Yep. Zou zomaar kunnen dat het geluk inmiddels opgebruikt is.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Tegen Girona en Newcastle was ook al matig...
quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Arend Martijn is nog steeds obsessed met Feyenoord. Dit stukje interview lieten ze zojuist zien bij Viaplay. De presentator in de studio haalde meteen het moment van na Newcastle aan, toen mocht hij Arend Martijn interviewen. Vlak voor het interview begon vroeg Arend Martijn eerst aan de presentator wat Ajax - Utrecht was geworden. Die antwoordde 2-2. Daarop zei Arend Martijn gelijk dat het heel goed nieuws was voor Feyenoord.Arend Martijn
![]()
Nog altijd bezig met Feyenoord die man
Zelfs bij Liverpool geeft Arne zichzelf nog complimentjes over dat Feyenoord een zwijnenstal was voordat hij binnen kwam (met de nodige overdrijvingen) @Calandquote:"Persoonlijk vind ik het knapper wat we bij Feyenoord hebben gedaan, dan wat we nu presteren. Wanneer, toen ik kwam, je by far beste speler naar Ajax vertrekt en al zijn doelpunten meeneemt en je er maar vijf miljoen euro voor krijgt, waarvan je eigenlijk niks mag investeren, na een seizoen waarin je zesde bent geëindigd én je haalt het jaar erop de finale van de Conference League, vind ik vele malen knapper dan dit elftal overnemen en daarmee presteren."
Terecht.quote:Op donderdag 19 december 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs bij Liverpool geeft Arne zichzelf nog complimentjes over dat Feyenoord een zwijnenstal was voordat hij binnen kwam (met de nodige overdrijvingen) @:caland
Volgens sommigen geeft hij zichzelf graag complimenten en is hij dus niet perfect.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef Evangelion het volgende:
Hoe kan iemand zo perfect zijn als persoon en professioneel? Ik word een beetje jaloers.
Alle mannen willen hem zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef Evangelion het volgende:
Hoe kan iemand zo perfect zijn als persoon en professioneel? Ik word een beetje jaloers.
Door de Van Gaals en Mourinho’s van deze wereld, zijn we gaan geloven dat sociaal gestoord moet zijn om te kunnen presteren, wat natuurlijk helemaal niet zo is.quote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef Evangelion het volgende:
@maxi-mus is het daar niet mee eens want hij moppert soms op de scheidsrechter!quote:Op donderdag 26 december 2024 22:42 schreef Evangelion het volgende:
Salah die elke 58 minuten een Goal/Assist maakt.quote:Liverpool na een halfjaar onder Arne Slot
27 duels: 23 zeges, 3 gelijke spelen 1 nederlaag (doelsaldo 68-22, 13 clean sheets)
Meeste goals: Mohamed Salah (20), Luis Díaz (12), Cody Gakpo (11)
Meeste assists: Mohamed Salah (17), Trent Alexander-Arnold (6), Curtis Jones (4)
Meeste speelminuten: Virgil van Dijk (2160), Mohamed Salah (2150), Ryan Gravenberch (2101)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |