SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
4ebe organiseert de december 2025 meet
[ Bericht 0% gewijzigd door Karzai op 01-06-2024 07:23:42 ]
29 graden en kwekveel zonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:38 schreef bitterbal het volgende:
wat een somber weer weer![]()
![]()
Vanochtend overheerst de bewolking en valt met uitzondering van het noord(oost)en her en der af en toe (mot)regen of een bui. Vanmiddag geleidelijk meer zon en droger. Bij een matige en aan zee (vrij) krachtige noordenwind ontstaan vrij grote verschillen in temperatuur; van west naar oost wordt het 15 tot lokaal 23 graden. Vanavond en vannacht overwegend droog bij opklaringen en wolkenvelden en minima rond 11 graden. Zondag wordt overal een droge dag met geregeld zon. Maxima liggen dan tussen 16 en lokaal 21 graden.
even een rondje fietsen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dingen doen.
Ik had nog in bed willen liggen
Hoef je je niet te vervelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gisteren ook druk. Heb 3 drukke dagen achter elkaar
Nee is niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoef je je niet te vervelen.
En vanaf deze maand een extra smurfdag. Tenzij je weer extra diensten gaat nemen natuurlijk.
Waarom doe je dat dan niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 07:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dingen doen.
Ik had nog in bed willen liggen
ik moest poepenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet?
Ik zit bij de voordeur te wachten, de bezorger belde net dat hij er over 10 minuten is. En daarna kan ik weer terug naar bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |