Dat postte ik al.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een goed punt.
Wat kan je nu nog redden
Gewoon weer herpakken, Tong.quote:
Het gezonde leven.quote:
Precies. Ben soms gewoon te open. Terugval is normaal. Was kort. Nu weer rust.quote:
Drinken natuurlijk. Het is even slikken, maar een paar glazen azijn per dag doen wonderen.quote:
Hij heeft al 3 keer op me gereageerdquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM probeert keer op keer krampachtig een reactie van @:tong80 uit te lokken.
En faalt.
Hij helpt me gewoon met het postopkrikken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM probeert keer op keer krampachtig een reactie van @:tong80 uit te lokken.
En faalt.
Eigenlijk is het een lieve jongen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij helpt me gewoon met het postopkrikken.
Dat zeg ik. Het kan zelfs zijdelings.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft al 3 keer op me gereageerd
Dombo
Zeker, een goed hart. Kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een lieve jongen.
Iedereen mag er zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker, een goed hart. Kan ik niet zeggen.
Ook niet oogluikend. Dit was een briljante woordspeling.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Hermien is gewoon een standaard drinker, moet je niet zo kinderachtig over doen.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik geen loser ben. Ben de grootste faalhaas op FOK!quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef GGMM het volgende:
En verder probeer ik niets, ik vind je oprecht een loser als je niet van de drank af kan blijven. Zeker als je weet wat het je gebracht heeft.
Akkoord.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik geen loser ben. Ben de grootste faalhaas op FOK!
Oei niet goed vriendquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik 2 maanden nu droog. Alleen azijn op z'n tijd.
Daarom is dit m'n omslagfoto op Facebook.....Ja ik zit nog op FB. Ben een trotsequote:Op donderdag 13 juni 2024 20:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iedereen mag er zijn.
Zelfs Depay met een wit bandje.
Zeker. Het is gebeurd. En nu weer gaan met die banaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Oei niet goed vriend
Goed dat je weer gestopt bent
Knap. Het blijft altijd loeren. Daarom Antabus.quote:
Heb hem net op Facebook geplaatst en 30 seconden later is-ie verwijderd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
De satire wordt ingehaald door de actualiteit
[ afbeelding ]
Wat leukquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nieuw (oud) huis, 7 weken aan het verbouwen.
Dit is vrij droge info.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat leuk. Wat laten jullie allemaal doen?
Wij in totaal acht weken. Leuk, maar ook vermoeiend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |