We leven in een vrij land makker. Al hou ik wel van eieren, zowel gekookt, gebakken als roerei.quote:
2000 kcalquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoeveel calorieën bevat een ei? Een ei (60 g) levert ongeveer 90 kcal. Dat is nog geen 5% van de totaal aanbevolen hoeveelheid calorieën per dag (gemiddeld zo'n 2000 kcal).
quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom valt onlogisch dus niet af.
Ik laat hem dan niet kapot vallen, door het hitteverschil breekt hij gewoon open.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe lang kook jij je ei? (als je hem niet kapot laat vallen)
Biggetje.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:30 schreef Coco het volgende:
Ik heb trouwens nieuwe chips gekocht: Croky explosions hot & spicy sriracha
@:KingRoland
quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch gevraagd en daar heb je niet op gereageerd
Wat loop je nou te zeiken. Je lijkt Tong wel.
Zekerquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geldt donderdagavond voor jou als weekend wanneer je vrijdag vrij bent?
Zelfs ik heb deze laten staan bij de Lidl.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:30 schreef Coco het volgende:
Vond je ze vies dan?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb deze laten staan bij de Lidl.
Ik zo'n megapack paprikachips.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:30 schreef Coco het volgende:
Heb jij uberhaupt een leven?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:46 schreef GGMM het volgende:
Als je als volwassen man chips eet moet je eens serieus gaan nadenken over je leven
Toen had hij chipsvingersquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:53 schreef Coco het volgende:
@:3rr0r ter voorbereiding op het EK kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Moest lachen.
Misschien als Ajax weer gaat knallen, hopelijk komt hij dan terug.quote:
Bij God nu Insoquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Denk inmiddels gestorven oude strijdmakker
Ik doe niet mee voorlopig, ga zondag naar Kroatiëgodquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen.
Lekker. Waar in Kroatië?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik doe niet mee voorlopig, ga zondag naar Kroatiëgod
Net als m'n Abo dat eerdaags afloopt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Denk inmiddels gestorven oude strijdmakker
Jos gaat ook niet vrijuitquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als m'n Abo dat eerdaags afloopt.
Het bedelen is weer begonnenquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als m'n Abo dat eerdaags afloopt.
Ik ken iemand die Kroatisch isquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik doe niet mee voorlopig, ga zondag naar Kroatiëgod
quote:
Kut, had ik nou maar eerder afgeslotenquote:
Boh lekker Kroatië genot. Ga ook zeker naar Sibenik of Trogir, of een toertje naar een van de eilanden, Viş ofzo.quote:
ZmrnjaGODquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Boh lekker Kroatië genot. Ga ook zeker naar Sibenik of Trogir, of een toertje naar een van de eilanden, Viş ofzo.
En natuurlijk Nacionalni park Krka
.
Trogir zal wel lukken zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Boh lekker Kroatië genot. Ga ook zeker naar Sibenik of Trogir, of een toertje naar een van de eilanden, Viş ofzo.
En natuurlijk Nacionalni park Krka
.
Dan kan je ook naar het eiland Bracquote:
Tot zover de romance tussen Els en GGMM.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:06 schreef onlogisch het volgende:
Likes zijn tegenwoordig privé op Twitter.
#Musked
Gelukkig heeft hij het screenshot van Nicki nogquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tot zover de romance tussen Els en GGMM.
Tijd om dat hele twitter eraf te kankeren dus.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:06 schreef onlogisch het volgende:
#Musked
Dat zal Diederik Samsom fijn vindenquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:06 schreef onlogisch het volgende:
#Musked
Nee zwart altijdquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Succes met je gesprek zo
Drinkt je manager ook koffie wit?
quote:
Wat een support.quote:
Dit zeg je heel mooi, maat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we hier elkaar een hart onder de riem kunnen steken zullen we dat niet nalaten MAKKER.
Brac gaan we zeker heen. En Hvar, Vis.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kan je ook naar het eiland Brac(daar gingen mijn maat en ik naar toe toen we brak waren, dat vonden we erg lollig)
Krka zal je sowieso wel heen gaan maar Sibenik is absoluut het bezoek waard, is een veel mooiere stad dan Split.
Nou ik wens je veel succesquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Een groot gedeelte van de pooltjes ingevuld.
Ik heb er zo'n zin in jongens.
Ik moet nog even mijn eigen pooltje invullen(die waar Wim Hordijk aan mee gaat doen).quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Bij mij gaan bijna al mijn pooltjes via Scorito dus dan is het allemaal gedoe om het allemaal iets anders in te vullenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik doe ook altijd grotendeels hetzelfde omdat ik het lastig vind om 'tegen mijn gevoel' in te gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij gaan bijna al mijn pooltjes via Scorito dus dan is het allemaal gedoe om het allemaal iets anders in te vullen
Bozeniek bij Slowakije in de spits.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet nog even mijn eigen pooltje invullen(die waar Wim Hordijk aan mee gaat doen).
Verder doe ik natuurlijk mee op DEN FOKS met die van jou.
En ook in DE APP hebben we een pool. Morgen begint al dat spektakel eindelijk. Slovenië - Servië
Nu al zo'n zin in.
We vinden het wel fijn dat je nu weer hier bent maat. @GGMM ook, ook al schittert hij in afwezigheid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Alleen op werk en op FOK! een poule. Gelukkig maar, want in meer heb ik echt geen zin.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We vinden het wel fijn dat je nu weer hier bent maat. @:GGMM ook, ook al schittert hij in afwezigheid.
Ik wilde een Slowakijkeshirt kopen met SauerGod maar dat shirt is nergens te krijgen en ze hebben als enige land een standaard lelijk templatequote:Op donderdag 13 juni 2024 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bozeniek bij Slowakije in de spits.Schijnt het overigens vrij aardig te doen.
Morgen al. Wtfquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet nog even mijn eigen pooltje invullen(die waar Wim Hordijk aan mee gaat doen).
Verder doe ik natuurlijk mee op DEN FOKS met die van jou.
En ook in DE APP hebben we een pool. Morgen begint al dat spektakel eindelijk. Slovenië - Servië
Nu al zo'n zin in.
Ik heb mij ook nog even aangemeld maatquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Erg leuk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb mij ook nog even aangemeld maat
Ik zie er veel users tussen staan die hier niet meer komen, zoals Lenny of NSBer Wuppie. Zitten die er nog in van een vorig eindtoernooi of zijn ze het echt maar zijn ze gewoon te schijterig om hier mee te posten?quote:
Nee ik had eigenlijk iedereen van te voren even moeten verwijderen. Doe ik wel tijdens het toernooi als ze niks invullen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zie er veel users tussen staan die hier niet meer komen, zoals Lenny of NSBer Wuppie. Zitten die er nog in van een vorig eindtoernooi of zijn ze het echt maar zijn ze gewoon te schijterig om hier mee te posten?
Ik heb de popcorn allang klaar makker.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit gaat zo'n waanzinnige topshow worden.
De voorpret is al geweldig. Gisteren zo genoten van Mona Keijzer en Caroline. Steeds achter Wilders staan als die werd geïnterviewd. Daarna als wethouder Hekking 20 keer :"Daar kan ik of mag ik niks over zeggen."quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Alle users in POL die nu een hartaanval krijgenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Ik kan het ze aanraden. Daarna kan het alleen maar beter gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alle users in POL die nu een hartaanval krijgen
Dit kabinet gaat het begrip afgang een nieuwe dimensie geven.quote:Op donderdag 13 juni 2024 12:11 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Alle users in POL die nu een hartaanval krijgen
Copium
Ik hoop hetquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit kabinet gaat het begrip afgang een nieuwe dimensie geven.
Fopkabinet
quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Okquote:Op donderdag 13 juni 2024 12:46 schreef tong80 het volgende:
Zuiderwijn beschuldigt Bernard van pedofilie.En Trix en Lex.
Je bent stoerquote:
Hoe kom je daar nou weer bij? Hij is een forum admin van een internetforum. Meestal zijn dat hele treurige figuren in het echt.quote:
Klopt. Ze zuigen heet dat in de volksmond.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij? Hij is een forum admin van een internetforum. Meestal zijn dat hele treurige figuren in het echt.
Denk dat je echt de griep hebt te pakken maatquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet zeggen dat de EK koorts elke minuut stijgende is. Een maand lang voetbalgenot.
Ik neem zo een lekkere oranje tompouce die mijn moeder voor mij heeft meegenomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Denk dat je echt de griep hebt te pakken maat
Lekker uitrusten
Geniet er lekker van!quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem zo een lekkere oranje tompouce die mijn moeder voor mij heeft meegenomen.
Walgelijk biggetje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem zo een lekkere oranje tompouce die mijn moeder voor mij heeft meegenomen.
Je moeder is lief zegquote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eens maat. Gelukkig was het geen crompouce al zullen ze dat nog niet hebben in die contreien.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moeder is lief zeg
Laat het je smaken!
Jazeker wel, die heeft ze al eens meegenomen. Mijn moeder werkt namelijk in een bakkerij.quote:Op donderdag 13 juni 2024 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens maat. Gelukkig was het geen crompouce al zullen ze dat nog niet hebben in die contreien.
Pics van je moeder oranje tompoucequote:Op donderdag 13 juni 2024 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welkquote:Op donderdag 13 juni 2024 14:24 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 weken krijg ik een nieuwe auto boys
Wat vulgair.quote:
Het hoeven niet per se foto's van je rieten te zijnquote:
AvocadoGodenquote:
Ik heb vandaag weer een zoveelste doos met gebak en broodjes naar m’n aannemers gebracht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het hoeven niet per se foto's van je rieten te zijn
Misschien heb je wel iets interessants te vertellen
@Mortaxx is dit waarquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
even geen mycroft
maar ik drink bijna niet meer
plaatelijke???????quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen zin om te koken en het is ook schoteldag bij de plaatelijke Turk.
Eten besteld dus.
jemig nu sta ik echt voor paalquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach ben ik de s vergeten te typen.
En wat heeft Dirk hiermee te maken?
Heel sterk. Plusje!quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer een zoveelste doos met gebak en broodjes naar m’n aannemers gebracht.
Niks van geproefd, hopelijk scoor ik nu een like.
Nieuw (oud) huis, 7 weken aan het verbouwen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heel sterk. Plusje!
Je aannemers? Groot project?
Ik 2 maanden nu droog. Alleen azijn op z'n tijd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
even geen mycroft
maar ik drink bijna niet meer
Dat kan ik dus niet meer. Dan gaan de remmen los.quote:
ja bij mij ook 1 dagquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet meer. Dan gaan de remmen los.
Ik kan trouwens helemaal niet drinken. Slik Antabus. Als je dan wel drinkt wordt je zeker doodziek.quote:
Ik mag met de TT weer volgas. Hopelijk is het een vrolijke dronk anders word het een zwaar weekend met dat tokkievolkquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan trouwens helemaal niet drinken. Slik Antabus. Als je dan wel drinkt wordt je zeker doodziek.
Spannend. Gefeliciteerd en succes komende weken en daarna genieten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nieuw (oud) huis, 7 weken aan het verbouwen.
let je wel op je bloeddruk tong je bent niet meer de jongste hequote:Op donderdag 13 juni 2024 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik 2 maanden nu droog. Alleen azijn op z'n tijd.
Eeuwig 80.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
let je wel op je bloeddruk tong je bent niet meer de jongste he
Korte tijd. Niet heftig.quote:
Ook een goed punt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap dat wel, erger kan het toch niet
Weer een gesneuvelde. Marcuszower.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dat postte ik al.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een goed punt.
Wat kan je nu nog redden
Gewoon weer herpakken, Tong.quote:
Het gezonde leven.quote:
Precies. Ben soms gewoon te open. Terugval is normaal. Was kort. Nu weer rust.quote:
Drinken natuurlijk. Het is even slikken, maar een paar glazen azijn per dag doen wonderen.quote:
Hij heeft al 3 keer op me gereageerdquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM probeert keer op keer krampachtig een reactie van @:tong80 uit te lokken.
En faalt.
Hij helpt me gewoon met het postopkrikken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM probeert keer op keer krampachtig een reactie van @:tong80 uit te lokken.
En faalt.
Eigenlijk is het een lieve jongen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij helpt me gewoon met het postopkrikken.
Dat zeg ik. Het kan zelfs zijdelings.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft al 3 keer op me gereageerd
Dombo
Zeker, een goed hart. Kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een lieve jongen.
Iedereen mag er zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker, een goed hart. Kan ik niet zeggen.
Ook niet oogluikend. Dit was een briljante woordspeling.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Hermien is gewoon een standaard drinker, moet je niet zo kinderachtig over doen.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik geen loser ben. Ben de grootste faalhaas op FOK!quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef GGMM het volgende:
En verder probeer ik niets, ik vind je oprecht een loser als je niet van de drank af kan blijven. Zeker als je weet wat het je gebracht heeft.
Akkoord.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik geen loser ben. Ben de grootste faalhaas op FOK!
Oei niet goed vriendquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik 2 maanden nu droog. Alleen azijn op z'n tijd.
Daarom is dit m'n omslagfoto op Facebook.....Ja ik zit nog op FB. Ben een trotsequote:Op donderdag 13 juni 2024 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedereen mag er zijn.
Zelfs Depay met een wit bandje.
Zeker. Het is gebeurd. En nu weer gaan met die banaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oei niet goed vriend
Goed dat je weer gestopt bent
Knap. Het blijft altijd loeren. Daarom Antabus.quote:
Heb hem net op Facebook geplaatst en 30 seconden later is-ie verwijderd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De satire wordt ingehaald door de actualiteit
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nieuw (oud) huis, 7 weken aan het verbouwen.
Dit is vrij droge info.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat leuk. Wat laten jullie allemaal doen?
Wij in totaal acht weken. Leuk, maar ook vermoeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
ik drink wat vaker spa rood en softdrinks coca cola (zero natuurlijk)quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is vrij droge info.
Komt het op RTL4 met John?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laarzen, ga je die daarna direct showen in de Reguliersdwars?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:01 schreef tong80 het volgende:
Morgenochtend nieuwe schoenen/laarzen kopen met vriendin. Is net als met een nieuwe bril, vrouwen zien beter wat mooi of lelijk is. Of wat echt niet kan. Trusten. Zin in EK. Oeps, toch voetbal in de SC.......
Liep daar gisteren nog langs om naar Rembrandtplein te komenquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laarzen, ga je die daarna direct showen in de Reguliersdwars?
Was er nog plek voor je tussen alle toeristen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Liep daar gisteren nog langs om naar Rembrandtplein te komen
Naja met moeite hoorquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was er nog plek voor je tussen alle toeristen?
Wat vind je van Lacoste sneakers? @alpeko is er fan van.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:01 schreef tong80 het volgende:
Morgenochtend nieuwe schoenen/laarzen kopen met vriendin. Is net als met een nieuwe bril, vrouwen zien beter wat mooi of lelijk is. Of wat echt niet kan. Trusten. Zin in EK. Oeps, toch voetbal in de SC.......
Dat begrijp je wel beter hequote:Op donderdag 13 juni 2024 21:36 schreef KingRoland het volgende:
ik ga naar het jeugdjournaal kijken
heb het journaal gemist
Ik heb denk ik 1x Lacoste sneakers gekocht. Prima voor op de tennisbaan. Smetteloos wit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind je van Lacoste sneakers? @:alpeko is er fan van.
jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat begrijp je wel beter he
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is vrij droge info.
Succes nog evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoorloos volgende week op tv.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:18 schreef Zoon_John het volgende:
Bah blij ei wat een burgerlijke kut uitdrukking
Waarom zou ikquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laarzen, ga je die daarna direct showen in de Reguliersdwars?
Rainer Bonhoff gaf de pass op Gerd Müller in de WK-finale 74, waaruit Müller scoorde. Beetje wrang want Bonhoff was een halve Nederlander, één van z'n ouders was Nederlands. Hij had dus ook voor Nederland mogen uitkomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:00 schreef KingRoland het volgende:
We hopen dat @:tong80 wat leuke anekdotes tevoorschijn haalt morgen wanneer het EK begint.
Uitgerekend tegen Duitsland, Herman.
Ik vind daar niks van. Geen idee wie alpeko isquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind je van Lacoste sneakers? @:alpeko is er fan van.
Wel elektrisch poetsen hèquote:Op vrijdag 14 juni 2024 04:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind daar niks van. Geen idee wie alpeko isIk heb niks met merken. Gisteren tandpasta en deodorant van het Kruidvat gekocht. Kosten samen 2 euro. Net als de shampoo van de Aldi, zal later blijken dat die als beste uit de test van de consumentenbond komt.
Zeker. Wilde ik eerst niet aan, maar isquote:
Lekker is dat! Kun jij me helpen mijn naamsbekendheid te vergroten @Pisces29 ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 04:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind daar niks van. Geen idee wie alpeko is![]()
Oh jij, ik heb altijd een UI nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lekker is dat! Kun jij me helpen mijn naamsbekendheid te vergroten @:Pisces29 ?
Zit jij nou ineens vanuit een smartphone te Fok!ken?quote:
Nee. Weet niet eens hoe dat moet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit jij nou ineens vanuit een smartphone te Fok!ken?
Ik had net een hele opsomming klaar. Beetje Ted Baker, lampenstad, koken, loafers, padellen, Fratelli d'Italia, maar het blijkt niet nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lekker is dat! Kun jij me helpen mijn naamsbekendheid te vergroten @:Pisces29 ?
Heb je jezelf nog door de Nostradamus-vragen kunnen worstelen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had net een hele opsomming klaar. Beetje Ted Baker, lampenstad, koken, loafers, padellen, Fratelli d'Italia, maar het blijkt niet nodig.
Lampenstad?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had net een hele opsomming klaar. Beetje Ted Baker, lampenstad, koken, loafers, padellen, Fratelli d'Italia, maar het blijkt niet nodig.
Je disrespect voor Zuid-Holland liefde voor het zuiden.quote:
Jij weet dat ik geen nee kan zeggen, hè.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je jezelf nog door de Nostradamus-vragen kunnen worstelen?
Gefeliciteerd man, mooi nieuws. En gelukkig geen moslim @Geertquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Oh trouwens, mijn vriendin heeft een verblijfsvergunning gekregen
5 jaar mag ze nu sowieso blijven
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Breda dan heh. Eindhoven ben ik enkel geweest voor de luchthaven en wat zakelijke afspraken bij een klant.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je disrespect voor Zuid-Holland liefde voor het zuiden.
Een pot nat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Breda dan heh. Eindhoven ben ik enkel geweest voor de luchthaven en wat zakelijke afspraken bij een klant.
Mwah, Breda is wel echt een stuk leuker en vooral mooier dan Eindhoven.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een pot nat.
Nooit Stratumseind gedaan?
Ik vond ze met uitgaan allebei wel gezellig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, Breda is wel echt een stuk leuker en vooral mooier dan Eindhoven.
Qua stappen en horeca is het allebei wel prima ja, maar Eindhoven verdient niet echt de schoonheidsprijs zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond ze met uitgaan allebei wel gezellig.Eindhoven ken ik meer van uitgaan, Breda meer van winkelen.
Nooit geweest nee. Maar Eindhoven is toch geen Breda? Totaal andere steden. Breda kom met historie. Eindhoven is industrieel.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een pot nat.
Nooit Stratumseind gedaan?
Het was een heel flauw grapje om het één pot nat te noemen. Net als dat mensen uit het zuiden het stuk van Den Helder tot Amsterdam één pot nat vinden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:00 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nooit geweest nee. Maar Eindhoven is toch geen Breda? Totaal andere steden. Breda kom met historie. Eindhoven is industrieel.
Goffedomme en het wordt nog voller in Nederland. Doe er wat aan @Geertquote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Vorige week nog doorheen gereden en dat klopt wel aardigquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was een heel flauw grapje om het één pot nat te noemen. Net als dat mensen uit het zuiden het stuk van Den Helder tot Amsterdam één pot nat vinden.
Dat vind ik niet hoor.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was een heel flauw grapje om het één pot nat te noemen. Net als dat mensen uit het zuiden het stuk van Den Helder tot Amsterdam één pot nat vinden.
Genoteerd. We kunnen door.quote:
Ik zou nog even wat meepakken maar zie dat ze 3-0 gewonnen hebben.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:01 schreef tong80 het volgende:
OS-kwalificatie volleybal nu op Ziggo. Nederland-Canada. Als Nederland wint gaan ze naar Parijs. Eerste set gewonnen 26-24.
Wat een mooi nieuws makker!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:27 schreef Scrummie het volgende:
Zal ik doen old giant.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een mooi nieuws makker!![]()
Doe haar de greetings from your friends from forum fok!
Hopelijk krijgen we als ze in NL is wél foto's van jullie (terwijl jullie een ijsje zitten te eten)quote:
Vieze pervert.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we als ze in NL is wél foto's van jullie (terwijl jullie een ijsje zitten te eten)
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen we als ze in NL is wél foto's van jullie (terwijl jullie een ijsje zitten te eten)
Ze zou meereizen vanuit de US.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hopelijk heeft ze haar winterjas meegenomen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Alleen is ze al twee dagen in NL. Nog geen ijsje gehad.
Raar verhaalquote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:44 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Ik hoop dat WE zondag ook even twee keer kort die Polen penetreren.
Eigenlijk werd hij dus uitgelokt door hoe die vrouwen zich hebben gekleed.quote:
Daar moest ik ook lang over nadenken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
Geen flauw idee hoe ik poule F moet invullen behalve de winnaar
Gooi tips
20 jaar rampeneren met andere vrouwen.quote:
Dat is dan iets te laatquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Boys
Ik ben vanaf nu VOLLEDIG gevaccineerd tegen dengue
Een klap in het gezicht voor de tijgermuggen.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vaccineren heeft enkel zin als je het al een keer hebt gehad.
Lampenstad ? Ik woon bij Philips om de hoek.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De grondlegger van Philips kreeg geen vergunning van de "gemeente" Zaltbommel. Anders was ik nu voor PSV geweest.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:36 schreef alpeko het volgende:
[..]
Breda dan heh. Eindhoven ben ik enkel geweest voor de luchthaven en wat zakelijke afspraken bij een klant.
Dus de grap van @Caland slaat nergens op?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vroeg de arts-assistente laatst door de telefoon. Hoe ze m'n naam moest schrijven. Ik adviseerde een pen te gebruiken. Mijn hulp in de huishouding moest lachen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
Geen flauw idee hoe ik poule F moet invullen behalve de winnaar
Gooi tips
Fascinerend.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |