Eeuwig 80.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
let je wel op je bloeddruk tong je bent niet meer de jongste he
Korte tijd. Niet heftig.quote:
Ook een goed punt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap dat wel, erger kan het toch niet
Weer een gesneuvelde. Marcuszower.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit gaat zo'n waanzinnige topshow worden.
Dat postte ik al.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook een goed punt.
Wat kan je nu nog redden
Gewoon weer herpakken, Tong.quote:
Het gezonde leven.quote:
Precies. Ben soms gewoon te open. Terugval is normaal. Was kort. Nu weer rust.quote:
Drinken natuurlijk. Het is even slikken, maar een paar glazen azijn per dag doen wonderen.quote:
Hij heeft al 3 keer op me gereageerdquote:Op donderdag 13 juni 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM probeert keer op keer krampachtig een reactie van @:tong80 uit te lokken.
En faalt.
Hij helpt me gewoon met het postopkrikken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
@:GGMM probeert keer op keer krampachtig een reactie van @:tong80 uit te lokken.
En faalt.
Eigenlijk is het een lieve jongen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij helpt me gewoon met het postopkrikken.
Dat zeg ik. Het kan zelfs zijdelings.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft al 3 keer op me gereageerd
Dombo
Zeker, een goed hart. Kan ik niet zeggen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het een lieve jongen.
Iedereen mag er zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker, een goed hart. Kan ik niet zeggen.
Ook niet oogluikend. Dit was een briljante woordspeling.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef RamboDirk het volgende:
Hermien is gewoon een standaard drinker, moet je niet zo kinderachtig over doen.
Ik heb ook nooit beweerd dat ik geen loser ben. Ben de grootste faalhaas op FOK!quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:08 schreef GGMM het volgende:
En verder probeer ik niets, ik vind je oprecht een loser als je niet van de drank af kan blijven. Zeker als je weet wat het je gebracht heeft.
Akkoord.quote:Op donderdag 13 juni 2024 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik geen loser ben. Ben de grootste faalhaas op FOK!
Oei niet goed vriendquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik 2 maanden nu droog. Alleen azijn op z'n tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |