Met de kerst wordt ie vervangen door Alonso, heb ik horen zeggen. Prima, hebben wij gelijk een plan B als Priske toch een beetje tegenvalt.quote:
quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met de kerst wordt ie vervangen door Alonso, heb ik horen zeggen. Prima, hebben wij gelijk een plan B als Priske toch een beetje tegenvalt.
Gezien de adoratie in dit topic durf ik wel te stellen dat die Priske sowieso gaat tegenvallen (niet zo zeer omdat hij uitzonderlijk beschamend faalde in de middelmatige chips League)quote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Met de kerst wordt ie vervangen door Alonso, heb ik horen zeggen. Prima, hebben wij gelijk een plan B als Priske toch een beetje tegenvalt.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 juli 2024 01:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gezien de adoratie in dit topic durf ik wel te stellen dat die Priske sowieso gaat tegenvallen (niet zo zeer omdat hij uitzonderlijk beschamend faalde in de middelmatige chips League)
Veel slechter kan je niet instappen. Populaire succesvolle voorganger en verlies sterkhouders. Je krijgt bijna altijd gegarandeerd mindere goden er voor terug. Tactisch onbenul zijn.quote:
ArneGod verloor met 7-1 van Kopenhagen in de voorbereiding bij Feyenoord. En wij weten allemaal hoe dat is gelopen.quote:
Sjonnie Heitinga wordt aangenomen en het kaartenhuis stort direct in.quote:
Nee dat mag alleen over Ten Hag.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 12:13 schreef GGMM het volgende:
Laten we geen grapjes over Arne maken jongens
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Meer punten dan vorig jaar bald fraud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 09:39 schreef onlogisch het volgende:
Erg benieuwd wat @:Caland vindt van deze move van Arend Martijn.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Arend net als in Rotterdam een mokerdomme John als assistent wil waarmee hij in ieder geval het af en toe nog gezellig kan hebben
Die Sipke Hulshoff ziet eruit alsof hij elke avond een fristi pakt voor het slapengaan.
Wat een heerlijke ventquote:Op maandag 29 juli 2024 21:58 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Arend pakt de hele Ingurlandse pers in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |