jaquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat begrijp je wel beter he
quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is vrij droge info.
Succes nog evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoorloos volgende week op tv.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:18 schreef Zoon_John het volgende:
Bah blij ei wat een burgerlijke kut uitdrukking
Waarom zou ikquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laarzen, ga je die daarna direct showen in de Reguliersdwars?
Rainer Bonhoff gaf de pass op Gerd Müller in de WK-finale 74, waaruit Müller scoorde. Beetje wrang want Bonhoff was een halve Nederlander, één van z'n ouders was Nederlands. Hij had dus ook voor Nederland mogen uitkomen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 21:00 schreef KingRoland het volgende:
We hopen dat @:tong80 wat leuke anekdotes tevoorschijn haalt morgen wanneer het EK begint.
Uitgerekend tegen Duitsland, Herman.
Ik vind daar niks van. Geen idee wie alpeko isquote:Op donderdag 13 juni 2024 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat vind je van Lacoste sneakers? @:alpeko is er fan van.
Wel elektrisch poetsen hèquote:Op vrijdag 14 juni 2024 04:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind daar niks van. Geen idee wie alpeko isIk heb niks met merken. Gisteren tandpasta en deodorant van het Kruidvat gekocht. Kosten samen 2 euro. Net als de shampoo van de Aldi, zal later blijken dat die als beste uit de test van de consumentenbond komt.
Zeker. Wilde ik eerst niet aan, maar isquote:
Lekker is dat! Kun jij me helpen mijn naamsbekendheid te vergroten @Pisces29 ?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 04:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind daar niks van. Geen idee wie alpeko is![]()
Oh jij, ik heb altijd een UI nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 08:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Lekker is dat! Kun jij me helpen mijn naamsbekendheid te vergroten @:Pisces29 ?
Zit jij nou ineens vanuit een smartphone te Fok!ken?quote:
Nee. Weet niet eens hoe dat moet.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit jij nou ineens vanuit een smartphone te Fok!ken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |