Ik heb vandaag weer een zoveelste doos met gebak en broodjes naar m’n aannemers gebracht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het hoeven niet per se foto's van je rieten te zijn
Misschien heb je wel iets interessants te vertellen
@Mortaxx is dit waarquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
even geen mycroft
maar ik drink bijna niet meer
plaatelijke???????quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen zin om te koken en het is ook schoteldag bij de plaatelijke Turk.
Eten besteld dus.
jemig nu sta ik echt voor paalquote:Op donderdag 13 juni 2024 17:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach ben ik de s vergeten te typen.
En wat heeft Dirk hiermee te maken?
Heel sterk. Plusje!quote:Op donderdag 13 juni 2024 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer een zoveelste doos met gebak en broodjes naar m’n aannemers gebracht.
Niks van geproefd, hopelijk scoor ik nu een like.
Nieuw (oud) huis, 7 weken aan het verbouwen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Heel sterk. Plusje!
Je aannemers? Groot project?
Ik 2 maanden nu droog. Alleen azijn op z'n tijd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
even geen mycroft
maar ik drink bijna niet meer
Dat kan ik dus niet meer. Dan gaan de remmen los.quote:
ja bij mij ook 1 dagquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet meer. Dan gaan de remmen los.
Ik kan trouwens helemaal niet drinken. Slik Antabus. Als je dan wel drinkt wordt je zeker doodziek.quote:
Ik mag met de TT weer volgas. Hopelijk is het een vrolijke dronk anders word het een zwaar weekend met dat tokkievolkquote:Op donderdag 13 juni 2024 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan trouwens helemaal niet drinken. Slik Antabus. Als je dan wel drinkt wordt je zeker doodziek.
Spannend. Gefeliciteerd en succes komende weken en daarna genieten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 18:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nieuw (oud) huis, 7 weken aan het verbouwen.
let je wel op je bloeddruk tong je bent niet meer de jongste hequote:Op donderdag 13 juni 2024 18:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik 2 maanden nu droog. Alleen azijn op z'n tijd.
Eeuwig 80.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
let je wel op je bloeddruk tong je bent niet meer de jongste he
Korte tijd. Niet heftig.quote:
Ook een goed punt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap dat wel, erger kan het toch niet
Weer een gesneuvelde. Marcuszower.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:47 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dit gaat zo'n waanzinnige topshow worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |