SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meet
[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 01-06-2024 07:23:42 ]
29 graden en kwekveel zonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
wat een somber weer weer![]()
![]()
Vanochtend overheerst de bewolking en valt met uitzondering van het noord(oost)en her en der af en toe (mot)regen of een bui. Vanmiddag geleidelijk meer zon en droger. Bij een matige en aan zee (vrij) krachtige noordenwind ontstaan vrij grote verschillen in temperatuur; van west naar oost wordt het 15 tot lokaal 23 graden. Vanavond en vannacht overwegend droog bij opklaringen en wolkenvelden en minima rond 11 graden. Zondag wordt overal een droge dag met geregeld zon. Maxima liggen dan tussen 16 en lokaal 21 graden.
even een rondje fietsen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dingen doen.
Ik had nog in bed willen liggen
Hoef je je niet te vervelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gisteren ook druk. Heb 3 drukke dagen achter elkaar
Nee is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoef je je niet te vervelen.
En vanaf deze maand een extra smurfdag. Tenzij je weer extra diensten gaat nemen natuurlijk.
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dingen doen.
Ik had nog in bed willen liggen
ik moest poepenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet?
Ik zit bij de voordeur te wachten, de bezorger belde net dat hij er over 10 minuten is. En daarna kan ik weer terug naar bed
nou zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En het weer gaat beter worden dus misschien ga je me nog inhalen met dagen op het strand.
Hmm ja, dan zou ik ook wel uit bed gaan.quote:
Slapenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, dan zou ik ook wel uit bed gaan.
TV is binnen! Ga ik hem gelijk installeren, of nog even slapen, keuzes keuzes...
Slapen. Installeren kan daarna nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
TV is binnen! Ga ik hem gelijk installeren, of nog even slapen, keuzes keuzes...
terug naar bedquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
oh, 3 dagen maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gisteren ook druk. Heb 3 drukke dagen achter elkaar
Blijft het dan een keer een dagje droog?quote:
Joepiequote:
Sommige mannen hebben daar een fetisj voor en je hebt niet eens de ongemakken van een kindquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
mijn buik is zo opgezet dat ik wel 9 maanden zwanger lijk
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Altijd in het zonnige zuidenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gewoon weer lekker boven de 20 graden en zon.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben daar een fetisj voor en je hebt niet eens de ongemakken van een kind
Misschien een flinke wind laten?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
Wat ben je weer bozig vandaag Bilal https://archive.ph/Tqh3Aquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben daar een fetisj voor en je hebt niet eens de ongemakken van een kind
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gewoon weer lekker boven de 20 graden en zon.
ja dat probeer ikquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een flinke wind laten?
En dan woeps zo alle klanten de blauwe doos uitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien een flinke wind laten?
Niet in je broek poepen!quote:
Ik wil dingen zeggen, maar ik ga me hier niet meer politiek uitlaten. Verder ben ik niet zo boos vandaag hoor, net mijn tweede bakkie koffie.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben je weer bozig vandaag Bilal https://archive.ph/Tqh3A
Als je nog wat meer snackt, lijk je dan meer dan 9 maanden zwanger?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
nee dit is luchtquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je nog wat meer snackt, lijk je dan meer dan 9 maanden zwanger?
Geen dank. Ik doe het graag.quote:
Ja schone kleren zijn dan weer een van de weinige dingen die je niet bij de blauwe doos kunt kopenquote:
Ikea heeft wel badjassen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schone kleren zijn dan weer een van de weinige dingen die je niet bij de blauwe doos kunt kopen
Voor mij is er wel kleding oo werkquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja schone kleren zijn dan weer een van de weinige dingen die je niet bij de blauwe doos kunt kopen
Ze hebben best veel niet eigenlijk, toen ik eea zocht laatst. Zoals tapijttegels.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is vlinder, Reccevanbelgiequote:
Ja, lucht in je buik is echt irritant.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou toch fijn zijn. Dat je even kan ontluchten
Oké dit is dom. Ding is op marktplaats zo te vindenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/C7qb6ZetIyk/?igsh=NnZrN3hicnQwYjl2
Een lamp in de vorm van een anus, wouwquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/reel/C7qb6ZetIyk/?igsh=NnZrN3hicnQwYjl2
Ook nog slippers?quote:
Tapijttegels haal je toch bij die twijfelachtige Turkse tapijthandel op zo'n bedrijventerreintje waar witwassen de core business is?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze hebben best veel niet eigenlijk, toen ik eea zocht laatst. Zoals tapijttegels.
Krijgt ze betaald om reclame te maken voor Marktplaats?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oké dit is dom. Ding is op marktplaats zo te vinden
Nice.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:01 schreef McGrath het volgende:
@:DeZwabber, nieuwe Have I got News For You staat weer op youtube
Ja dit had wel een hevige infloewenser advertentie vibe.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Krijgt ze betaald om reclame te maken voor Marktplaats?
werkt die lintworm toch goedquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
Heb al twee dagen de hele tijd honger.
2 dagen maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:11 schreef datismijnmening het volgende:
Heb al twee dagen de hele tijd honger.
Meer broodjes eten dusquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja en als ik een broodje eet vult het ook niet
misschien eens volkoren proberenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
welcome to my lifequote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
binnenkort worden de dagen weer korterquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is juni
Het weer, nog steeds herfst.
Lucht inslikken! Dat vult wel goed.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nee nog steeds trekquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij Ballie helpt dat ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |