Die bakte er echt helemaal niks van. Toch had ik hem laten staan. Want ja, Wijnaldumquote:Op zondag 16 juni 2024 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woutgod. En ik vond de opvolger van Kroos toch ietwat minder dan de echte Kroos vrijdag.
Toen Wijnaldum erin kwam werd ik echt witheet. En dan ook daadwerkelijk constant rond de 16 van de tegenstander de spitsen in de weg lopen met zijn DiEpTelOopjes. Bij Gini stopt al het voetbal.quote:Op zondag 16 juni 2024 20:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Die bakte er echt helemaal niks van. Toch had ik hem laten staan. Want ja, Wijnaldum![]()
![]()
En Woutje. Enorme idioot natuurlijk, maar wél een echte spits. Depay faalde hopeloos.
Sterkte, makker.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:03 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt boys.
Ze is inmiddels geopereerd maar zal waarschijnlijk wel naar een revalidatiecentrum moeten
Alrijne inderdaad @:Alaphilippe_ Mooi ziekenhuis.
Gecondoleerd maatquote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Zal weinig aanwezig zijn dit EK boys.
Schoonvader overleden
Sterkte lieverdquote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
@Lavenderr wenst je ook veel sterktequote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd makker. Sterktequote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd maat.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd makkerquote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd.......quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd ouwe reus.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd. Veel sterkte toegewenst.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Sterkte brother.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Dit zijn de betere anekdotes.quote:Op zondag 16 juni 2024 22:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Sterkte, makker.
In Alrijne ging ik een keer K-O voor de balie van de apotheek na mijn verstandskiezentrekkerij.
Sterkte!quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Gecondoleerd maat.quote:Op zondag 16 juni 2024 21:59 schreef Bezsen het volgende:
Schoonvader overleden
Dit blijft mooi. Eversgodquote:Op maandag 17 juni 2024 09:21 schreef Wereldgozer het volgende:
@:maxi-mus en @:caland vinden dit vast leuk
@:ggmm niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |