Bedankt voor de eetsuggestie was al aan het nadenken wat voor eten ik in mijn muil ging stoppen.quote:
Met Andalouse?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt voor de eetsuggestie was al aan het nadenken wat voor eten ik in mijn muil ging stoppen.
ik ben trots op je. Meneer kingroland.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:22 schreef KingRoland het volgende:
Net de trap genomen in plaats van de lift
@:ggmm @:yvonne
Heel goed maat, zowel voor het milieu als voor je overtollige kilo'squote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:22 schreef KingRoland het volgende:
Net de trap genomen in plaats van de lift
@:ggmm @:yvonne
Turkije heeft wel een hoog ontspoor gehalte maar die schat ik hoger in dan Tsjechië, Georgië kan er niets van.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
Geen flauw idee hoe ik poule F moet invullen behalve de winnaar
Gooi tips
Ja ik wil Georgie misschien wel invullen als DARK HORSE maar dan komen de Tsjechen steeds op 0 uit. Dat lijkt me ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Turkije heeft wel een hoog ontspoor gehalte maar die schat ik hoger in dan Tsjechië, Georgië kan er niets van.
Ik zie dat @Mexicanobakker die vorig EK heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een goedemiddag gewenst.
Niemand zin om Hongarije - Zwitserland, Spanje - Kroatië en Italië - Albanië te openen in het EK forum?
Georgië is één van de zwakste landen in mijn ogen. Die pipo van Napels heeft ook maar een matig seizoen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik wil Georgie misschien wel invullen als DARK HORSE maar dan komen de Tsjechen steeds op 0 uit. Dat lijkt me ook wat overdreven
Maar ze hebben Mikautadzequote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Georgië is één van de zwakste landen in mijn ogen. Die pipo van Napels heeft ook maar een matig seizoen.
Ik voel me net een klein kind. Was gister in de Primera en kon het niet laten, voor mijn neefje zo'n grote box met stickers gehaald.quote:
Georgie had zonder dit debiele kwalificatiesysteem nooit het Ek behaald. Niveautje Luxemburgquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Georgië is één van de zwakste landen in mijn ogen. Die pipo van Napels heeft ook maar een matig seizoen.
FOK! zit vol met staatsgevaarlijke gekken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik zit me nu random af te vragen of ik 2 vrouwen zou verkrachten en er nog een paar zou aanranden voor 1,5 jaar in de bak. Want veel is dat niet. En er zijn natuurlijk nog een heleboel andere vrouwen die niets gezegd hebben en dat ook niet gaan doen.
Dat je jezelf random een hele slechte vraag stelt, betekent niet dat je het ook ooit gaat doen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FOK! zit vol met staatsgevaarlijke gekken.
Hopelijk steken de muggen je lek deze zomer.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar moest ik ook lang over nadenken.
Wellicht moet je aan @:dombo vragen wat hij invult en dan in tegenovergestelde volgorde.
Als je jezelf al zo'n vraag stelt heb je professionele hulp nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat je jezelf random een hele slechte vraag stelt, betekent niet dat je het ook ooit gaat doen natuurlijk
Waarom haat Gurney jou?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk steken de muggen je lek deze zomer.
Soms is het goed om jezelf een perverse vraag te stellen en dan ook volmondig "nee" van jezelf te horen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je jezelf al zo'n vraag stelt heb je professionele hulp nodig.
Ja dat viel mij ook op inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Hij loopt mij al maanden te framen.
Jij vindt dus mensen die zichzelf niet hoeven af te vragen of ze iemand zouden verkrachten voor anderhalf jaar cel raar?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Soms is het goed om jezelf een perverse vraag te stellen en dan ook volmondig "nee" van jezelf te horen.
Als je jezelf dat soort dingen níet afvraagt, vind ik je maar raar.
Ja, want als je jezelf dat niet afvraagt en daar geen nee op hoort, kan het je misschien zomaar eens overvallen. Soort gevalletje Jasper S.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij vindt dus mensen die zichzelf niet hoeven af te vragen of ze iemand zouden verkrachten voor anderhalf jaar cel raar?
Ehh. Ok, Pietje.quote:Oke JohnDDD.
Ze zou zich zorgen moeten maken over haar Nederlands. "zelf"quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Dit soort sujetten moet je echt met hun kut om een kanon vouwen.
Daar heb ik pilletjes voor. Kan ik iedereen aanbevelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Rodri, Morata en Eriksen.
@:maxi-mus
@:Coco
@:pisces29
Mijn hart sloeg even over
Mooi, hoelang zijn we van je verlost? Wat fijn, waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over anderhalf uur vakantiegenot.
Hij gaat naar Duitsland dat heeft hij echt al 100 keer verteldquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi, hoelang zijn we van je verlost? Wat fijn, waar gaat de reis naar toe?
Oh, wat leuk dat je het vraagt. Ik ga 2 EK wedstrijden van Nederland bezoeken!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi, hoelang zijn we van je verlost? Wat fijn, waar gaat de reis naar toe?
Erg tof.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, wat leuk dat je het vraagt. Ik ga 2 EK wedstrijden van Nederland bezoeken!
Fijn dat je interesse toont zegt, dat waardeer ik.
Je bent een goede en lieve moderator.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Dit soort sujetten moet je echt met hun kut om een kanon vouwen.
Eind goed, al goed.quote:Evy was daar nog niet van op de hoogte. Ze moet nog één jaar op Scalda en overweegt serieus om volgend jaar de extra lessen Engels te volgen.
Ik heb de KEV dubbel, de niet meegaande Hartman en een stadion die ik al heb.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Doe eens niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:53 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, want als je jezelf dat niet afvraagt en daar geen nee op hoort, kan het je misschien zomaar eens overvallen. Soort gevalletje Jasper S.
[..]
Ehh. Ok, Pietje.
Ik klikte met mijn worstenvingers 1x teveel. Een welverdiende like.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:17 schreef GGMM het volgende:
wtf
Ik ging dolenthousiast naar m'n post om de like te bekijken
Fijn dat je erbij bent, makker.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Wow dat zijn nog eens namen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn dat je erbij bent, makker.
Gakpo
DONNARUMMA
Coman
Ik snap ook niet waarom in dat topic elk woord ineens letterlijk wordt genomen, sinds wanneer is Fok! zo?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat je jezelf random een hele slechte vraag stelt, betekent niet dat je het ook ooit gaat doen natuurlijk
Veel plezier.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, wat leuk dat je het vraagt. Ik ga 2 EK wedstrijden van Nederland bezoeken!
Fijn dat je interesse toont zegt, dat waardeer ik.
Je bent een goede en lieve moderator.
oke dus is er bewijs dat dit is gebeurd? want je kan toch makkelijk dat hele gesprek opnemen? dan delen met de rest, dan weten de rechters precies wat voor acties de advocaten van Ali B proberen uit te halenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Er wordt stevig uitgedeeld.
Heb je misschien al een review voor Dune 1 en 2?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef GGMM het volgende:
Naast het feit dat het EK vanavond begint, begint maandag ook House of the Dragon
@:maxi-mus en ik zijn in onze nopjes
Nee, ik heb daar echt geen tijd voor gewoon (voor de films, m'n reviews heb ik vaak zo klaar)quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je misschien al een review voor Dune 1 en 2?
Juli is prima.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik heb daar echt geen tijd voor gewoon (voor de films, m'n reviews heb ik vaak zo klaar)
Ik ben weer druk met een examen ook. Misschien ergens in juli goed?
Zou Zendaya doen 7.5/10quote:Op vrijdag 14 juni 2024 19:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je misschien al een review voor Dune 1 en 2?
Het zijn mooie tijden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 18:37 schreef GGMM het volgende:
Naast het feit dat het EK vanavond begint, begint maandag ook House of the Dragon
@:maxi-mus en ik zijn in onze nopjes
Wat sneu en wat een ellende zegquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Slecht nieuws boys. Mijn ma moest vorige week geopereerd worden aan haar knie. Ze kreeg een prothese. 6 weken om te revalideren. Vanochtend glijdt ze uit in de badkamerNaar het ziekenhuis, fotootje gemaakt. Wat blijkt? Nu heeft ze haar bovenbeen gebroken precies op het punt waar die prothese was vast gemaakt. Daar komt nu 6 maanden revalidatie bij. Ze wordt hopelijk vandaag nog geopereerd.
Dat is ook zoiets. Haar prothese heeft ze in een privékliniek in Rotterdam gekregen. De arts die vanmorgen de foto's bekeek (Dordrecht) zei dat het doorgaans de bedoeling is dat de behandelend arts van de eerste operatie bij eventuele complicaties het stokje gelijkw eer overneemt. Maar zij werkt dus deels in die privékliniek en deels in Leiderdorp. Nu wordt mijn moeder dus naar Leiderdorp gereden. Dordrecht is 5 minuten rijden voor mij. Leiderdorp 40/45 minuten.
Geen beste zaterdag zo boys
Jeetje naar verhaal. Sterktequote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, even mijn beklag doen over deze waardeloze zaterdag so far.
Oh, jeetje. Alrijne, zeker..?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Slecht nieuws boys. Mijn ma moest vorige week geopereerd worden aan haar knie. Ze kreeg een prothese. 6 weken om te revalideren. Vanochtend glijdt ze uit in de badkamerNaar het ziekenhuis, fotootje gemaakt. Wat blijkt? Nu heeft ze haar bovenbeen gebroken precies op het punt waar die prothese was vast gemaakt. Daar komt nu 6 maanden revalidatie bij. Ze wordt hopelijk vandaag nog geopereerd.
Dat is ook zoiets. Haar prothese heeft ze in een privékliniek in Rotterdam gekregen. De arts die vanmorgen de foto's bekeek (Dordrecht) zei dat het doorgaans de bedoeling is dat de behandelend arts van de eerste operatie bij eventuele complicaties het stokje gelijkw eer overneemt. Maar zij werkt dus deels in die privékliniek en deels in Leiderdorp. Nu wordt mijn moeder dus naar Leiderdorp gereden. Dordrecht is 5 minuten rijden voor mij. Leiderdorp 40/45 minuten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme wat een kutnieuws man.. Sterkte makker.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef onlogisch het volgende:
@capuchon_jongen is ook modquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:50 schreef maxi-mus het volgende:
EK / [16-06 15:00] Polen - Nederland Groep D
@:coco graag reeksen.
Sterkte voor je moeder makkerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Sterkte voor je moeder.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Heb je dan ook zo’n gat in de stoel om te plassen?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Sterkte voor je moeder makker
Had ze niet zo’n douchestoel voor de invaliden? Die heb ik zelfs als boomer
Haai haaiquote:
Nee, wel zo’n toiletophoger. Genot welquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je dan ook zo’n gat in de stoel om te plassen?
Dan denk ik ook telkens als je roept dat je in de gym zit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoeveel flessen rose zitten er al in?
Toevallig ben ik daar nuquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan denk ik ook telkens als je roept dat je in de gym zit.
Sterkte!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Dit is niet leuk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Koerdische gehaktschotel + sache knoflooksaus.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe hamburgers (niet á la Stinho).
En sterkte @:onlogisch z'n moeke!
Wat een hoop aanstellerijquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Daar gaat je EK!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:02 schreef onlogisch het volgende:
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:34 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik kijk alleen voetbal voor de knappe mannen.
O leuk!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:34 schreef Yasmin__x het volgende:
Ik kijk alleen voetbal voor de knappe mannen.
Er zal ook weinig gestuukt worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:16 schreef Caland het volgende:
Morgen een hoop ziekmeldingen bij het asperges steken
quote:Op zondag 16 juni 2024 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Tadic
Ronaldo
VAN PERSIEGOD
In the pocket.
Hallo maat.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:15 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1093 5/6
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 889 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟨⬛🟨🟩⬛🟨
⬛🟩⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemiddag
Eigenlijk heel goed! Ik heb er enorm veel zin in vandaag en de tijden van een eindtoernooi vind ik altijd prachtig. En met jou?quote:
Ja, eens. Hetzelfde dus.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed! Ik heb er enorm veel zin in vandaag en de tijden van een eindtoernooi vind ik altijd prachtig. En met jou?
Heerlijk. Geniet er lekker van makker. En graag een recensie.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Hetzelfde dus.
En vandaag bij m'n vrienden moeder Nederland kijken én ik ben morgen vrij (ik had nog een dag van vorig jaar over die ik voor 30/06 moest opnemen) dus ik kan gelijk House of Dragon kijken maandag en het sporten wat ik vandaag niet kan doen morgen inhalen.
Wat een toptijd
Insgelijksquote:Op zondag 16 juni 2024 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk. Geniet er lekker van makker. En graag een recensie.
Hoeveel kiloquote:Op zondag 16 juni 2024 12:31 schreef Oriente het volgende:
Ik ben in Kroatiëgod aangekomenheerlijk man
Jij ook maatquote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Geniet ervan @:GGMM @:maxi-mus en @:oriente
Lekker O¸ujsko slempen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:31 schreef Oriente het volgende:
Ik ben in Kroatiëgod aangekomenheerlijk man
Morgen weer woordle, werkdagquote:Op zondag 16 juni 2024 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ook maat
Ervan uitgaande dat het Nederlands elftal je iets boeit, eigenlijk weet ik dat niet.
Maar anders succes met WoordleHij was niet makkelijk vandaag
Druk bij de glasbak van de Appie.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:16 schreef Caland het volgende:
Morgen een hoop ziekmeldingen bij het asperges steken
Die bakte er echt helemaal niks van. Toch had ik hem laten staan. Want ja, Wijnaldumquote:Op zondag 16 juni 2024 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woutgod. En ik vond de opvolger van Kroos toch ietwat minder dan de echte Kroos vrijdag.
Toen Wijnaldum erin kwam werd ik echt witheet. En dan ook daadwerkelijk constant rond de 16 van de tegenstander de spitsen in de weg lopen met zijn DiEpTelOopjes. Bij Gini stopt al het voetbal.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Die bakte er echt helemaal niks van. Toch had ik hem laten staan. Want ja, Wijnaldum![]()
![]()
En Woutje. Enorme idioot natuurlijk, maar wél een echte spits. Depay faalde hopeloos.
Sterkte, makker.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt boys.
Ze is inmiddels geopereerd maar zal waarschijnlijk wel naar een revalidatiecentrum moeten
Alrijne inderdaad @:Alaphilippe_ Mooi ziekenhuis.
Gecondoleerd maatquote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Zal weinig aanwezig zijn dit EK boys.
Schoonvader overleden
Sterkte lieverdquote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
@Lavenderr wenst je ook veel sterktequote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd makker. Sterktequote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd maat.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd makkerquote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd.......quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd ouwe reus.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd. Veel sterkte toegewenst.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Sterkte brother.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Dit zijn de betere anekdotes.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sterkte, makker.
In Alrijne ging ik een keer K-O voor de balie van de apotheek na mijn verstandskiezentrekkerij.
Sterkte!quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd maat.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Dit blijft mooi. Eversgodquote:Op maandag 17 juni 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
@:maxi-mus en @:caland vinden dit vast leuk
@:ggmm niet.
EversGod.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Edwin evers is vriend van de scquote:Op maandag 17 juni 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Hij is nu bij Godquote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Een zesje.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Gecondoleerd maatquote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Een of andere sloerie schoot een keer een muntstuk naar m'n kop daar toen ik liet merken geen behoefte te hebben om ergens mee naar binnen te gaan voor een drankje à 75 euro per consumptie.quote:
Bedankt voor deze anekdote.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een of andere sloerie schoot een keer een muntstuk naar m'n kop daar toen ik liet merken geen behoefte te hebben om ergens mee naar binnen te gaan voor een drankje à 75 euro per consumptie.
Pauper.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een of andere sloerie schoot een keer een muntstuk naar m'n kop daar toen ik liet merken geen behoefte te hebben om ergens mee naar binnen te gaan voor een drankje à 75 euro per consumptie.
Ik was er met militaire dienst. We lapten voor een boertje uit Overijssel. Toen ie geneukt had hezen we hem op de schouders. Hij vertelde dat ze zijn leuter wel groot vond.quote:
Link?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Mijn NWS-post had iets van 25 likes. Is ie verwijderd
Dan moet je naar het crewforum gaan en niet hier janken als een huilbaby.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zonde maat, erg jammer.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Mijn tekening op Tiktok (quote:Op maandag 17 juni 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Goede keuze geweest om over te stappen op het tekenen van naakte vrouwen. Dat trekt altijd publiek.quote:
Een tekening van trutje Frenkie dan weer niet.quote:Op maandag 17 juni 2024 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Goede keuze geweest om over te stappen op het tekenen van naakte vrouwen. Dat trekt altijd publiek.
Wordt een lekkere pizza in een restaurantje hiero.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
Geniet ervan zeg.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wordt een lekkere pizza in een restaurantje hiero.
Ik zal het melden!quote:Op maandag 17 juni 2024 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geniet ervan zeg.
Ik ben straks heel erg benieuwd wat er op je pizza zat.
quote:Op maandag 17 juni 2024 15:44 schreef alpeko het volgende:
Vakantie zit er op. We gaan Woordle spelen.
Woordle 1094 2/6
🟨🟨🟨⬜🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 890 6/6
⬜⬜⬜⬜🟨⬜
🟩🟩⬜⬜⬜⬜
🟩🟩⬜⬜⬜🟩
🟩🟩⬜⬜🟨⬜
🟩🟩⬜⬜🟨🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Waar doelde je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kim is echt een lewd juffiequote:Op maandag 17 juni 2024 16:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:mortaxx heeft tegen mij gezegd dat hij op Tiktok spannende DMs krijgt
Vanmiddag m'n drie wekelijkse maaltijden besteld. Ook krieltjes met zalm. Net andijviestampot met gehaktballen en spekjes.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ach, kijk eens in de Abo-SC.quote:
Nooit en te nimmer nooit.quote:
Wtfquote:
Leuke cumbekquote:Op maandag 17 juni 2024 17:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat zal niet door jou komen haha
Klopt, ik ben zo'n beetje de enige die daar post.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan ik niet zien, klinkt ook een beetje als een inteeltclubje
Dat heet een bukkake.quote:
Fijn om te horen, monologen zijn echt jouw dingquote:Op maandag 17 juni 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben zo'n beetje de enige die daar post.
Ik ben niet gek zei Tsjechow.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Fijn om te horen, monologen zijn echt jouw ding
Verstandige keuze maat.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
KBR (Kip Brocolli Rijst) bijvoorbeeldquote:
geen pizzaquote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KBR (Kip Brocolli Rijst) bijvoorbeeldNu is het Kip Boontjes en Rijst.
Spaghetti (zonder gore plakken kaas @:Drizzt)
Pasta pesto met kip
AVG
je moet toch ook af en toe van het leven genietenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik geen respect heb voor mijn lichaam ofzo
Een vrouw vindenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moet toch ook af en toe van het leven genieten
je karakter is zo fucked up dat je ook met heel veel spieren geen leuke vrouw ga vinden hoor
Koekoekquote:Op maandag 17 juni 2024 18:49 schreef Tjacka het volgende:
je karakter is zo fucked up dat je ook met heel veel spieren geen leuke vrouw ga vinden hoor
Een man danquote:Op maandag 17 juni 2024 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een vrouw vinden
Waar héb jij het over
hi ha hoquote:Op maandag 17 juni 2024 19:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een man dan
sorry, ik ben nog vrij traditioneel daar in, maar accepteer hoe je bent
Heftig. Sterkte. Mijn moeke gaat ook niet goed. Het leven kan onrechtvaardig zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is er ook slecht nieuws boys.Mijn ma moet wéér geopereerd worden. Ze houdt veel vocht vast (hier zijn hele goede grappen over te maken @:Caland) dus ze kreeg een CT-scan. Er 'is iets achter gebleven tijdens de operatie'. Meer info dan dat heb ik niet. Wtf? Iets achter gebleven tijdens de operatie? Hoe dan?
Arme vrouw moet nu weer onder het mes
3e keer in 2 weken.
Sterkte vriendquote:Op maandag 17 juni 2024 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is er ook slecht nieuws boys.Mijn ma moet wéér geopereerd worden. Ze houdt veel vocht vast (hier zijn hele goede grappen over te maken @:Caland) dus ze kreeg een CT-scan. Er 'is iets achter gebleven tijdens de operatie'. Meer info dan dat heb ik niet. Wtf? Iets achter gebleven tijdens de operatie? Hoe dan?
3e keer in 2 weken.
Sterkte makker.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:09 schreef onlogisch het volgende:
3e keer in 2 weken.
Stukje gewricht? Waardeloos. In Murica had je nu een miljoenenclaim in kunnen dienen maat.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:09 schreef onlogisch het volgende:
3e keer in 2 weken.
Ja, dat hoop ik maar. Anders procederen we ze kapot. HELEMAAL KAPOTquote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje gewricht? Waardeloos. In Murica had je nu een miljoenenclaim in kunnen dienen maat.
Misschien kan @KingRoland je in contact brengen met de Rocky Balboa van de ZuidAs.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik maar. Anders procederen we ze kapot. HELEMAAL KAPOT
Heb die gozer nog nooit gezienquote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien kan @:KingRoland je in contact brengen met de Rocky Balboa van de ZuidAs.
Wat een gekut zegquote:Op maandag 17 juni 2024 19:09 schreef onlogisch het volgende:
3e keer in 2 weken.
Had ik maar zo'n godenlichaam. Goeiemorgen en tot later. Waarschijnlijk morgen. Ziekjes en weer vocht in enkel/voet.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik geen respect heb voor mijn lichaam ofzo
Je hoeft geen godenlichaam te hebben makker, een ruggengraat is voldoende.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n godenlichaam. Goeiemorgen en tot later. Waarschijnlijk morgen. Ziekjes en weer vocht in enkel/voet.
Doe je daar een half uur over?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar even een boerenomelet klaarmaken zodat ik om 12 uur kan meedoen aan de lunch.
Recept voor 1 persoonquote:
Mijn likes in NWS werden weggemoffeld door modsquote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch krijgt wat likes van wat huisvrouwen.
Forumbeest
Dat lijkt mij ook de doelgroep waar hij op moet mikken tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 12:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Moderator onlogisch krijgt wat likes van wat huisvrouwen.
Forumbeest
Ranzige vetklep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag een pic van de rotspartij van je vriendin.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:09 schreef Scrummie het volgende:
Hier was ik twee weken geleden alweer boys.
[ afbeelding ]
USA genot
Zie DM.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Graag een pic van de rotspartij van je vriendin.
quote:Op dinsdag 18 juni 2024 15:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zie DM.Bedankt. Ze lijken wel wat op die van @CharzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met slagroom hoop ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |