Jemig zeg, dat was het hele punt toch niet? Het is ronduit zwaar klote en pijnlijk voor die kinderen. Daar ging het om.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:19 schreef Gia het volgende:
[..]
Op het moment dat je kinderen krijgt, is het je eigen verantwoordelijkheid wat je doet en waarmee je kinderen door jouw daden geconfronteerd kunnen worden.
2 vingers in de lucht.....quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
3 jaar cel WA ZEMMEL BROER!
Eens. Maar is dit de schuld van de media of van paps?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jemig zeg, dat was het hele punt toch niet? Het is ronduit zwaar klote en pijnlijk voor die kinderen. Daar ging het om.
@Zipportal wie is volgens jou de grootste zemmel op fokquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
3 jaar cel WA ZEMMEL BROER!
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:22 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
2 vingers in de lucht je kut.....
Ik zit me nu random af te vragen of ik 2 vrouwen zou verkrachten en er nog een paar zou aanranden voor 1,5 jaar in de bak. Want veel is dat niet. En er zijn natuurlijk nog een heleboel andere vrouwen die niets gezegd hebben en dat ook niet gaan doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:19 schreef SacreCoeur het volgende:
50/50 denk ik.
1,5 onvoorwaardelijk en 1,5 voorwaardelijk.
Dan leert hij in elk geval wel wat verkrachting inhoudtquote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alhamdoulillah
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 09:59 schreef Claudia_x het volgende:
Hmm, dit had ik ook nog niet meegekregen:
[ x ]
Je neemt wel alles lekker letterlijk he....quote:Op vrijdag 14 juni 2024 11:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow. Dat je er zelfs maar over denkt vrouwen te gaan verkrachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |