Er zal ook weinig gestuukt worden.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:16 schreef Caland het volgende:
Morgen een hoop ziekmeldingen bij het asperges steken
quote:Op zondag 16 juni 2024 11:30 schreef Pisces29 het volgende:
Tadic
Ronaldo
VAN PERSIEGOD
In the pocket.
Hallo maat.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:15 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1093 5/6
⬛🟩🟨⬛⬛
⬛⬛⬛⬛🟨
🟨⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟩⬛🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 889 5/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟨⬛🟨🟩⬛🟨
⬛🟩⬛🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk
Goedemiddag
Eigenlijk heel goed! Ik heb er enorm veel zin in vandaag en de tijden van een eindtoernooi vind ik altijd prachtig. En met jou?quote:
Ja, eens. Hetzelfde dus.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eigenlijk heel goed! Ik heb er enorm veel zin in vandaag en de tijden van een eindtoernooi vind ik altijd prachtig. En met jou?
Heerlijk. Geniet er lekker van makker. En graag een recensie.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, eens. Hetzelfde dus.
En vandaag bij m'n vrienden moeder Nederland kijken én ik ben morgen vrij (ik had nog een dag van vorig jaar over die ik voor 30/06 moest opnemen) dus ik kan gelijk House of Dragon kijken maandag en het sporten wat ik vandaag niet kan doen morgen inhalen.
Wat een toptijd
Insgelijksquote:Op zondag 16 juni 2024 12:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerlijk. Geniet er lekker van makker. En graag een recensie.
Hoeveel kiloquote:Op zondag 16 juni 2024 12:31 schreef Oriente het volgende:
Ik ben in Kroatiëgod aangekomenheerlijk man
Jij ook maatquote:Op zondag 16 juni 2024 12:33 schreef Scrummie het volgende:
Geniet ervan @:GGMM @:maxi-mus en @:oriente
Lekker Oļujsko slempen.quote:Op zondag 16 juni 2024 12:31 schreef Oriente het volgende:
Ik ben in Kroatiëgod aangekomenheerlijk man
Morgen weer woordle, werkdagquote:Op zondag 16 juni 2024 12:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ook maat
Ervan uitgaande dat het Nederlands elftal je iets boeit, eigenlijk weet ik dat niet.
Maar anders succes met WoordleHij was niet makkelijk vandaag
Druk bij de glasbak van de Appie.quote:Op zondag 16 juni 2024 10:16 schreef Caland het volgende:
Morgen een hoop ziekmeldingen bij het asperges steken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |