Zijn invalbeurten bij Klopp waren ookquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Wat heeft hij in het eten van Gravenberch gestopt?
Dat krijg je als je eens uit het kringetje buiten de grijze mannen van de laatste 30 jaar vist. Zo'n Beenhakker, Hiddink, Advocaat etc. wat hebben ze nou allemaal gepresteerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Op het juiste moment weggegaan en nu voor altijd een legende
Die gaan het niet redden zonder Rodri. Die hebben tegen Wolves vies geluk gehadquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:16 schreef De_Pel het volgende:
Jammer dat Man Shitty weer ontsnapt in de 95e minuut, het gaatje met Aarsanaal is ondertussen wel geslagen.
Kan deze gewoon elke paar dagen aanpassen, deze man rijgt alle records aaneen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:57 schreef De_Pel het volgende:
Oh Arne blijft mondjes snoeren, ook zonder Alisson.
1011 van de 1112 potjes gewonnen
quote:Boek over Arne Slot op komst
AD-verslaggever Mikos Gouka legt op dit moment de laatste hand aan een boek over de werkwijze van Arne Slot. Het boek, dat Slot-bal gaat heten, zal beschrijven hoe de trainer - die na Feyenoord nu ook alweer furore maakt bij Liverpool - het lukt om zijn teams steeds attractief, succesvol voetbal te laten spelen. Het boek ligt over een maand in de winkels.
Gouka is al jaren Feyenoord-watcher van AD Sportwereld. Hij zat de afgelopen drie jaar op de eerste rij toen Slot Feyenoord naar de top stuwde. De coach gaf hem in die periode regelmatig een inkijkje in zijn methodes. Gouka sprak ook met vele tientallen spelers, trainers en andere insiders over Slot. Zo hoorde hij veel over de methodes van de succestrainer, maar ook over de indruk die hij maakte door zijn sociale en communicatieve vaardigheden. Onder meer bij clubman John de Wolf die direct na Slots komst naar de Kuip zwaar onder de indruk raakt van Slot.
Uit het boek:
John de Wolf is die dag als eerste om. De assistent-trainer en ex-speler van de club, die al onder Dick Advocaat werkzaam was in de Kuip, kijkt met open mond naar de beelden die Slot zijn spelers voorschotelt. ,,Op dag 1 gaf hij een prachtige presentatie’’, zegt De Wolf. ,,Over hoe hij wilde voetballen en hoe hij als mens was. Ik dacht meteen: we hebben iets bijzonders in huis.’’
Veel later, na de zoveelste meeslepende wedstrijdbespreking, zegt De Wolf:
,,Trainer, je maakt wat los bij mij. Was ik maar weer voetballer. Ik kreeg zojuist gewoon zin om mee te voetballen.’’
Wie is Arne Slot en hoe krijgt hij zijn spelers zover om Slot-bal te spelen? ‘Interessant voor iedereen van Rotterdam tot Liverpool en Madrid die houdt van aanvallend voetbal’, aldus de achterflap van het boek.
Slot-bal is 300 bladzijden dik, inclusief een fotokatern, en verschijnt op 22 november.
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:31 schreef hhh38 het volgende:
De Oh Arne trein dendert rustig door
Ik ga een weekendje naar Arnemuiden, waar kan ik die guitige stickers scoren?
Je kan er al best een tijd opspringen makkerquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.
Tevens in beide competities het beste doelsaldoquote:Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1314-1-1 ondertussen
Makkelijk bovenaan in de PL
Makkelijk bovenaan in de CL
Makkelijk door in de League Cup
Ik weet dat je zo af en toe met momenten niet de snuggerste voetbalkennert ben, maar als je nu nog niet op de Arne-Trein zit dan ben je echt wel te dom om recht te poepen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |