Een lamp in de vorm van een anus, wouwquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/C7qb6ZetIyk/?igsh=NnZrN3hicnQwYjl2
Ook nog slippers?quote:
Tapijttegels haal je toch bij die twijfelachtige Turkse tapijthandel op zo'n bedrijventerreintje waar witwassen de core business is?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hebben best veel niet eigenlijk, toen ik eea zocht laatst. Zoals tapijttegels.
Krijgt ze betaald om reclame te maken voor Marktplaats?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oké dit is dom. Ding is op marktplaats zo te vinden
Nice.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:01 schreef McGrath het volgende:
@:DeZwabber, nieuwe Have I got News For You staat weer op youtube
Ja dit had wel een hevige infloewenser advertentie vibe.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijgt ze betaald om reclame te maken voor Marktplaats?
werkt die lintworm toch goedquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
Heb al twee dagen de hele tijd honger.
2 dagen maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
Heb al twee dagen de hele tijd honger.
Meer broodjes eten dusquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en als ik een broodje eet vult het ook niet
misschien eens volkoren proberenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
welcome to my lifequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
binnenkort worden de dagen weer korterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is juni
Het weer, nog steeds herfst.
Lucht inslikken! Dat vult wel goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee nog steeds trekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij Ballie helpt dat ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |