SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meet
[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 01-06-2024 07:23:42 ]
29 graden en kwekveel zonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
wat een somber weer weer![]()
![]()
Vanochtend overheerst de bewolking en valt met uitzondering van het noord(oost)en her en der af en toe (mot)regen of een bui. Vanmiddag geleidelijk meer zon en droger. Bij een matige en aan zee (vrij) krachtige noordenwind ontstaan vrij grote verschillen in temperatuur; van west naar oost wordt het 15 tot lokaal 23 graden. Vanavond en vannacht overwegend droog bij opklaringen en wolkenvelden en minima rond 11 graden. Zondag wordt overal een droge dag met geregeld zon. Maxima liggen dan tussen 16 en lokaal 21 graden.
even een rondje fietsen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dingen doen.
Ik had nog in bed willen liggen
Hoef je je niet te vervelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gisteren ook druk. Heb 3 drukke dagen achter elkaar
Nee is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoef je je niet te vervelen.
En vanaf deze maand een extra smurfdag. Tenzij je weer extra diensten gaat nemen natuurlijk.
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dingen doen.
Ik had nog in bed willen liggen
ik moest poepenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet?
Ik zit bij de voordeur te wachten, de bezorger belde net dat hij er over 10 minuten is. En daarna kan ik weer terug naar bed
nou zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En het weer gaat beter worden dus misschien ga je me nog inhalen met dagen op het strand.
Hmm ja, dan zou ik ook wel uit bed gaan.quote:
Slapenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, dan zou ik ook wel uit bed gaan.
TV is binnen! Ga ik hem gelijk installeren, of nog even slapen, keuzes keuzes...
Slapen. Installeren kan daarna nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
TV is binnen! Ga ik hem gelijk installeren, of nog even slapen, keuzes keuzes...
terug naar bedquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
oh, 3 dagen maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gisteren ook druk. Heb 3 drukke dagen achter elkaar
Blijft het dan een keer een dagje droog?quote:
Joepiequote:
Sommige mannen hebben daar een fetisj voor en je hebt niet eens de ongemakken van een kindquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
mijn buik is zo opgezet dat ik wel 9 maanden zwanger lijk
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Altijd in het zonnige zuidenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gewoon weer lekker boven de 20 graden en zon.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben daar een fetisj voor en je hebt niet eens de ongemakken van een kind
Misschien een flinke wind laten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Wat ben je weer bozig vandaag Bilal https://archive.ph/Tqh3Aquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben daar een fetisj voor en je hebt niet eens de ongemakken van een kind
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gewoon weer lekker boven de 20 graden en zon.
ja dat probeer ikquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een flinke wind laten?
En dan woeps zo alle klanten de blauwe doos uitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een flinke wind laten?
Niet in je broek poepen!quote:
Ik wil dingen zeggen, maar ik ga me hier niet meer politiek uitlaten. Verder ben ik niet zo boos vandaag hoor, net mijn tweede bakkie koffie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je weer bozig vandaag Bilal https://archive.ph/Tqh3A
Als je nog wat meer snackt, lijk je dan meer dan 9 maanden zwanger?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
nee dit is luchtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je nog wat meer snackt, lijk je dan meer dan 9 maanden zwanger?
Geen dank. Ik doe het graag.quote:
Ja schone kleren zijn dan weer een van de weinige dingen die je niet bij de blauwe doos kunt kopenquote:
Ikea heeft wel badjassen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schone kleren zijn dan weer een van de weinige dingen die je niet bij de blauwe doos kunt kopen
Voor mij is er wel kleding oo werkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schone kleren zijn dan weer een van de weinige dingen die je niet bij de blauwe doos kunt kopen
Ze hebben best veel niet eigenlijk, toen ik eea zocht laatst. Zoals tapijttegels.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is vlinder, Reccevanbelgiequote:
Ja, lucht in je buik is echt irritant.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou toch fijn zijn. Dat je even kan ontluchten
Oké dit is dom. Ding is op marktplaats zo te vindenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/C7qb6ZetIyk/?igsh=NnZrN3hicnQwYjl2
Een lamp in de vorm van een anus, wouwquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/C7qb6ZetIyk/?igsh=NnZrN3hicnQwYjl2
Ook nog slippers?quote:
Tapijttegels haal je toch bij die twijfelachtige Turkse tapijthandel op zo'n bedrijventerreintje waar witwassen de core business is?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hebben best veel niet eigenlijk, toen ik eea zocht laatst. Zoals tapijttegels.
Krijgt ze betaald om reclame te maken voor Marktplaats?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oké dit is dom. Ding is op marktplaats zo te vinden
Nice.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:01 schreef McGrath het volgende:
@:DeZwabber, nieuwe Have I got News For You staat weer op youtube
Ja dit had wel een hevige infloewenser advertentie vibe.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijgt ze betaald om reclame te maken voor Marktplaats?
werkt die lintworm toch goedquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
Heb al twee dagen de hele tijd honger.
2 dagen maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
Meer broodjes eten dusquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en als ik een broodje eet vult het ook niet
misschien eens volkoren proberenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
welcome to my lifequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
binnenkort worden de dagen weer korterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is juni
Het weer, nog steeds herfst.
Lucht inslikken! Dat vult wel goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee nog steeds trekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij Ballie helpt dat ook niet
Dat weet jij dan weer als industrieterreinen deskundigequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tapijttegels haal je toch bij die twijfelachtige Turkse tapijthandel op zo'n bedrijventerreintje waar witwassen de core business is?
Plus je krijgt er ook scheetjes bij cadeauquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij Ballie helpt dat ook niet
nou nu nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus je krijgt er ook scheetjes bij cadeau
Hier is alleen chemische industrie en distributie, zitten geen bedrijven bij waar je naar binnen kan als burgerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer als industrieterreinen deskundige
Kopje koffie dan maar?quote:
Als er een vleesverwerker zou zitten kom je wel al burger naar buitenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is alleen chemische industrie en distributie, zitten geen bedrijven bij waar je naar binnen kan als burger
Ben je al op werk dan, of werkt dat niet zo snel?quote:
Amateur.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
Of koken met jägermeister https://www.instagram.com/reel/C7bGKOBMfuR/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==quote:
nee moet zo wegquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je al op werk dan, of werkt dat niet zo snel?
Ah oma heeft niet genoeg aan de glaasjes bij het eten en wil ze ook door het etenquote:
Lekker scheetjes in de metro laten zodat je de coupe voor jezelf hebtquote:
aardappelpuree? Wijntje erdoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
bij mij thuis werd er ook altijd met wijn gekookt
Het wordt tijd voor een interventie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah oma heeft niet genoeg aan de glaasjes bij het eten en wil ze ook door het eten
Misschien wil hij helpen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet zo naar pa, zijn zwager (dus mijn oom) wil iets financieels bespreken. Eigenlijk niet veel zin tbh... Die oom dacht volgens mij dat ik een uitkering heb ofzo begreep ik van pa...
Is toch heerlijk? Geweldige sauzen krijg je daarvanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah oma heeft niet genoeg aan de glaasjes bij het eten en wil ze ook door het eten
Toen je baby was ook?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Ook toen je nog een kleine ballie was?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Niet met mijn financiën. Pa helpt hij al een eeuwigheid, maar het gaat om pa's financiën ik weet niet wat mijn financiën er mee te maken heeft Misschien iets als pa er niet meer is, dat zou ook goed kunnen..quote:
Tenzij ze elk gerecht 4 uur stond te koken niet hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stiefmonster kookte met wijn. Maar je kookt er de alcohol uit
hmmmquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij ze elk gerecht 4 uur stond te koken niet hoorhttps://www.jellinek.nl/v(...)cht-na-het-bereiden/
Lijkt me niet het leukste gesprek, maar het is fijn om te weten waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet met mijn financiën. Pa helpt hij al een eeuwigheid, maar het gaat om pa's financiën ik weet niet wat mijn financiën er mee te maken heeft Misschien iets als pa er niet meer is, dat zou ook goed kunnen..
Het zal goed bedoeld zijn en nuttig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet met mijn financiën. Pa helpt hij al een eeuwigheid, maar het gaat om pa's financiën ik weet niet wat mijn financiën er mee te maken heeft Misschien iets als pa er niet meer is, dat zou ook goed kunnen..
Ken best leuk zijn daar hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen.
14 graden, regen. Ideaal voor een dagje drievliet. Hoezee hoezeeeee
Verklaart wel het een en anderquote:
Gewoon gaan mini golfen johquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen.
14 graden, regen. Ideaal voor een dagje drievliet. Hoezee hoezeeeee
IK WIL BOWLENquote:
Deze oom is ook een financiële man. Heeft jaren in het bank en verzekeringswerk gezeten als ondernemer..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me niet het leukste gesprek, maar het is fijn om te weten waar je aan toe bent.
Ben blij dat ik een zwager heb die met geld werkt, hoeven zus en ik ons daar dalijk geen zorgen om te maken.
Ik lust geen haring en ik ben niet rijk. Plus ik mag niet meer drinken, en m'n uroloog heet dr. Wijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Bij rijke mensen koken ze met wijn en tong, bij arme mensen met bier en haring
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lust geen haring en ik ben niet rijk. Plus ik mag niet meer drinken, en m'n uroloog heet dr. Wijn.En m'n kanker was niet uitgestraald UitStraling.
Ik haat smilies.quote:
US is ook niet rijk hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lust geen haring en ik ben niet rijk. Plus ik mag niet meer drinken, en m'n uroloog heet dr. Wijn.En m'n kanker was niet uitgestraald UitStraling.
Haal dat denk ik maar weg hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
De weekmarkt blijkt vandaag hier op het plein te zijnOmdat er kermis op de Brink is blijkbaar. Nou dat wordt toch even een extra loopje voor wat kibbeling dan denk ik maar
Ze hebben een beveiliging ingebouw, je moet eerst een account maken op OnlyFans zodat ze kunnen meekijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
Hoezo doet de webcam van mijn laptop het niet.
Oh jij hebt ook zo'n ding?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ze hebben een beveiliging ingebouw, je moet eerst een account maken op OnlyFans zodat ze kunnen meekijken
Ziet er echt heel goed uitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:11 schreef dud0r het volgende:
@:4everblackeyed ze staan er.
Ik heb nog geen idee wat ik vandaag ga doen. Zo nog beetje knuffelen met Lilak.
Vanmiddag misschien even langs het crackhuis. Beetje gamen, wat huishouden doen. Dat soort dingen
Oeh dat is een lastige. Alles was lekker maar sommige dingen iets minder dan andere.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziet er echt heel goed uit![]()
Wat vonden jullie het lekkerste ?
Zaten er ook dingen bij die helemaal niet lekker waren ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oeh dat is een lastige. Alles was lekker maar sommige dingen iets minder dan andere.
De kreeft en lam was wat minder en de terrine van konijn ook
Daarbij waren de smaken te overlappend
4everfitgirlquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, vanochtend workout zonder eerst te eten, gaan we ook niet meer doen
Dus nu volproppen met carbs (worggggggggstenbroodjes + eieren met SPEK)
There is no in between
Nee. Wel dingen die ik nog nooit gegeten had. Alikruiken. Lilak zat me uit te lachen omdat ik die dingen amper uit het huisje kreegquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaten er ook dingen bij die helemaal niet lekker waren ?
Morgen MTB-enquote:
Wattesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:54 schreef dud0r het volgende:
Alikruiken. Lilak zat me uit te lachen omdat ik die dingen amper uit het huisje kreeg
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Wel dingen die ik nog nooit gegeten had. Alikruiken. Lilak zat me uit te lachen omdat ik die dingen amper uit het huisje kreeg
Geen korte broek / hotpants aan vandaag?quote:
Zeker wel. En te lui om m'n vestje uit m'n rugzak te halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen korte broek / hotpants aan vandaag?
Gewoon zonder broek tuinierenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Ik doe geen moeite. Ik ga toch nog weer douchen nadat de tuin klaar is.Ga daar geen schone nette broek voor uit de kast trekken iig. Ik zag nog een joggingsbroek naast mijn bed liggen, top haha.
quote:
Hoe was je vakantie?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Niet meer moe, en meteen slaat die verveling toe. Tijd om jullie te vervelen
quote:
quote:
Lekker gegeten ook of boeit je dat niet zo ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal top. Prachtige staat, weer viel ook niet tegen.
Boeit me niet zo. Daarnaast is het nou niet echt een land van culinaire hoogstand, zelfs de Italiaanse pizza wisten ze nog te verpestenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker gegeten ook of boeit je dat niet zo ?
Moet zo kind halen dus kan nu niet maar die houd je tegoed van me danquote:
Ik lees het al. Tijd voor mij om wat anders te gaan doenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Niet meer moe, en meteen slaat die verveling toe. Tijd om jullie te vervelen
Hij zal er wel wat over te klagen hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker gegeten ook of boeit je dat niet zo ?
Niks daarvan, jij moet toezicht houdenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef dud0r het volgende:
Ik lees het al. Tijd voor mij om wat anders te gaan doen
En je reisgenoten? Vielen die mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit me niet zo. Daarnaast is het nou niet echt een land van culinaire hoogstand, zelfs de Italiaanse pizza wisten ze nog te verpesten
Heb nog geen dagelijkse klacht gehoordquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet zo kind halen dus kan nu niet maar die houd je tegoed van me dan
[..]
Ik lees het al. Tijd voor mij om wat anders te gaan doen
[..]
Hij zal er wel wat over te klagen hebben
Ik ben naar het crackhuis aan het wandelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks daarvan, jij moet toezicht houden
Oh die komt nog welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nog geen dagelijkse klacht gehoord
Je doet alsof ik lage verwachtingen hadquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je reisgenoten? Vielen die mee?
Haha, gelijk karmaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben naar het crackhuis aan het wandelen.
Het begint steeds harder te miezeren
Nou ja, als je laag in zet, kan het alleen maar meevallen, maar fijn dat het een leuke groep wasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet alsof ik lage verwachtingen had
Was een leuke groep
Oke, de vacature voor wijf staat nog openquote:
Altijd fijn om daar akkoord vanuit Twente voor te krijgenquote:
Alsof ik Twente serieus neemquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd fijn om daar akkoord vanuit Twente voor te krijgen
Joooooooohmmmmmaaaaaaaquote:
Oet Twente.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd fijn om daar akkoord vanuit Twente voor te krijgen
Bedankt kabouter frebbiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, de vacature voor wijf staat nog open
Gr gr kabouter Wesley
Cooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
4E.quote:
Wel volvette colaquote:
Ze spreken daar gewoon abn indien nodig. In Twente kunnen ze dat nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vooral Zuid-Limburg
Die kan je niet echt meer verstaan
@:Gianni61
En straks weer janken dat niemand je moet.quote:
Zieke burn naar Los.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze spreken daar gewoon abn indien nodig. In Twente kunnen ze dat niet
Er is vast wel iemand uit Limburg hierquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En straks weer janken dat niemand je moet.
Hahaatjesquote:
Stroopwafelsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik was naar de markt aan het gaan inderdaad.
Kom vechten, McGrathquote:
Beter luisterenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vooral Zuid-Limburg
Die kan je niet echt meer verstaan
@:Gianni61
Zul je hier nooit horen. We praten veel harder en kort. Coooollaaaa komt uit de Achterhoek van Enschedeeeeeequote:
Ja, wil je er iets aan doen ?quote:
Wat zeg je?quote:
Oh shit..quote:
Slikken jullie ook woorden in ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zul je hier nooit horen. We praten veel harder en kort. Coooollaaaa komt uit de Achterhoek van Enschedeeeeee
Doew never nooitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slikken jullie ook woorden in ?
Wat staat hier?quote:
Geen emotie verder dat je pa nu naar een verzorgingstehuis moet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch interessant gesprek gehad met die oom.
Ze willen pa eventueel op laten nemen in een verzorgingshuis. Maar hij heeft erg veel vermogen en een best wel goed pensioen waardoor zijn eigen bijdrage wel heel hoog gaat worden. Als hij mij en mijn broer de erfenis van mijn moeder alvast laat uitkeren scheelt dat een hoop, voor mijn eigen bijdrage gaat dat niet heel veel uitmaken..
Dus moeten we nog een keer gaan praten met mijn broer er bij. Dat doen we volgende week..
Dan kun je dat inderdaad beter op die manier regelen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch interessant gesprek gehad met die oom.
Ze willen pa eventueel op laten nemen in een verzorgingshuis. Maar hij heeft erg veel vermogen en een best wel goed pensioen waardoor zijn eigen bijdrage wel heel hoog gaat worden. Als hij mij en mijn broer de erfenis van mijn moeder alvast laat uitkeren scheelt dat een hoop, voor mijn eigen bijdrage gaat dat niet heel veel uitmaken..
Dus moeten we nog een keer gaan praten met mijn broer er bij. Dat doen we volgende week..
Zo ver is het nog niet. Maar het is wel het bestequote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen emotie verder dat je pa nu naar een verzorgingstehuis moet?
Godverdomme dat was een teleurstelling zeg. Geen stroopwafels (de stroopwafelkraam was er niet), geen kibbeling (ga geen 20 minuten in de rij staan of zo). En alles was DUUR: 4 roomboter croissants 4 euroquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik was naar de markt aan het gaan inderdaad.
Jeetje wat heftig,quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme dat was een teleurstelling zeg. Geen stroopwafels (de stroopwafelkraam was er niet), geen kibbeling (ga geen 20 minuten in de rij staan of zo). En alles was DUUR: 4 roomboter croissants 4 euroWat is er gebeurd met "op de markt is je gulden een daalder waard"?
![]()
En die LUCHTalles door elkaar, vis, grillkip, bakkerij, en over alles heen een kraam met drogisterijartikelen dus eigenlijk vis-met-deo, grillkip-met-zeep, you get the point.
Dit doen we dus NOOIT meer. Hoerenmarkt.
Hier 20C buiten, gevoelstemperatuur 20Cquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
14 graden buiten, gevoelstemperatuur 8.
Echt he. Mijn mensenrechten, wat DOE jequote:
bami met zoetzure saus en gegrillde kippedijfilet er bijquote:
Lasagnette met boontjes en twee gebakken eieren.quote:
Beter dan verwacht. Af en toe regen en onweer, maar meestal ‘s avonds. Prima weer voor een korte broek.quote:
Veel geld waardquote:
Hoop dat karzai er een mooie prijs voor krijgt als hij het verkooptquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Veel geld waard
(denk sowieso dat er weinig boeken bewaard van zullen zijn gebleven dus uniek is het)
ik verkoop ze niet, geen idee hoeveel dat waard is, denk maximaal 150 euroquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dat karzai er een mooie prijs voor krijgt als hij het verkooptZou het alleen niet via de kringloop doen dan
Dat komt goed uit want pierogi hebben ze overal in Polenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, pierogi is best lekker. Zou er alleen niet voor omrijden verder.
kringloop is dan ook gewoon afzetterijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dat karzai er een mooie prijs voor krijgt als hij het verkooptZou het alleen niet via de kringloop doen dan
Ziet er uit als dumplings die dingenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, pierogi is best lekker. Zou er alleen niet voor omrijden verder.
Zag het wel staan op het menuquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want pierogi hebben ze overal in Polen![]()
Heb je al placek po Zbójnicku op? Soort rösti-pannenkoek met goulash. Errug lekkuren unlike pierogi, WEL beperkt tot het berggebied.
Wat scheelt eraan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Dag 3: ik krijg nog steeds geen brood door m'n strot
Oh maar dan de Poolse variant?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het dumplings zijn
Heb je op vakantie nog wel ergens een lekkere country fried steak op?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Dag 3: ik krijg nog steeds geen brood door m'n strot
Brood lijkt zo vanzelfsprekend, maar als je het twee weken praktisch niet eet, vereist het toch even wat wennen.quote:
Probeer nou gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag het wel staan op het menuMaar voor goulash ken ik een beter land
Neequote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je op vakantie nog wel ergens een lekkere country fried steak op?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brood lijkt zo vanzelfsprekend, maar als je het twee weken praktisch niet eet, vereist het toch even wat wennen.
Hoezo niet, dat is zo'n beetje het lekkerste dat je daar kunt etenquote:
Nee, oprechtquote:
Ik kan me zo goed voorstellen dat mensen je geklaag zo ontzettend gemist hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, oprecht
Eigenlijk geldt dat voor heel veel eten. Als je het niet gewend bent, zal de eerste keer altijd even tegen vallen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan me zo goed voorstellen dat mensen je geklaag zo ontzettend gemist hebben
Ik weet hetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo niet, dat is zo'n beetje het lekkerste dat je daar kunt eten
uhm, neequote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brood lijkt zo vanzelfsprekend, maar als je het twee weken praktisch niet eet, vereist het toch even wat wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |