misschien eens volkoren proberenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en als ik een broodje eet vult het ook niet
welcome to my lifequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
binnenkort worden de dagen weer korterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is juni
Het weer, nog steeds herfst.
Lucht inslikken! Dat vult wel goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee nog steeds trekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij Ballie helpt dat ook niet
Dat weet jij dan weer als industrieterreinen deskundigequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tapijttegels haal je toch bij die twijfelachtige Turkse tapijthandel op zo'n bedrijventerreintje waar witwassen de core business is?
Plus je krijgt er ook scheetjes bij cadeauquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij Ballie helpt dat ook niet
nou nu nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus je krijgt er ook scheetjes bij cadeau
Hier is alleen chemische industrie en distributie, zitten geen bedrijven bij waar je naar binnen kan als burgerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer als industrieterreinen deskundige
Kopje koffie dan maar?quote:
Als er een vleesverwerker zou zitten kom je wel al burger naar buitenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is alleen chemische industrie en distributie, zitten geen bedrijven bij waar je naar binnen kan als burger
Ben je al op werk dan, of werkt dat niet zo snel?quote:
Amateur.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
Heb al twee dagen de hele tijd honger.
Of koken met jägermeister https://www.instagram.com/reel/C7bGKOBMfuR/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==quote:
nee moet zo wegquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je al op werk dan, of werkt dat niet zo snel?
Ah oma heeft niet genoeg aan de glaasjes bij het eten en wil ze ook door het etenquote:
Lekker scheetjes in de metro laten zodat je de coupe voor jezelf hebtquote:
aardappelpuree? Wijntje erdoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
bij mij thuis werd er ook altijd met wijn gekookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |