Ik weet dat je zo af en toe met momenten niet de snuggerste voetbalkennert ben, maar als je nu nog niet op de Arne-Trein zit dan ben je echt wel te dom om recht te poepen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.
Die trein is allang vertrokken, dat domme varken pakt de fiets maar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan er al best een tijd opspringen makker
Beetje afhankelijk van de toiletpot of je recht poept. Je hebt ook van die versies waar je nog even achterom kuntquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet dat je zo af en toe met momenten niet de snuggerste voetbalkennert ben, maar als je nu nog niet op de Arne-Trein zit dan ben je echt wel te dom om recht te poepen hoor.
quote:
Hélemaal op een hoopje!quote:Op woensdag 6 november 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Arend heeft dat hele aftandse eiland al in zijn broekzakje zitten
Wenger passeer je niet met 1 of 2 prijzen. Maar Slot wordt gewoon de volgende Klopp / Guardiola inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hélemaal op een hoopje!
Als hij daadwerkelijk prijzen pakt, wordt dit de populairste niet-Britse manager in de geschiedenis van de PL.
Mijne ook Bergkamp.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Arend heeft dat hele aftandse eiland al in zijn broekzakje zitten
Graag een review.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Perfect kadootje voor pakjesavond of voor onder de boom
De beste man is tien wedstrijden op weg in de competitie. Snap best dat jullie een bepaald brilletje op hebben hoor daar niet van.quote:Op woensdag 6 november 2024 01:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
OT: Hoeveel weken zou Arend nog nodig hebben om hag’s totaal aantal overwinningen te overtreffen?
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
De beste man is tien wedstrijden op weg in de competitie. Snap best dat jullie een bepaald brilletje op hebben hoor daar niet van.
Ranieri wist de Premier League te winnen met Leicester won daarna nooit wat. Ronald Koeman werd in hetzelfde jaar ook meermaals manager van de maand daar. Zelfs Ten Hag, die er nu ineens niets van begrepen heeft, deed het in zijn debuutseizoen gewoon goed.
De voortekenen zijn uitstekend maar laat 'm inderdaad eerst maar eens twee seizoenen volhouden. Best schappelijk.
Bij Cambuur hoor je ook louter hele goede verhalen over! Al vind ik dit wel weer reuzeknap hoor, ik was nog niet 100% overtuigd. (wel van zijn vakmanschap maar of hij na Klopp met Liverpool meteen titelkandidaat kon blijven)quote:Op woensdag 6 november 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is al 5 jaar lang (inclusief zijn AZ tijd dus) fantastisch aan het presteren. Hij heeft nog geen enkele mindere fase gehad in z'n carrière. Als je nog aan hem twijfelt terwijl je hem 4,5 seizoen in de Eredivisie hebt kunnen bestuderen heb je er echt 0,0 verstand van.
Hij gebruikt dat spul waarmee je normaal je bowlingbal poetst als haargelquote:Op woensdag 6 november 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Cambuur hoor je ook louter hele goede verhalen over! Al vind ik dit wel weer reuzeknap hoor, ik was nog niet 100% overtuigd. (wel van zijn vakmanschap maar of hij na Klopp met Liverpool meteen titelkandidaat kon blijven)
Moest wel lachen toen ik laatst in een Engelse krant las (of ergens hoorde) dat ze hem de kaalste trainer ooit in de Premier League noemden.
Wie zegt dat ik aan de kwaliteiten van de man twijfel?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is al 5 jaar lang (inclusief zijn AZ tijd dus) fantastisch aan het presteren. Hij heeft nog geen enkele mindere fase gehad in z'n carrière. Als je nog aan hem twijfelt terwijl je hem 4,5 seizoen in de Eredivisie hebt kunnen bestuderen heb je er echt 0,0 verstand van.
quote:,,Wie nog kanttekeningen plaatst bij de trainer Slot, bij de briljante coach die hij is, wordt vooral gedreven door afgunst en jaloezie.’’
Nu al 5 punten los, kampioen in maart.quote:Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1315-1-1 ondertussen
Makkelijk bovenaan in de PL
Makkelijk bovenaan in de CL
Makkelijk door in de League Cup
50%quote:Op zondag 10 november 2024 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne
Niet meer dan logisch dat Feyenoord nu 20% minder is.
Jij snapt het, het is dan ook niet heel toevallig dat de beste wedstrijden van Feyenoord dit seizoen met Ueda in de basis waren.quote:
21 is 5quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |