Georgie had zonder dit debiele kwalificatiesysteem nooit het Ek behaald. Niveautje Luxemburgquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Georgië is één van de zwakste landen in mijn ogen. Die pipo van Napels heeft ook maar een matig seizoen.
FOK! zit vol met staatsgevaarlijke gekken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:24 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik zit me nu random af te vragen of ik 2 vrouwen zou verkrachten en er nog een paar zou aanranden voor 1,5 jaar in de bak. Want veel is dat niet. En er zijn natuurlijk nog een heleboel andere vrouwen die niets gezegd hebben en dat ook niet gaan doen.
Dat je jezelf random een hele slechte vraag stelt, betekent niet dat je het ook ooit gaat doen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
FOK! zit vol met staatsgevaarlijke gekken.
Hopelijk steken de muggen je lek deze zomer.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar moest ik ook lang over nadenken.
Wellicht moet je aan @:dombo vragen wat hij invult en dan in tegenovergestelde volgorde.
Als je jezelf al zo'n vraag stelt heb je professionele hulp nodig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:32 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat je jezelf random een hele slechte vraag stelt, betekent niet dat je het ook ooit gaat doen natuurlijk
Waarom haat Gurney jou?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk steken de muggen je lek deze zomer.
Soms is het goed om jezelf een perverse vraag te stellen en dan ook volmondig "nee" van jezelf te horen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je jezelf al zo'n vraag stelt heb je professionele hulp nodig.
Ja dat viel mij ook op inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Hij loopt mij al maanden te framen.
Jij vindt dus mensen die zichzelf niet hoeven af te vragen of ze iemand zouden verkrachten voor anderhalf jaar cel raar?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Soms is het goed om jezelf een perverse vraag te stellen en dan ook volmondig "nee" van jezelf te horen.
Als je jezelf dat soort dingen níet afvraagt, vind ik je maar raar.
Ja, want als je jezelf dat niet afvraagt en daar geen nee op hoort, kan het je misschien zomaar eens overvallen. Soort gevalletje Jasper S.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij vindt dus mensen die zichzelf niet hoeven af te vragen of ze iemand zouden verkrachten voor anderhalf jaar cel raar?
Ehh. Ok, Pietje.quote:Oke JohnDDD.
Ze zou zich zorgen moeten maken over haar Nederlands. "zelf"quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Dit soort sujetten moet je echt met hun kut om een kanon vouwen.
Daar heb ik pilletjes voor. Kan ik iedereen aanbevelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:08 schreef onlogisch het volgende:
Rodri, Morata en Eriksen.
@:maxi-mus
@:Coco
@:pisces29
Mijn hart sloeg even over
Mooi, hoelang zijn we van je verlost? Wat fijn, waar gaat de reis naar toe?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over anderhalf uur vakantiegenot.
Hij gaat naar Duitsland dat heeft hij echt al 100 keer verteldquote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi, hoelang zijn we van je verlost? Wat fijn, waar gaat de reis naar toe?
Oh, wat leuk dat je het vraagt. Ik ga 2 EK wedstrijden van Nederland bezoeken!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi, hoelang zijn we van je verlost? Wat fijn, waar gaat de reis naar toe?
Erg tof.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 15:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, wat leuk dat je het vraagt. Ik ga 2 EK wedstrijden van Nederland bezoeken!
Fijn dat je interesse toont zegt, dat waardeer ik.
Je bent een goede en lieve moderator.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |