We leven in een vrij land makker. Al hou ik wel van eieren, zowel gekookt, gebakken als roerei.quote:
2000 kcalquote:Op woensdag 12 juni 2024 17:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hoeveel calorieën bevat een ei? Een ei (60 g) levert ongeveer 90 kcal. Dat is nog geen 5% van de totaal aanbevolen hoeveelheid calorieën per dag (gemiddeld zo'n 2000 kcal).
quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom valt onlogisch dus niet af.
Ik laat hem dan niet kapot vallen, door het hitteverschil breekt hij gewoon open.quote:Op woensdag 12 juni 2024 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe lang kook jij je ei? (als je hem niet kapot laat vallen)
Biggetje.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:30 schreef Coco het volgende:
Ik heb trouwens nieuwe chips gekocht: Croky explosions hot & spicy sriracha
@:KingRoland
quote:Op woensdag 12 juni 2024 14:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is toch gevraagd en daar heb je niet op gereageerd
Wat loop je nou te zeiken. Je lijkt Tong wel.
Zekerquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:38 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geldt donderdagavond voor jou als weekend wanneer je vrijdag vrij bent?
Zelfs ik heb deze laten staan bij de Lidl.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:30 schreef Coco het volgende:
Vond je ze vies dan?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zelfs ik heb deze laten staan bij de Lidl.
Ik zo'n megapack paprikachips.quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:30 schreef Coco het volgende:
Heb jij uberhaupt een leven?quote:Op woensdag 12 juni 2024 18:46 schreef GGMM het volgende:
Als je als volwassen man chips eet moet je eens serieus gaan nadenken over je leven
Toen had hij chipsvingersquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:53 schreef Coco het volgende:
@:3rr0r ter voorbereiding op het EK kwam ik dit tegen:
[ afbeelding ]
Moest lachen.
Misschien als Ajax weer gaat knallen, hopelijk komt hij dan terug.quote:
Bij God nu Insoquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Denk inmiddels gestorven oude strijdmakker
Ik doe niet mee voorlopig, ga zondag naar Kroatiëgodquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen.
Lekker. Waar in Kroatië?quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik doe niet mee voorlopig, ga zondag naar Kroatiëgod
Net als m'n Abo dat eerdaags afloopt.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:33 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Denk inmiddels gestorven oude strijdmakker
Jos gaat ook niet vrijuitquote:Op woensdag 12 juni 2024 18:53 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen.
quote:Op woensdag 12 juni 2024 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als m'n Abo dat eerdaags afloopt.
Het bedelen is weer begonnenquote:Op woensdag 12 juni 2024 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net als m'n Abo dat eerdaags afloopt.
Ik ken iemand die Kroatisch isquote:Op woensdag 12 juni 2024 19:50 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik doe niet mee voorlopig, ga zondag naar Kroatiëgod
quote:
Kut, had ik nou maar eerder afgeslotenquote:
Boh lekker Kroatië genot. Ga ook zeker naar Sibenik of Trogir, of een toertje naar een van de eilanden, Viş ofzo.quote:
ZmrnjaGODquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Boh lekker Kroatië genot. Ga ook zeker naar Sibenik of Trogir, of een toertje naar een van de eilanden, Viş ofzo.
En natuurlijk Nacionalni park Krka
.
Trogir zal wel lukken zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 12 juni 2024 23:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Boh lekker Kroatië genot. Ga ook zeker naar Sibenik of Trogir, of een toertje naar een van de eilanden, Viş ofzo.
En natuurlijk Nacionalni park Krka
.
Dan kan je ook naar het eiland Bracquote:
Tot zover de romance tussen Els en GGMM.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:06 schreef onlogisch het volgende:
Likes zijn tegenwoordig privé op Twitter.
#Musked
Gelukkig heeft hij het screenshot van Nicki nogquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tot zover de romance tussen Els en GGMM.
Tijd om dat hele twitter eraf te kankeren dus.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:06 schreef onlogisch het volgende:
#Musked
Dat zal Diederik Samsom fijn vindenquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:06 schreef onlogisch het volgende:
#Musked
Nee zwart altijdquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Succes met je gesprek zo
Drinkt je manager ook koffie wit?
quote:
Wat een support.quote:
Dit zeg je heel mooi, maat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als we hier elkaar een hart onder de riem kunnen steken zullen we dat niet nalaten MAKKER.
Brac gaan we zeker heen. En Hvar, Vis.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan kan je ook naar het eiland Brac(daar gingen mijn maat en ik naar toe toen we brak waren, dat vonden we erg lollig)
Krka zal je sowieso wel heen gaan maar Sibenik is absoluut het bezoek waard, is een veel mooiere stad dan Split.
Nou ik wens je veel succesquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Een groot gedeelte van de pooltjes ingevuld.
Ik heb er zo'n zin in jongens.
Ik moet nog even mijn eigen pooltje invullen(die waar Wim Hordijk aan mee gaat doen).quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Bij mij gaan bijna al mijn pooltjes via Scorito dus dan is het allemaal gedoe om het allemaal iets anders in te vullenquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik doe ook altijd grotendeels hetzelfde omdat ik het lastig vind om 'tegen mijn gevoel' in te gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij gaan bijna al mijn pooltjes via Scorito dus dan is het allemaal gedoe om het allemaal iets anders in te vullen
Bozeniek bij Slowakije in de spits.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet nog even mijn eigen pooltje invullen(die waar Wim Hordijk aan mee gaat doen).
Verder doe ik natuurlijk mee op DEN FOKS met die van jou.
En ook in DE APP hebben we een pool. Morgen begint al dat spektakel eindelijk. Slovenië - Servië
Nu al zo'n zin in.
We vinden het wel fijn dat je nu weer hier bent maat. @GGMM ook, ook al schittert hij in afwezigheid.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:33 schreef Scrummie het volgende:
Alleen op werk en op FOK! een poule. Gelukkig maar, want in meer heb ik echt geen zin.
Bedankt maat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We vinden het wel fijn dat je nu weer hier bent maat. @:GGMM ook, ook al schittert hij in afwezigheid.
Ik wilde een Slowakijkeshirt kopen met SauerGod maar dat shirt is nergens te krijgen en ze hebben als enige land een standaard lelijk templatequote:Op donderdag 13 juni 2024 11:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bozeniek bij Slowakije in de spits.Schijnt het overigens vrij aardig te doen.
Morgen al. Wtfquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik moet nog even mijn eigen pooltje invullen(die waar Wim Hordijk aan mee gaat doen).
Verder doe ik natuurlijk mee op DEN FOKS met die van jou.
En ook in DE APP hebben we een pool. Morgen begint al dat spektakel eindelijk. Slovenië - Servië
Nu al zo'n zin in.
Ik heb mij ook nog even aangemeld maatquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |