abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215703875
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2024 00:27 schreef De_Pel het volgende:
1317-1-1 ondertussen _O_

Makkelijk bovenaan in de PL
Makkelijk bovenaan in de CL
Makkelijk door in de League Cup
Maar hij heeft gewoon de beste selectie geërfd en nog geen goede tegenstanders gehad hoor…. _O-
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  woensdag 27 november 2024 @ 23:16:04 #177
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_215703881
Arne uit Bergentheim die Real verslaat.

Oh Arneeeeee.
pi_215704201
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 23:16 schreef Scrummie het volgende:
Arne uit Bergentheim die Real verslaat.

Oh Arneeeeee.
Die kerel moet effe een jaartje zuid-korea ofzo erbij doen. Massatoerismegenot.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 28 november 2024 @ 07:16:58 #179
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_215704522
Slot Quadruple incoming.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_215705094
Arond is Pep voorbij (op alle fronten).
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_215705103
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 01:16 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Die kerel moet effe een jaartje zuid-korea ofzo erbij doen. Massatoerismegenot.
Zuid-korea is een fijn land :)
graag op anoniem
pi_215705156
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2024 23:15 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Maar hij heeft gewoon de beste selectie geërfd en nog geen goede tegenstanders gehad hoor…. _O-
Naja dat zegt toch nog steeds niks? Helpt wel natuurlijk, maar je moet er ook koek van maken.

Onder Klopp kreeg Gravenberch bijvoorbeeld amper speeltijd, nu met Slot speelt hij gewoon uitstekend. Toevallig gisteren naar mijn mening juist wel matig, pakte ook een hele domme gele kaart.. maar dat is meer een uitzondering.
graag op anoniem
  Trouwste user 2022 donderdag 28 november 2024 @ 09:53:08 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_215705561
Interview.....

https://www.telegraaf.nl/(...)-in-champions-league

:T

Britse media loven Arne Slot en Liverpool na 'betoverende start': 'Het beste team ter wereld'
met pollEngelse media komen woorden tekort om Liverpool te complimenteren na de 2-0 zege op titelhouder Real Madrid in de Champions League. Arne Slot, die zelf ook verrast is door de uitmuntende prestaties, is hard op weg om een legende te worden op Anfield.

'Een betoverende start voor Arne Slot. Alles wat hij aanraakt, verandert in goud', schrijft Daily Mail in het wedstrijdverslag. Liverpool staat bovenaan in de Premier League én de Champions League. Steeds als je denkt dat het niet beter kan gaan op Anfield, gebeurt het toch. Woensdagavond werd het machtige Real Madrid overklast.'

Ook The Telegraph is lyrisch. 'Er is geen twijfel over mogelijk: Liverpool is momenteel het beste team van Europa. Negentien wedstrijden gespeeld, zeventien keer gewonnen en één gelijkspel: de prestaties onder Arne Slot zijn geweldig. De prijzen worden pas eind dit seizoen verdeeld, maar ze zijn op dit moment extreem dominant.'

'Een bijna perfect optreden van Liverpool', aldus de BBC. 'Dit zal het gevoel dat er dit seizoen iets speciaals kan gebeuren op Anfield alleen maar vergroten. Slot heeft geruisloos het stokje overgenomen van Jürgen Klopp, zijn iconische voorganger.'

'Een buitengewone start voor Liverpool', schrijft The Sun. 'Liverpool overklast Real Madrid en geeft een signaal af aan de rest van Europa', aldus The Mirror. 'De Spaanse gigant Real Madrid werd met gemak verslagen. Liverpool blijft maar perfect presteren.'

Volgens The Times gebeurde er woensdagavond iets bijzonders. 'De uitslag is niet zo schokkend. De manier waarop de 2-0 zege van Liverpool tot stand komt, is echter bijzonder. Het meest dominante team ter wereld werd negentig minuten lang gedomineerd. Zelfs de gemiste strafschop van Mohamed Salah kon de pret niet drukken op het genietende Anfield.' Salah schoot zijn strafschop naast, maar dat bracht Liverpool niet in de problemen. Alexis Mac Allister en Cody Gakpo sloegen namelijk wél toe.

Analyticus Rio Ferdinand genoot ook van The Reds. ,,Liverpool is op dit moment het beste team ter wereld. Ze spelen als rottweilers die al een tijdje niet gevoerd zijn'', zei de oud-verdediger bij TNT Sports. ,,Ze hebben aan de rest van Europa laten zien wat ze kunnen. Ze spelen als een team en zien eruit als de meest hongerige individuen die er zijn

Ook Slot zelf was dolblij. ,,Je weet hoe speciaal het is om tegen een team te spelen dat al zo vaak de Champions League heeft gewonnen. Ze waren ook jarenlang een lastpak voor Liverpool. Het is een belangrijke week en het is mooi om te zien dat we ons op deze manier kunnen meten'', zei Slot tegen TNT Sports. ,,Als ik voorafgaand aan het seizoen had moeten invullen hoeveel punten we nu al hadden gepakt, had ik dit nooit voorspeld.''

Ryan Gravenberch had opnieuw een basisplaats en was een van de uitblinkers aan de kant van Liverpool. ,,Ik denk dat we wel hebben gedomineerd'', zei de middenvelder tegen Ziggo Sport. ,,Vooral de tweede helft. We hebben nauwelijks iets weggegeven. Daarna was het één grote rondo, als ik het zo mag zeggen.''

Liverpool heeft na vijf speelronden in de Champions League nu als enige de perfecte score van 15 punten. Ook in Engeland gaat het de ploeg van Slot voor de wind. Liverpool is koploper van de Premier League met 31 punten, acht meer dan nummer 2 Manchester City. De regerend landskampioen komt komend weekend op bezoek bij Liverpool.

https://www.ad.nl/buitenl(...)-wereld-br~affa8ff4/

:T

[ Bericht 83% gewijzigd door tong80 op 28-11-2024 10:04:21 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 30 november 2024 @ 09:43:28 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215721262
quote:
Slot hoorde Feyenoord-fans zijn naam roepen op tv: 'Grootste compliment'

Arne Slot is blij dat hij nog goed ligt bij de fans van Feyenoord. Toen hij het duel tussen zijn oude club en Manchester City bekeek, hoorde hij zijn naam op de televisie.

Feyenoord stond met 3-0 achter, maar wist in een haast ongelooflijke comeback toch nog 3-3 te maken. Slot heeft die wedstrijd gezien. 'Wat deze wedstrijd voor mij speciaal maakte, was dat ik thuis zat, het volume verhoogde en de Feyenoord-fans mijn naam hoorde zingen', zei Slot in Engelse media. 'Dat is het grootste compliment dat je kunt krijgen als je een club verlaat: dat de fans je nog steeds mogen.'

'Als Feyenoord-fan kon ik mijn ogen niet geloven. Bij 3-1 dacht je: 'Oké...' Maar toen nam City weer de controle over. Toen werd het 3-2, maar weer nam City de controle over, en toen 3-3. En daarna City nam weer de controle over. Dit zie je niet vaak.'

'Het was de eerste keer in de geschiedenis van de Champions League dat dit gebeurde (een club die na 75 minuten een 3-0 voorsprong weggeeft, red.). Ik heb na afloop met een paar mensen gesproken om ze te feliciteren. Niet met Brian Priske of zijn assistenten, alleen degenen met wie ik heb gewerkt. Ik heb niet gevraagd hoe ze het hebben gedaan, omdat ik de wedstrijd zelf kan analyseren. Neemt niet weg dat het een dominante prestatie was van Manchester City. Op een andere dag hadden ze die wedstrijd gewonnen.'
ARNE SLOT

NANANANANA
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 1 december 2024 @ 18:59:47 #185
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_215739814
_O_
  FOK!Fotograaf zondag 1 december 2024 @ 19:00:43 #186
364681 over_hedge
pi_215739828
9 punten los. Doet die goed
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215739856
feyenoorders die hem claimen omdat ie daar 3 jaar heeft getraind _O-
pi_215739909
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:04 schreef PSVCL het volgende:
Maar Arne claimt ons juist.

quote:
Slot: "Als Feyenoord-fan kon ik mijn ogen niet geloven"
pi_215739914
Wisten jullie trouwens dat Arne als kleine Arne een Feyenoord-sticker op zijn slaapkamerraam had?
pi_215739915
quote:
  FOK!Fotograaf zondag 1 december 2024 @ 19:11:32 #191
364681 over_hedge
pi_215739934
Hij heeft het zelf ook constant over feyenoord in interviews. Lijkt me vrij logisch
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215739955
quote:
Tja voormalig PSV trainers doen het gelukkig beter
pi_215740163
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
het is een zwolle supporter/man
  zondag 1 december 2024 @ 19:37:03 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_215740191
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:34 schreef PSVCL het volgende:

[..]
het is een zwolle supporter/man
Daar zijn zijn ouders het niet mee eens

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_215740217
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2024 19:37 schreef Caland het volgende:

[..]
Daar zijn zijn ouders het niet mee eens

[ afbeelding ]
voor de buhne, wit voetje halen bij het legioen.
  zondag 1 december 2024 @ 19:55:31 #196
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215740381
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]
voor de buhne, wit voetje halen bij het legioen.
Zij wisten al dat Arne ooit trainer van Feyenoord zou worden?
pi_215740387
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:12 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Mooie is dat je aan alles ziet dat Bosz pisnijdig is omdat Slot nu alle shine krijgt terwijl hij vorig jaar kampioen werd. Vorig jaar toen Bosz de vraag kreeg of hij jaloers was dat Slot alle interesse kreeg terwijl hij in NL zo dominant was zag je zijn chagrijnige kop al. Die is nooit meer weggegaan. :')
pi_215740474
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 19:56 schreef CR7 het volgende:

[..]
Mooie is dat je aan alles ziet dat Bosz pisnijdig is omdat Slot nu alle shine krijgt terwijl hij vorig jaar kampioen werd. Vorig jaar toen Bosz de vraag kreeg of hij jaloers was dat Slot alle interesse kreeg terwijl hij in NL zo dominant was zag je zijn chagrijnige kop al. Die is nooit meer weggegaan. :')
Bosz heeft het in het buitenland gewoon niet zo best gedaan en dat wordt niet zo snel vergeten. Slot was/is nog een onbeschreven blad wat dat betreft dus logisch dat alle shine naar hem ging. Bosz moet nog even wat meer en wat langer laten zien dat hij nu echt beter is dan voorheen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_215740807
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2024 20:02 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Bosz heeft het in het buitenland gewoon niet zo best gedaan en dat wordt niet zo snel vergeten. Slot was/is nog een onbeschreven blad wat dat betreft dus logisch dat alle shine naar hem ging. Bosz moet nog even wat meer en wat langer laten zien dat hij nu echt beter is dan voorheen.
Bosz is gewoon niet zo'n goede trainer. Het is vooral op conto van Brands(?) dat PSV zo goed presteert in de ED. Hij weet dat als je een hele goede aanval hebt je al voor 90% kampioen bent. Het kost 50 miljoen maar dan wordt je wel 2x achter elkaar kampioen. In de CL heb je vooral mazzel dat je tegen Girona, Lens, Shakthar, Sevilla met een man meer speelt. Want in elke pot werd je met 11 tegen 11 achteruit gedrukt.
pi_215740849
Heel knap wat de beste man aan het doen is.
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')