Bedankt voor de eetsuggestie was al aan het nadenken wat voor eten ik in mijn muil ging stoppen.quote:
Met Andalouse?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bedankt voor de eetsuggestie was al aan het nadenken wat voor eten ik in mijn muil ging stoppen.
ik ben trots op je. Meneer kingroland.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:22 schreef KingRoland het volgende:
Net de trap genomen in plaats van de lift
@:ggmm @:yvonne
Heel goed maat, zowel voor het milieu als voor je overtollige kilo'squote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:22 schreef KingRoland het volgende:
Net de trap genomen in plaats van de lift
@:ggmm @:yvonne
Turkije heeft wel een hoog ontspoor gehalte maar die schat ik hoger in dan Tsjechië, Georgië kan er niets van.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 10:56 schreef Caland het volgende:
Geen flauw idee hoe ik poule F moet invullen behalve de winnaar
Gooi tips
Ja ik wil Georgie misschien wel invullen als DARK HORSE maar dan komen de Tsjechen steeds op 0 uit. Dat lijkt me ook wat overdrevenquote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Turkije heeft wel een hoog ontspoor gehalte maar die schat ik hoger in dan Tsjechië, Georgië kan er niets van.
Ik zie dat @Mexicanobakker die vorig EK heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een goedemiddag gewenst.
Niemand zin om Hongarije - Zwitserland, Spanje - Kroatië en Italië - Albanië te openen in het EK forum?
Georgië is één van de zwakste landen in mijn ogen. Die pipo van Napels heeft ook maar een matig seizoen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik wil Georgie misschien wel invullen als DARK HORSE maar dan komen de Tsjechen steeds op 0 uit. Dat lijkt me ook wat overdreven
Maar ze hebben Mikautadzequote:Op vrijdag 14 juni 2024 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Georgië is één van de zwakste landen in mijn ogen. Die pipo van Napels heeft ook maar een matig seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |