Zeker als hij 3 jaar is aangewezen op de herenliefde.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:19 schreef incel het volgende:
Nu is hij tenminste wel een echte rapper, je wordt pas serieus genomen als je serieuze tijd hebt gedaan in de bak
Bom tsjikke boem tsjikkie yo yo ik ben ali-B je weet toch ik heb serieuze tijd gedaan man ja toch ik pak die bitches fuck de politie mij moete ze niet pakke jatoch ik ben zware jonge boem tsjikke boem tsjikkiequote:Op donderdag 14 mei 2026 12:21 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Zeker als hij 3 jaar is aangewezen op de herenliefde.
Hij mag elke maand op zijn vrouw.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:21 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Zeker als hij 3 jaar is aangewezen op de herenliefde.
Hij heeft wel wat waargenomen, in eerdere interviews met de instanties had hij daarbij aangegeven de woorden seksueel overschrijdend gedrag te hebben gehoord en in latere interviews was het een 'akkefietje'.quote:Op donderdag 14 mei 2026 12:19 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar soms maken verkrachters of hun kompanen videobeelden van de verkrachting, die later als bewijs dienen.
Ook kan er soms DNA van de verdachte in of op het slachtoffer worden aangetroffen.
Hoe het ook zij, in dit geval was het alleen het woord van Naomi tegen het woord van Ali. Ook de twee getuigen die steumbewijs hebben aangeleverd hebben zelf niets concreets waargenomen. De vrouw op de fiets heeft alleen Naomi zelf gesproken, dat is dus informatie uit dezelfde bron. De tweede getuige Ronnie was nota bene zelf aanwezig in de kamer op zeer korte afstand, maar heeft niets waargenomen.
Omdat ik het bijzonder vind dat iemand wordt veroordeeld voor een delict dat door niemand feitelijk is waargenomen, ook niet door het slachtoffer, en waarvoor ook op geen enkele andere manier concreet bewijs voor bestaat.quote:Op donderdag 14 mei 2026 14:34 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat waargenomen, in eerdere interviews met de instanties had hij daarbij aangegeven de woorden seksueel overschrijdend gedrag te hebben gehoord en in latere interviews was het een 'akkefietje'.
Wat probeer je zelf nou eigenlijk te bereiken met je posts in dit topic? Ze kloppen vaak of helemaal niet, of ze zitten vol halve waarheden.
Waarom?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |