Zijn invalbeurten bij Klopp waren ookquote:Op donderdag 3 oktober 2024 14:19 schreef over_hedge het volgende:
Wat heeft hij in het eten van Gravenberch gestopt?
Dat krijg je als je eens uit het kringetje buiten de grijze mannen van de laatste 30 jaar vist. Zo'n Beenhakker, Hiddink, Advocaat etc. wat hebben ze nou allemaal gepresteerdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 17:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Op het juiste moment weggegaan en nu voor altijd een legende
Die gaan het niet redden zonder Rodri. Die hebben tegen Wolves vies geluk gehadquote:Op zondag 20 oktober 2024 20:16 schreef De_Pel het volgende:
Jammer dat Man Shitty weer ontsnapt in de 95e minuut, het gaatje met Aarsanaal is ondertussen wel geslagen.
Kan deze gewoon elke paar dagen aanpassen, deze man rijgt alle records aaneen.quote:Op zondag 20 oktober 2024 19:57 schreef De_Pel het volgende:
Oh Arne blijft mondjes snoeren, ook zonder Alisson.
1011 van de 1112 potjes gewonnen
quote:Boek over Arne Slot op komst
AD-verslaggever Mikos Gouka legt op dit moment de laatste hand aan een boek over de werkwijze van Arne Slot. Het boek, dat Slot-bal gaat heten, zal beschrijven hoe de trainer - die na Feyenoord nu ook alweer furore maakt bij Liverpool - het lukt om zijn teams steeds attractief, succesvol voetbal te laten spelen. Het boek ligt over een maand in de winkels.
Gouka is al jaren Feyenoord-watcher van AD Sportwereld. Hij zat de afgelopen drie jaar op de eerste rij toen Slot Feyenoord naar de top stuwde. De coach gaf hem in die periode regelmatig een inkijkje in zijn methodes. Gouka sprak ook met vele tientallen spelers, trainers en andere insiders over Slot. Zo hoorde hij veel over de methodes van de succestrainer, maar ook over de indruk die hij maakte door zijn sociale en communicatieve vaardigheden. Onder meer bij clubman John de Wolf die direct na Slots komst naar de Kuip zwaar onder de indruk raakt van Slot.
Uit het boek:
John de Wolf is die dag als eerste om. De assistent-trainer en ex-speler van de club, die al onder Dick Advocaat werkzaam was in de Kuip, kijkt met open mond naar de beelden die Slot zijn spelers voorschotelt. ,,Op dag 1 gaf hij een prachtige presentatie’’, zegt De Wolf. ,,Over hoe hij wilde voetballen en hoe hij als mens was. Ik dacht meteen: we hebben iets bijzonders in huis.’’
Veel later, na de zoveelste meeslepende wedstrijdbespreking, zegt De Wolf:
,,Trainer, je maakt wat los bij mij. Was ik maar weer voetballer. Ik kreeg zojuist gewoon zin om mee te voetballen.’’
Wie is Arne Slot en hoe krijgt hij zijn spelers zover om Slot-bal te spelen? ‘Interessant voor iedereen van Rotterdam tot Liverpool en Madrid die houdt van aanvallend voetbal’, aldus de achterflap van het boek.
Slot-bal is 300 bladzijden dik, inclusief een fotokatern, en verschijnt op 22 november.
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.quote:Op dinsdag 5 november 2024 22:31 schreef hhh38 het volgende:
De Oh Arne trein dendert rustig door
Ik ga een weekendje naar Arnemuiden, waar kan ik die guitige stickers scoren?
Je kan er al best een tijd opspringen makkerquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.
Tevens in beide competities het beste doelsaldoquote:Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1314-1-1 ondertussen
Makkelijk bovenaan in de PL
Makkelijk bovenaan in de CL
Makkelijk door in de League Cup
Ik weet dat je zo af en toe met momenten niet de snuggerste voetbalkennert ben, maar als je nu nog niet op de Arne-Trein zit dan ben je echt wel te dom om recht te poepen hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik stap pas op deze trein als hij het volgend seizoen ook nog doet of de Champions League wint in zijn debuutseizoen.
Die trein is allang vertrokken, dat domme varken pakt de fiets maar.quote:Op dinsdag 5 november 2024 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan er al best een tijd opspringen makker
Beetje afhankelijk van de toiletpot of je recht poept. Je hebt ook van die versies waar je nog even achterom kuntquote:Op dinsdag 5 november 2024 23:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik weet dat je zo af en toe met momenten niet de snuggerste voetbalkennert ben, maar als je nu nog niet op de Arne-Trein zit dan ben je echt wel te dom om recht te poepen hoor.
quote:
Hélemaal op een hoopje!quote:Op woensdag 6 november 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Arend heeft dat hele aftandse eiland al in zijn broekzakje zitten
Wenger passeer je niet met 1 of 2 prijzen. Maar Slot wordt gewoon de volgende Klopp / Guardiola inderdaad.quote:Op woensdag 6 november 2024 11:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hélemaal op een hoopje!
Als hij daadwerkelijk prijzen pakt, wordt dit de populairste niet-Britse manager in de geschiedenis van de PL.
Mijne ook Bergkamp.quote:Op woensdag 6 november 2024 10:21 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Arend heeft dat hele aftandse eiland al in zijn broekzakje zitten
Graag een review.quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Perfect kadootje voor pakjesavond of voor onder de boom
De beste man is tien wedstrijden op weg in de competitie. Snap best dat jullie een bepaald brilletje op hebben hoor daar niet van.quote:Op woensdag 6 november 2024 01:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
OT: Hoeveel weken zou Arend nog nodig hebben om hag’s totaal aantal overwinningen te overtreffen?
quote:Op woensdag 6 november 2024 19:20 schreef Wotte het volgende:
[..]
De beste man is tien wedstrijden op weg in de competitie. Snap best dat jullie een bepaald brilletje op hebben hoor daar niet van.
Ranieri wist de Premier League te winnen met Leicester won daarna nooit wat. Ronald Koeman werd in hetzelfde jaar ook meermaals manager van de maand daar. Zelfs Ten Hag, die er nu ineens niets van begrepen heeft, deed het in zijn debuutseizoen gewoon goed.
De voortekenen zijn uitstekend maar laat 'm inderdaad eerst maar eens twee seizoenen volhouden. Best schappelijk.
Bij Cambuur hoor je ook louter hele goede verhalen over! Al vind ik dit wel weer reuzeknap hoor, ik was nog niet 100% overtuigd. (wel van zijn vakmanschap maar of hij na Klopp met Liverpool meteen titelkandidaat kon blijven)quote:Op woensdag 6 november 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is al 5 jaar lang (inclusief zijn AZ tijd dus) fantastisch aan het presteren. Hij heeft nog geen enkele mindere fase gehad in z'n carrière. Als je nog aan hem twijfelt terwijl je hem 4,5 seizoen in de Eredivisie hebt kunnen bestuderen heb je er echt 0,0 verstand van.
Hij gebruikt dat spul waarmee je normaal je bowlingbal poetst als haargelquote:Op woensdag 6 november 2024 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij Cambuur hoor je ook louter hele goede verhalen over! Al vind ik dit wel weer reuzeknap hoor, ik was nog niet 100% overtuigd. (wel van zijn vakmanschap maar of hij na Klopp met Liverpool meteen titelkandidaat kon blijven)
Moest wel lachen toen ik laatst in een Engelse krant las (of ergens hoorde) dat ze hem de kaalste trainer ooit in de Premier League noemden.
Wie zegt dat ik aan de kwaliteiten van de man twijfel?quote:Op woensdag 6 november 2024 19:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot is al 5 jaar lang (inclusief zijn AZ tijd dus) fantastisch aan het presteren. Hij heeft nog geen enkele mindere fase gehad in z'n carrière. Als je nog aan hem twijfelt terwijl je hem 4,5 seizoen in de Eredivisie hebt kunnen bestuderen heb je er echt 0,0 verstand van.
quote:,,Wie nog kanttekeningen plaatst bij de trainer Slot, bij de briljante coach die hij is, wordt vooral gedreven door afgunst en jaloezie.’’
Nu al 5 punten los, kampioen in maart.quote:Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1315-1-1 ondertussen
50%quote:Op zondag 10 november 2024 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Arne
Niet meer dan logisch dat Feyenoord nu 20% minder is.
Jij snapt het, het is dan ook niet heel toevallig dat de beste wedstrijden van Feyenoord dit seizoen met Ueda in de basis waren.quote:
21 is 5quote:
Het is nog een paar maanden wachten totdat Arend in interviews gaat roepen dat Liverpool er sinds zijn komst op vooruit is gegaan.quote:Op maandag 11 november 2024 09:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Arne Slot heeft ook VWO gedaan.
Sinterklaas inderdaad al lief aangekekenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Voor de liefhebbers (ik neem aan iedereen)
Nice.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Troep van Gouka hoef ik niet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:05 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Er zijn nu ook Arne Slot sjaals op het eiland, en ver daarbuiten
Kampioen in februariquote:Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1316-1-1 ondertussen
Maar hij heeft gewoon de beste selectie geërfd en nog geen goede tegenstanders gehad hoor….quote:Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1317-1-1 ondertussen
Die kerel moet effe een jaartje zuid-korea ofzo erbij doen. Massatoerismegenot.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:16 schreef Scrummie het volgende:
Arne uit Bergentheim die Real verslaat.
Oh Arneeeeee.
Zuid-korea is een fijn landquote:Op donderdag 28 november 2024 01:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Die kerel moet effe een jaartje zuid-korea ofzo erbij doen. Massatoerismegenot.
Naja dat zegt toch nog steeds niks? Helpt wel natuurlijk, maar je moet er ook koek van maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar hij heeft gewoon de beste selectie geërfd en nog geen goede tegenstanders gehad hoor….
ARNE SLOTquote:Slot hoorde Feyenoord-fans zijn naam roepen op tv: 'Grootste compliment'
Arne Slot is blij dat hij nog goed ligt bij de fans van Feyenoord. Toen hij het duel tussen zijn oude club en Manchester City bekeek, hoorde hij zijn naam op de televisie.
Feyenoord stond met 3-0 achter, maar wist in een haast ongelooflijke comeback toch nog 3-3 te maken. Slot heeft die wedstrijd gezien. 'Wat deze wedstrijd voor mij speciaal maakte, was dat ik thuis zat, het volume verhoogde en de Feyenoord-fans mijn naam hoorde zingen', zei Slot in Engelse media. 'Dat is het grootste compliment dat je kunt krijgen als je een club verlaat: dat de fans je nog steeds mogen.'
'Als Feyenoord-fan kon ik mijn ogen niet geloven. Bij 3-1 dacht je: 'Oké...' Maar toen nam City weer de controle over. Toen werd het 3-2, maar weer nam City de controle over, en toen 3-3. En daarna City nam weer de controle over. Dit zie je niet vaak.'
'Het was de eerste keer in de geschiedenis van de Champions League dat dit gebeurde (een club die na 75 minuten een 3-0 voorsprong weggeeft, red.). Ik heb na afloop met een paar mensen gesproken om ze te feliciteren. Niet met Brian Priske of zijn assistenten, alleen degenen met wie ik heb gewerkt. Ik heb niet gevraagd hoe ze het hebben gedaan, omdat ik de wedstrijd zelf kan analyseren. Neemt niet weg dat het een dominante prestatie was van Manchester City. Op een andere dag hadden ze die wedstrijd gewonnen.'
Maar Arne claimt ons juist.quote:Op zondag 1 december 2024 19:04 schreef PSVCL het volgende:
feyenoorders die hem claimen omdat ie daar 3 jaar heeft getraind
quote:Slot: "Als Feyenoord-fan kon ik mijn ogen niet geloven"
quote:Op zondag 1 december 2024 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Tja voormalig PSV trainers doen het gelukkig beterquote:Op zondag 1 december 2024 19:04 schreef PSVCL het volgende:
het is een zwolle supporter/manquote:Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja voormalig PSV trainers doen het gelukkig beter
voor de buhne, wit voetje halen bij het legioen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar zijn zijn ouders het niet mee eens
[ afbeelding ]
Zij wisten al dat Arne ooit trainer van Feyenoord zou worden?quote:Op zondag 1 december 2024 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
voor de buhne, wit voetje halen bij het legioen.
Mooie is dat je aan alles ziet dat Bosz pisnijdig is omdat Slot nu alle shine krijgt terwijl hij vorig jaar kampioen werd. Vorig jaar toen Bosz de vraag kreeg of hij jaloers was dat Slot alle interesse kreeg terwijl hij in NL zo dominant was zag je zijn chagrijnige kop al. Die is nooit meer weggegaan.quote:Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tja voormalig PSV trainers doen het gelukkig beter
Bosz heeft het in het buitenland gewoon niet zo best gedaan en dat wordt niet zo snel vergeten. Slot was/is nog een onbeschreven blad wat dat betreft dus logisch dat alle shine naar hem ging. Bosz moet nog even wat meer en wat langer laten zien dat hij nu echt beter is dan voorheen.quote:Op zondag 1 december 2024 19:56 schreef CR7 het volgende:
[..]
Mooie is dat je aan alles ziet dat Bosz pisnijdig is omdat Slot nu alle shine krijgt terwijl hij vorig jaar kampioen werd. Vorig jaar toen Bosz de vraag kreeg of hij jaloers was dat Slot alle interesse kreeg terwijl hij in NL zo dominant was zag je zijn chagrijnige kop al. Die is nooit meer weggegaan.
Bosz is gewoon niet zo'n goede trainer. Het is vooral op conto van Brands(?) dat PSV zo goed presteert in de ED. Hij weet dat als je een hele goede aanval hebt je al voor 90% kampioen bent. Het kost 50 miljoen maar dan wordt je wel 2x achter elkaar kampioen. In de CL heb je vooral mazzel dat je tegen Girona, Lens, Shakthar, Sevilla met een man meer speelt. Want in elke pot werd je met 11 tegen 11 achteruit gedrukt.quote:Op zondag 1 december 2024 20:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Bosz heeft het in het buitenland gewoon niet zo best gedaan en dat wordt niet zo snel vergeten. Slot was/is nog een onbeschreven blad wat dat betreft dus logisch dat alle shine naar hem ging. Bosz moet nog even wat meer en wat langer laten zien dat hij nu echt beter is dan voorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |