Dat weet jij dan weer als industrieterreinen deskundigequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tapijttegels haal je toch bij die twijfelachtige Turkse tapijthandel op zo'n bedrijventerreintje waar witwassen de core business is?
Plus je krijgt er ook scheetjes bij cadeauquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij Ballie helpt dat ook niet
nou nu nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus je krijgt er ook scheetjes bij cadeau
Hier is alleen chemische industrie en distributie, zitten geen bedrijven bij waar je naar binnen kan als burgerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet jij dan weer als industrieterreinen deskundige
Kopje koffie dan maar?quote:
Als er een vleesverwerker zou zitten kom je wel al burger naar buitenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is alleen chemische industrie en distributie, zitten geen bedrijven bij waar je naar binnen kan als burger
Ben je al op werk dan, of werkt dat niet zo snel?quote:
Amateur.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
Heb al twee dagen de hele tijd honger.
Of koken met jägermeister https://www.instagram.com/reel/C7bGKOBMfuR/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==quote:
nee moet zo wegquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je al op werk dan, of werkt dat niet zo snel?
Ah oma heeft niet genoeg aan de glaasjes bij het eten en wil ze ook door het etenquote:
Lekker scheetjes in de metro laten zodat je de coupe voor jezelf hebtquote:
aardappelpuree? Wijntje erdoor!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
bij mij thuis werd er ook altijd met wijn gekookt
Het wordt tijd voor een interventie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah oma heeft niet genoeg aan de glaasjes bij het eten en wil ze ook door het eten
Misschien wil hij helpen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet zo naar pa, zijn zwager (dus mijn oom) wil iets financieels bespreken. Eigenlijk niet veel zin tbh... Die oom dacht volgens mij dat ik een uitkering heb ofzo begreep ik van pa...
Is toch heerlijk? Geweldige sauzen krijg je daarvanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah oma heeft niet genoeg aan de glaasjes bij het eten en wil ze ook door het eten
Toen je baby was ook?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Ook toen je nog een kleine ballie was?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:45 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |