Wtfquote:
Leuke cumbekquote:Op maandag 17 juni 2024 17:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dat zal niet door jou komen haha
Klopt, ik ben zo'n beetje de enige die daar post.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:58 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Kan ik niet zien, klinkt ook een beetje als een inteeltclubje
Dat heet een bukkake.quote:
Fijn om te horen, monologen zijn echt jouw dingquote:Op maandag 17 juni 2024 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, ik ben zo'n beetje de enige die daar post.
Ik ben niet gek zei Tsjechow.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:01 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Fijn om te horen, monologen zijn echt jouw ding
Verstandige keuze maat.quote:Op maandag 17 juni 2024 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
KBR (Kip Brocolli Rijst) bijvoorbeeldquote:
geen pizzaquote:Op maandag 17 juni 2024 18:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
KBR (Kip Brocolli Rijst) bijvoorbeeldNu is het Kip Boontjes en Rijst.
Spaghetti (zonder gore plakken kaas @:Drizzt)
Pasta pesto met kip
AVG
je moet toch ook af en toe van het leven genietenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik geen respect heb voor mijn lichaam ofzo
Een vrouw vindenquote:Op maandag 17 juni 2024 18:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je moet toch ook af en toe van het leven genieten
je karakter is zo fucked up dat je ook met heel veel spieren geen leuke vrouw ga vinden hoor
Koekoekquote:Op maandag 17 juni 2024 18:49 schreef Tjacka het volgende:
je karakter is zo fucked up dat je ook met heel veel spieren geen leuke vrouw ga vinden hoor
Een man danquote:Op maandag 17 juni 2024 18:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een vrouw vinden
Waar héb jij het over
hi ha hoquote:Op maandag 17 juni 2024 19:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een man dan
sorry, ik ben nog vrij traditioneel daar in, maar accepteer hoe je bent
Heftig. Sterkte. Mijn moeke gaat ook niet goed. Het leven kan onrechtvaardig zijn.quote:Op maandag 17 juni 2024 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is er ook slecht nieuws boys.Mijn ma moet wéér geopereerd worden. Ze houdt veel vocht vast (hier zijn hele goede grappen over te maken @:Caland) dus ze kreeg een CT-scan. Er 'is iets achter gebleven tijdens de operatie'. Meer info dan dat heb ik niet. Wtf? Iets achter gebleven tijdens de operatie? Hoe dan?
Arme vrouw moet nu weer onder het mes
3e keer in 2 weken.
Sterkte vriendquote:Op maandag 17 juni 2024 19:09 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen is er ook slecht nieuws boys.Mijn ma moet wéér geopereerd worden. Ze houdt veel vocht vast (hier zijn hele goede grappen over te maken @:Caland) dus ze kreeg een CT-scan. Er 'is iets achter gebleven tijdens de operatie'. Meer info dan dat heb ik niet. Wtf? Iets achter gebleven tijdens de operatie? Hoe dan?
Arme vrouw moet nu weer onder het mes
3e keer in 2 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |