Zal ik doen old giant.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een mooi nieuws makker!![]()
Doe haar de greetings from your friends from forum fok!
Hopelijk krijgen we als ze in NL is wél foto's van jullie (terwijl jullie een ijsje zitten te eten)quote:
Vieze pervert.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we als ze in NL is wél foto's van jullie (terwijl jullie een ijsje zitten te eten)
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we als ze in NL is wél foto's van jullie (terwijl jullie een ijsje zitten te eten)
Ze zou meereizen vanuit de US.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze haar winterjas meegenomen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Alleen is ze al twee dagen in NL. Nog geen ijsje gehad.
Raar verhaalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik hoop dat WE zondag ook even twee keer kort die Polen penetreren.
Daar moest ik ook lang over nadenken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
Geen flauw idee hoe ik poule F moet invullen behalve de winnaar
Gooi tips
20 jaar rampeneren met andere vrouwen.quote:
Dat is dan iets te laatquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Boys
Ik ben vanaf nu VOLLEDIG gevaccineerd tegen dengue
Een klap in het gezicht voor de tijgermuggen.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vaccineren heeft enkel zin als je het al een keer hebt gehad.
Lampenstad ? Ik woon bij Philips om de hoek.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had net een hele opsomming klaar. Beetje Ted Baker, lampenstad, koken, loafers, padellen, Fratelli d'Italia, maar het blijkt niet nodig.
De grondlegger van Philips kreeg geen vergunning van de "gemeente" Zaltbommel. Anders was ik nu voor PSV geweest.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Breda dan heh. Eindhoven ben ik enkel geweest voor de luchthaven en wat zakelijke afspraken bij een klant.
Dus de grap van @Caland slaat nergens op?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vaccineren heeft enkel zin als je het al een keer hebt gehad.
Vroeg de arts-assistente laatst door de telefoon. Hoe ze m'n naam moest schrijven. Ik adviseerde een pen te gebruiken. Mijn hulp in de huishouding moest lachen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
Geen flauw idee hoe ik poule F moet invullen behalve de winnaar
Gooi tips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |