Sterkte makker.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is er ook slecht nieuws boys.Mijn ma moet wéér geopereerd worden. Ze houdt veel vocht vast (hier zijn hele goede grappen over te maken @:Caland) dus ze kreeg een CT-scan. Er 'is iets achter gebleven tijdens de operatie'. Meer info dan dat heb ik niet. Wtf? Iets achter gebleven tijdens de operatie? Hoe dan?
Arme vrouw moet nu weer onder het mes
3e keer in 2 weken.
Stukje gewricht? Waardeloos. In Murica had je nu een miljoenenclaim in kunnen dienen maat.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is er ook slecht nieuws boys.Mijn ma moet wéér geopereerd worden. Ze houdt veel vocht vast (hier zijn hele goede grappen over te maken @:Caland) dus ze kreeg een CT-scan. Er 'is iets achter gebleven tijdens de operatie'. Meer info dan dat heb ik niet. Wtf? Iets achter gebleven tijdens de operatie? Hoe dan?
3e keer in 2 weken.
Ja, dat hoop ik maar. Anders procederen we ze kapot. HELEMAAL KAPOTquote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Stukje gewricht? Waardeloos. In Murica had je nu een miljoenenclaim in kunnen dienen maat.
Misschien kan @KingRoland je in contact brengen met de Rocky Balboa van de ZuidAs.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, dat hoop ik maar. Anders procederen we ze kapot. HELEMAAL KAPOT
Heb die gozer nog nooit gezienquote:Op dinsdag 18 juni 2024 08:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Misschien kan @:KingRoland je in contact brengen met de Rocky Balboa van de ZuidAs.
Wat een gekut zegquote:Op maandag 17 juni 2024 19:09 schreef onlogisch het volgende:
3e keer in 2 weken.
Had ik maar zo'n godenlichaam. Goeiemorgen en tot later. Waarschijnlijk morgen. Ziekjes en weer vocht in enkel/voet.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik geen respect heb voor mijn lichaam ofzo
Je hoeft geen godenlichaam te hebben makker, een ruggengraat is voldoende.quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik maar zo'n godenlichaam. Goeiemorgen en tot later. Waarschijnlijk morgen. Ziekjes en weer vocht in enkel/voet.
Doe je daar een half uur over?quote:Op dinsdag 18 juni 2024 11:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga maar even een boerenomelet klaarmaken zodat ik om 12 uur kan meedoen aan de lunch.
Recept voor 1 persoonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |