EversGod.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
@:maxi-mus en @:caland vinden dit vast leuk
@:ggmm niet.
quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Zal weinig aanwezig zijn dit EK boys.
Schoonvader overleden
Edwin evers is vriend van de scquote:Op maandag 17 juni 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Hij is nu bij Godquote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Een zesje.quote:Op maandag 17 juni 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Gecondoleerd maatquote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Een of andere sloerie schoot een keer een muntstuk naar m'n kop daar toen ik liet merken geen behoefte te hebben om ergens mee naar binnen te gaan voor een drankje 75 euro per consumptie.quote:
Bedankt voor deze anekdote.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een of andere sloerie schoot een keer een muntstuk naar m'n kop daar toen ik liet merken geen behoefte te hebben om ergens mee naar binnen te gaan voor een drankje 75 euro per consumptie.
Pauper.quote:Op maandag 17 juni 2024 11:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Een of andere sloerie schoot een keer een muntstuk naar m'n kop daar toen ik liet merken geen behoefte te hebben om ergens mee naar binnen te gaan voor een drankje 75 euro per consumptie.
Ik was er met militaire dienst. We lapten voor een boertje uit Overijssel. Toen ie geneukt had hezen we hem op de schouders. Hij vertelde dat ze zijn leuter wel groot vond.quote:
Link?quote:Op maandag 17 juni 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Mijn NWS-post had iets van 25 likes. Is ie verwijderd
Dan moet je naar het crewforum gaan en niet hier janken als een huilbaby.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Mijn NWS-post had iets van 25 likes. Is ie verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |