt bij de fans van Feyenoord. Toen hij het duel tussen zijn oude club en Manchester City bekeek, hoorde hij zijn naam op de televisie.
Feyenoord stond met 3-0 achter, maar wist in een haast ongelooflijke comeback toch nog 3-3 te maken. Slot heeft die wedstrijd gezien. 'Wat deze wedstrijd voor mij speciaal maakte, was dat ik thuis zat, het volume verhoogde en de Feyenoord-fans mijn naam hoorde zingen', zei Slot in Engelse media. 'Dat is het grootste compliment dat je kunt krijgen als je een club verlaat: dat de fans je nog steeds mogen.'
'Als Feyenoord-fan kon ik mijn ogen niet geloven. Bij 3-1 dacht je: 'Oké...' Maar toen nam City weer de controle over. Toen werd het 3-2, maar weer nam City de controle over, en toen 3-3. En daarna City nam weer de controle over. Dit zie je niet vaak.'
'Het was de eerste keer in de geschiedenis van de Champions League dat dit gebeurde (een club die na 75 minuten een 3-0 voorsprong weggeeft, red.). Ik heb na afloop met een paar mensen gesproken om ze te feliciteren. Niet met Brian Priske of zijn assistenten, alleen degenen met wie ik heb gewerkt. Ik heb niet gevraagd hoe ze het hebben gedaan, omdat ik de wedstrijd zelf kan analyseren. Neemt niet weg dat het een dominante prestatie was van Manchester City. Op een andere dag hadden ze die wedstrijd gewonnen.'
Maar Arne claimt ons juist.quote:Op zondag 1 december 2024 19:04 schreef PSVCL het volgende:
feyenoorders die hem claimen omdat ie daar 3 jaar heeft getraind
quote:Slot: "Als Feyenoord-fan kon ik mijn ogen niet geloven"
quote:Op zondag 1 december 2024 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Tja voormalig PSV trainers doen het gelukkig beterquote:Op zondag 1 december 2024 19:04 schreef PSVCL het volgende:
het is een zwolle supporter/manquote:Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja voormalig PSV trainers doen het gelukkig beter
voor de buhne, wit voetje halen bij het legioen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zijn zijn ouders het niet mee eens
[ afbeelding ]
Zij wisten al dat Arne ooit trainer van Feyenoord zou worden?quote:Op zondag 1 december 2024 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
voor de buhne, wit voetje halen bij het legioen.
Mooie is dat je aan alles ziet dat Bosz pisnijdig is omdat Slot nu alle shine krijgt terwijl hij vorig jaar kampioen werd. Vorig jaar toen Bosz de vraag kreeg of hij jaloers was dat Slot alle interesse kreeg terwijl hij in NL zo dominant was zag je zijn chagrijnige kop al. Die is nooit meer weggegaan.quote:Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja voormalig PSV trainers doen het gelukkig beter
Bosz heeft het in het buitenland gewoon niet zo best gedaan en dat wordt niet zo snel vergeten. Slot was/is nog een onbeschreven blad wat dat betreft dus logisch dat alle shine naar hem ging. Bosz moet nog even wat meer en wat langer laten zien dat hij nu echt beter is dan voorheen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mooie is dat je aan alles ziet dat Bosz pisnijdig is omdat Slot nu alle shine krijgt terwijl hij vorig jaar kampioen werd. Vorig jaar toen Bosz de vraag kreeg of hij jaloers was dat Slot alle interesse kreeg terwijl hij in NL zo dominant was zag je zijn chagrijnige kop al. Die is nooit meer weggegaan.
Bosz is gewoon niet zo'n goede trainer. Het is vooral op conto van Brands(?) dat PSV zo goed presteert in de ED. Hij weet dat als je een hele goede aanval hebt je al voor 90% kampioen bent. Het kost 50 miljoen maar dan wordt je wel 2x achter elkaar kampioen. In de CL heb je vooral mazzel dat je tegen Girona, Lens, Shakthar, Sevilla met een man meer speelt. Want in elke pot werd je met 11 tegen 11 achteruit gedrukt.quote:Op zondag 1 december 2024 20:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bosz heeft het in het buitenland gewoon niet zo best gedaan en dat wordt niet zo snel vergeten. Slot was/is nog een onbeschreven blad wat dat betreft dus logisch dat alle shine naar hem ging. Bosz moet nog even wat meer en wat langer laten zien dat hij nu echt beter is dan voorheen.
PSV zal zijn laatste club zijn, hooguit nog een land. Prima trainer geweest, ook niet heel veel meer dan datquote:Op zondag 1 december 2024 20:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bosz heeft het in het buitenland gewoon niet zo best gedaan en dat wordt niet zo snel vergeten. Slot was/is nog een onbeschreven blad wat dat betreft dus logisch dat alle shine naar hem ging. Bosz moet nog even wat meer en wat langer laten zien dat hij nu echt beter is dan voorheen.
quote:Op zondag 1 december 2024 19:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Zij wisten al dat Arne ooit trainer van Feyenoord zou worden?
Aldus iemand die fan is van een club waar ze elke oud Ajacied of Feyenoorder bejubelen en claimen als PSV’er na er 3 wedstrijden gespeeld te hebbenquote:Op zondag 1 december 2024 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Zodra ze een PSV shirt aantrekken zijn het PSVers, is toch overal zo? .. als Van De boomen scoort , wat een echte psver is, ga je toch ook juichen. Of Beelen bij feyenoordquote:Op zondag 1 december 2024 23:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Aldus iemand die fan is van een club waar ze elke oud Ajacied of Feyenoorder bejubelen en claimen als PSV’er na er 3 wedstrijden gespeeld te hebben
Denk je? Hij heeft eigenlijk nog nooit ergens écht gepresteerd, behalve dan bij een PSV met een selectie waarmee Robert Maaskantje nog kampioen zou worden. Als hij nog een keer een mooie trein langs ziet komen, dan zie ik het hem nog wel één keertje proberen.quote:Op zondag 1 december 2024 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
PSV zal zijn laatste club zijn, hooguit nog een land. Prima trainer geweest, ook niet heel veel meer dan dat
Ik denk niet dat wij hier juichen voor een Kluivert, of Luuk de Jong.quote:Op zondag 1 december 2024 23:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zodra ze een PSV shirt aantrekken zijn het PSVers, is toch overal zo? .. als Van De boomen scoort , wat een echte psver is, ga je toch ook juichen. Of Beelen bij feyenoord
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk speelt dat een grote rol maar genoeg trainers die een goed fundament alsnog verkloten.quote:Op zondag 1 december 2024 20:29 schreef CR7 het volgende:
[..]
Bosz is gewoon niet zo'n goede trainer. Het is vooral op conto van Brands(?) dat PSV zo goed presteert in de ED. Hij weet dat als je een hele goede aanval hebt je al voor 90% kampioen bent. Het kost 50 miljoen maar dan wordt je wel 2x achter elkaar kampioen. In de CL heb je vooral mazzel dat je tegen Girona, Lens, Shakthar, Sevilla met een man meer speelt. Want in elke pot werd je met 11 tegen 11 achteruit gedrukt.
En Priske die profiteert van hoe Slot ... oh neequote:Op maandag 2 december 2024 13:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk speelt dat een grote rol maar genoeg trainers die een goed fundament alsnog verkloten.
Hetzelfde wordt overigens gezegd in Engeland over Slot dat hij vooral profiteert van hoe goed Klopp het heeft achtergelaten. Er zit een kern van waarheid in maar is wat te simpel.
Precies mijn punt. Veel trainers verkloten het ondanks het goede werk van hun voorganger of leidinggevende. Slot doet dat niet bij Liverpool en Bosz doet dat niet bij PSV. Dat moet niet gebaggetaliseerd worden.quote:Op maandag 2 december 2024 13:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
En Priske die profiteert van hoe Slot ... oh nee
Slot heeft heel verstandig de weg van geleidelijkheid gekozen met Liverpool. Doorbouwen op het fundament wat er al lag, vooraf contact zoeken met Klopp en zijn eigen accenten en visie ingebracht. Enigszins geholpen door een eenvoudig schema in het begin heeft hij nu al vrij vroeg een winnende formule.quote:Op maandag 2 december 2024 13:29 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Veel trainers verkloten het ondanks het goede werk van hun voorganger of leidinggevende. Slot doet dat niet bij Liverpool en Bosz doet dat niet bij PSV. Dat moet niet gebaggetaliseerd worden.
Klopt. Hij had het tot dusver niet beter kunnen doen. Zelfs de nederlaag tegen Nottingham Forest blijkt achteraf niet gek omdat Forest best een aardig ploegje blijkt te hebben. De vormcrisis van Man City is natuurlijk wel een hele lekkere kers op de taart.quote:Op maandag 2 december 2024 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot heeft heel verstandig de weg van geleidelijkheid gekozen met Liverpool. Doorbouwen op het fundament wat er al lag, vooraf contact zoeken met Klopp en zijn eigen accenten en visie ingebracht. Enigszins geholpen door een eenvoudig schema in het begin heeft hij nu al vrij vroeg een winnende formule.
Post lezende was overduidelijk dat dit maar van 1 user kon komenquote:Op maandag 2 december 2024 13:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Slot heeft heel verstandig de weg van geleidelijkheid gekozen met Liverpool. Doorbouwen op het fundament wat er al lag, vooraf contact zoeken met Klopp en zijn eigen accenten en visie ingebracht. Enigszins geholpen door een eenvoudig schema in het begin heeft hij nu al vrij vroeg een winnende formule.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door De_Pel op 03-12-2024 10:33:28 ]Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Bijna een traantje weggepinkt.quote:
Arend Martijn is nog steeds obsessed met Feyenoord. Dit stukje interview lieten ze zojuist zien bij Viaplay. De presentator in de studio haalde meteen het moment van na Newcastle aan, toen mocht hij Arend Martijn interviewen. Vlak voor het interview begon vroeg Arend Martijn eerst aan de presentator wat Ajax - Utrecht was geworden. Die antwoordde 2-2. Daarop zei Arend Martijn gelijk dat het heel goed nieuws was voor Feyenoord.quote:
Yep. Zou zomaar kunnen dat het geluk inmiddels opgebruikt is.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Tegen Girona en Newcastle was ook al matig...
quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arend Martijn is nog steeds obsessed met Feyenoord. Dit stukje interview lieten ze zojuist zien bij Viaplay. De presentator in de studio haalde meteen het moment van na Newcastle aan, toen mocht hij Arend Martijn interviewen. Vlak voor het interview begon vroeg Arend Martijn eerst aan de presentator wat Ajax - Utrecht was geworden. Die antwoordde 2-2. Daarop zei Arend Martijn gelijk dat het heel goed nieuws was voor Feyenoord.Arend Martijn
![]()
Nog altijd bezig met Feyenoord die man
Zelfs bij Liverpool geeft Arne zichzelf nog complimentjes over dat Feyenoord een zwijnenstal was voordat hij binnen kwam (met de nodige overdrijvingen) @Calandquote:"Persoonlijk vind ik het knapper wat we bij Feyenoord hebben gedaan, dan wat we nu presteren. Wanneer, toen ik kwam, je by far beste speler naar Ajax vertrekt en al zijn doelpunten meeneemt en je er maar vijf miljoen euro voor krijgt, waarvan je eigenlijk niks mag investeren, na een seizoen waarin je zesde bent geëindigd én je haalt het jaar erop de finale van de Conference League, vind ik vele malen knapper dan dit elftal overnemen en daarmee presteren."
Terecht.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs bij Liverpool geeft Arne zichzelf nog complimentjes over dat Feyenoord een zwijnenstal was voordat hij binnen kwam (met de nodige overdrijvingen) @:caland
Volgens sommigen geeft hij zichzelf graag complimenten en is hij dus niet perfect.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef Evangelion het volgende:
Hoe kan iemand zo perfect zijn als persoon en professioneel? Ik word een beetje jaloers.
Alle mannen willen hem zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef Evangelion het volgende:
Hoe kan iemand zo perfect zijn als persoon en professioneel? Ik word een beetje jaloers.
Door de Van Gaals en Mourinho’s van deze wereld, zijn we gaan geloven dat sociaal gestoord moet zijn om te kunnen presteren, wat natuurlijk helemaal niet zo is.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef Evangelion het volgende:
@maxi-mus is het daar niet mee eens want hij moppert soms op de scheidsrechter!quote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef Evangelion het volgende:
Salah die elke 58 minuten een Goal/Assist maakt.quote:Liverpool na een halfjaar onder Arne Slot
27 duels: 23 zeges, 3 gelijke spelen 1 nederlaag (doelsaldo 68-22, 13 clean sheets)
Meeste goals: Mohamed Salah (20), Luis Díaz (12), Cody Gakpo (11)
Meeste assists: Mohamed Salah (17), Trent Alexander-Arnold (6), Curtis Jones (4)
Meeste speelminuten: Virgil van Dijk (2160), Mohamed Salah (2150), Ryan Gravenberch (2101)
Elke trainer die zichzelf enigszins serieus neemt en hem zou opvolgen zou direct een belletje doen om zoveel mogelijk van het genie Slot in stand te houden @GurneyIsBestOkequote:Op zondag 29 december 2024 22:49 schreef Haringkop het volgende:
Elke trainer die zichzelf enigszins serieus neemt zou toch op zelfstudie moeten gaan om de teams en werkwijze van Slot te ontrafelen.
Nee joh, niks mee doen en 3-4-3 spelen met Nieuwkoop als wingbackquote:Op zondag 29 december 2024 23:04 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Elke trainer die zichzelf enigszins serieus neemt en hem zou opvolgen zou direct een belletje doen om zoveel mogelijk van het genie Slot in stand te houden @:gurneyisbestoke
Slechte trainer zeg, hoe kun je nou met Liverpool verliezen. Gespreid bedje, beste spelers, Jurgen Klopp dit dat alles.quote:
Die is er nog steeds strontziek van. Daarom weet je ook dat die tegen PSV volle bak gaat spelen.quote:Op maandag 30 december 2024 04:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Slechte trainer zeg, hoe kun je nou met Liverpool verliezen. Gespreid bedje, beste spelers, Jurgen Klopp dit dat alles.
Jammer dat we geen trainers in de Ere meer hebben die dorpsgekken als Valentijn wekelijks subtiel te kakken zetten.quote:
Hij heeft een gouwe pik.quote:
Of was het zilver? Qua zilvervloot.quote:
En dan verliezen van de Nederlandse kampioenquote:Op donderdag 6 maart 2025 22:10 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Liverpool have, so far this season, defeated the champions of England, Spain, Germany and France without conceding a goal
[ afbeelding ]
Met een C-elftal als er niets meer op het spel staatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En dan verliezen van de Nederlandse kampioen
True, maar verloren is verlorenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met een C-elftal als er niets meer op het spel staat
Belangrijkste spelers zaten. Iet eens op de bank… tenminste, waarschijnlijk wel thuis op de bank voor de TV…
Ik wilde eerst zeggen 'je koop er zo weinig voor', maar je krijgt bij een overwinning best wat geld waar je best wel wat voor kan kopen.quote:
Een weeksalaris bij Liverpoolquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen 'je koop er zo weinig voor', maar je krijgt bij een overwinning best wat geld waar je best wel wat voor kan kopen.
Gewoon, Arend Martijn. Gewoon.quote:Arne Slot Makes Liverpool History in Just 50 Games
Arne Slot is set to take charge of Liverpool for the 50th time — and what a start it has been.
With 35 wins in his first 49 matches, Slot now holds the record for the most victories by any Liverpool manager in their first 50 games.
To put that in perspective:
– Joe Fagan had 29 wins.
– Kenny Dalglish had 29 wins.
– Klopp had 27 wins.
– Benítez had 28.
Slot has surpassed them all.
It’s still early days, but this is a beginning carved into history — and the story is far from over.
ONZE Arend Martijn.quote:Op maandag 14 april 2025 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon, Arend Martijn. Gewoon.
@:Caland
@:Gurneyisbestoke
De paus is een afgezant van God. Arne IS Godquote:Op zondag 27 april 2025 12:47 schreef De_Kraam het volgende:
Het schijnt dat er in Vaticaanstad een vacature open staat voor Arne.
quote:Op zondag 30 januari 2022 16:27 schreef GGMM het volgende:
Nee
Altijd als iemand bij Feyenoord een half jaartje leuk presteert is het gelijk in potentie "de beste ooit". Dat was Guidetti niet, dat is Slot niet.
quote:Op zondag 27 april 2025 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit kreeg een like van @:scrummie
Het viel mij ook al op dat veel Feyenoorders dit echt als hun prijs zien. Bijzonder.quote:Op zondag 27 april 2025 19:33 schreef Solispolar het volgende:
Gefeliciteerd aan alle Feyenoorders hier! Toch nog feest dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |